וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוות בהודיס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 12:56

בראשון בבוקר התקיים יום צילום מיוחד לרשת האופנה HOODIES בהובלת אוהד בן ישי, לוחם יחידת 'אגוז' לשעבר, שנפצע קשה בעזה במהלך מבצע "צוק איתן" מרסיס שחדר לראשו, לצד פרזנטור הרשת ואלוף הנינג'ה יובל שמלא. יום הצילום נערך בשיתוף עמותת "תקוות" הפועלת להעצמת פצועי צה"ל ונפגעי פעולות טרור באמצעות הספורט.

הקמפיין הנוכחי הופק במטרה לעלות את המודעות לכח של הספורט והיכולות של הספורט לסייע בתהליכי שיקום פיזיים ונפשיים. רשת האופנה חברה לעמותת "תקוות" מתוך אמונה משותפת כי הפתרון למצב הנפשי הירוד של פצועים ובני משפחותיהם יגיע דרך עיסוק בספורט המשחרר אדרנלין ועוזר ליצירת תחושה טובה של הצלחה וניצחון, מחזק את ביטחונם העצמי של הפצועים, וגורם להם לחייך ולחזור עד כמה שאפשר למסגרת חייהם.

בנוסף, נכחו על הסט נכי צה"ל נוספים מטעם העמותה, ביניהם - אלי סופר, מתן ברמן, ונועם יניב, שפגשו במקום את אורן בר-גיל, סמנכ"ל קבוצת HOODIES- CASTRO.

יובל שמלא, אורן בר-גיל ואוהד בן-ישי. איציק בירן,
יובל שמלא, אורן בר-גיל ואוהד בן-ישי/איציק בירן

מנגישים אופנה

בימים אלו סטארט-אפ הביגוד הישראלי PALTA, שהקימו היזם שי סניור והיזם והפעיל החברתי נתנאל יהודה הלוי, המלביש הרשמי של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בטוקיו, מוביל מהלך לקידום 'תו תקן לבגדים נגישים' עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות.

החברה מתמחה בשיפור חווית הקנייה וההלבשה של אנשים עם מוגבלויות. הפיילוט הראשון לקידום תו התקן נעשה בשיתוף מעצבת האופנה דורין פרנקפורט אשר פריטים בעיצובה נבחרו על ידי החברה כמותאמים לאנשים עם מוגבלויות.

שי סניור, נתנאל יהודה הלוי ודורין פרנקפורט. olga murzakova,
שי סניור, נתנאל יהודה הלוי ודורין פרנקפורט/olga murzakova

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully