וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדמן זקס פספסה את התחזיות, והצניחה את וול סטריט

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 23:40

בנק ההשקעות לא עמד בתחזית הרווח, צנח בשבעה אחוזים והוריד איתו את השווקים. דאו ג'ונס ירד ב-15 אחוזים, נסדאק בשער הנמוך ביותר מזה שלושה חודשים. ירידה במניות הבנקים והטכנולוגיה

עונת הדוחות בוול סטריט נפתחה היום (שלישי), ואם לשפוט לפי הדוח שהזניק אותה, של גולדמן זקס, צפוי בניו יורק חורף קר מאוד. בנק ההשקעות החמיץ בגדול את התחזיות, והשוק סגר את יום המסחר בירידות חדות.

וול סטריט. GettyImages
הרבה אדום על המסכים/GettyImages

גולדמן זקס פתחה את מרתון הדוחות של הרבעון הרביעי עם פספוס עצום של התחזיות. המחזור אמנם תפח ל-12.46 מיליארד דולר לעומת צפי של 12.01, אבל המכירות לא הגיעו לתחזית של 2.47 מיליארד והתייצבו על 2.12 מיליארד. בשורה התחתונה, רווח למניה, נרשמה החמצה ענקית - 10.81 דולר לעומת 11.60 דולר על פי ציפיות האנליסטים.

מניית גולדמן זקס הגיבה, כצפוי, בירידות וננעלה בירידה של כ-7 אחוזים, לאחר שבמשך היום פלירטטה עם ירידה חדה יותר. בעקבות זאת דאו ג'ונס ירד באחוז וחצי, ומדד נסדאק ירד ב-2.60 אחוזים והתייצב על שער של 14,507, הנמוך ביותר מזה שלושה חודשים.

מניות הבנקים הגיבו באדום בוהק לירידה של גולדמן זקס. בנק אוף אמריקה ירדה בכ-3.5 אחוזים, וולס פארגו ב-2.34 אחוזים ודויטשה בנק ו-HSBC הגיבו בירידה מתונה יותר של פחות מאחוז. בגזרת הטכנולוגיה ירדה אמזון ב-2 אחוזים, אפל ב-1.9 אחוזים, פייסבוק ביותר מארבעה אחוזים ומיקרוסופט ב-2.4 אחוזים. אקטיוויז'ן, שנרכשה על ידי מיקרוסופט, טיפסה ב-26 אחוזים.

תשואות האג"ח הממשלתי עלו לרמתן הגבוהה ביותר מאז ינואר לפני שנתיים ומחקו את הפערים שנוצרו מתחילת תקופת הקורונה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully