וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלים מציאות משתנה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 9:12

אורי וטרמן, מנכ"ל חברת הפארם Be מבית שופרסל: "הגל החמישי מאוד דומה מבחינתי לגל הראשון. מצב בו יש ביקוש אדיר למוצרים מסוימים אשר נמצאים במחסור. בגל הראשון אלו היו מסיכות ואלכוג'ל ועכשיו אלו בדיקות הקורונה הביתיות. בתפישת עולמי, כל מנהיג, בין אם הוא מנכ"ל של חברה עסקית או מפקד צבאי, נדרש להימצא במקום בו הוא יכול להשפיע הכי הרבה ולעסוק בדברים החשובים".

"בימים אלו הלקוחות שלנו צריכים בדיקות קורונה ביתיות, ואני, כמנכ"ל של חברה הממוקדת בלקוחותיה, עוסק בתקופה האחרונה בעיקר בתהליכי רכש מול הספקים, תהליכי לוגיסטיקה ואספקה, קביעת מחירים במציאות היומיומית המשתנה, והבנה מעמיקה של עולם בדיקות הקורונה. פגישות זום עם כל הצוות הניהולי המתקיימות שלוש פעמים ביום, הפכו לחלק מהשגרה שלי בגל הנוכחי. הנושא השני שמלווה את ימינו זה כמות החולים והמבודדים, שבגל זה שברו כל שיא".

"כדי לשמור על רציפות תפעולית (בתקופות כאלו הרשת היא מפעל חיוני, למרות שלא הייתה הפעם הכרזה רשמית) אנו מדווחים על כל מבודד ומאומת ועסוקים בהסטות עובדים בין הסניפים. לשמחתי עד היום הצלחנו לעמוד בכך, וגם, חשוב לי לשמור על שפיות ועדיין לבלות זמן איכות עם אשתי והילדים, לעשות קצת ספורט בין לבין ולדעת לתמרן בין הכל. מאתגר אבל אפשרי".

מנהלים - אורי וטרמן, שופרסל. סיון פרג',
אורי וטרמן, מנכ"ל חברת הפארם Be מבית שופרסל/סיון פרג'
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully