וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר פוליבודה ינהל את פעילות Mixpanel בישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 16:16

חברת Mixpanel האמריקאית עושה עלייה רשמית לישראל וממנה את עופר פוליבודה כ-Country Manager. יוביל את כלל פעילות החברה, שפעלה בישראל בשנים האחרונות בשלט רחוק, ובין לקוחותיה נמנים תאגידים וחברות ענק כמו Fiverr, Lemonade, Gett, Rapyd, Monday ועוד

חברת Mixpanel הודיעה רשמית על כוונתה להציב רגליים על הקרקע ולהרחיב את פעילותה בישראל. במסגרת תפקידו, יוביל פוליבודה את הקמת האופרציה בישראל, שותפויות ופיתוח עסקי, מכירות, ניהול לקוחות והרחבת החשיפה לתעשיית ההייטק הישראלית ושווקים נוספים.

פוליבודה מגיע עם ניסיון של כעשור בפיתוח עסקי, בניית מהלכים אסטרטגיים, ניהול צוותי מכירות בארץ ובעולם בחברות טכנולוגיה מובילות (Gett, Mobileye, EX.CO, ועוד).

עופר פוליבודה. יחצ,
עופר פוליבודה/יחצ

"אני נרגש מהרחבת הפעילות שלנו בישראל בהובלת פוליבודה", אמר אמיר מובאפאגי, מנכ"ל מיקספאנל, "ישראל היא שוק חשוב עבורנו, עם הצלחות גדולות ופוטנציאל גדול עוד יותר. עופר מביא איתו רוח יזמית, ניסיון ותשוקה שיעזרו לו מאוד בעוד אנו מתבססים על ההצלחה הנוכחית שלנו בישראל".

חברת Mixpanel עוזרת לחברות לבנות מוצרים טכנולוגיים טובים יותר באמצעות Data. עם הפתרון העוצמתי והחדשני של Mixpanel לניתוח נתוני מוצר בשירות עצמי, צוותים יכולים לנתח בקלות כיצד ומדוע אנשים מעורבים, רוכשים, מבצעים פעולות, נשארים/נוטשים וכל זאת כדי לשפר את חווית המשתמש ולהביא להצלחת החברות איתם היא עובדת.

לפני כחודש, גייסה החברה 200 מיליון דולר לפי שווי שוק של 1.05 מיליארד דולר ומעסיקה מעל כ350 עובדים ברחבי העולם. ל-Mixpanel יש למעלה מ-6,000 לקוחות משלמים, כולל חברות וארגונים מובילים כמו Uber, Godaddy, Docusign, Fiverr, Lemonade, Rapyd, Monday.com ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully