וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אביב יהיה ה-GM של Digital Turbine בישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 8:34

לאחר שרכשה את Fyber, מודיעה חברת Digital Turbine על מינויו של גל אביב לתפקיד הGM של החברה בישראל וה-CTO של פלטפורמת ה-AdTech הגלובלית

לאחר שחברת Digital Turbine האמריקאית הנסחרת בנאסד"ק, רכשה את חברת Fyber בעסקה בהיקף של למעלה מחצי מיליארד דולר, מודיעה כעת החברה על מינויו של גל אביב לתפקיד ה GM של החברה בישראל וכ- CTO של פלטפורמת הAdTech הגלובלית. מדובר בפוזיציה מובילה עבור אביב, ששימש כ-CTO של Fyber טרם הרכישה, שכעת ידווח ישירות למנכ"ל Digital Turbine העולמית, יוביל את צמיחת המשרדים בישראל - ואת הפיתוח הטכנולוגי של החברה בעולם. גל הוביל את הטכנולוגיה של החברה הנרכשת עוד משלב הסטארט אפ במסגרת חברת Inneractive, שנרכשה על ידי Fyber בשנת 2016.

גל אביב. טל שחר,
גל אביב/טל שחר

חברת Fyber היא האחרונה והגדולה בסדרה של רכישות שבוצעו על ידי Digital Turbine בתוך שנה בלבד בסכום מצטבר של מעל מיליארד דולר, אשר כללה גם את AdColony ואת חברת הסטארטאפ הישראלית Appreciate. לאחר שמסע הרכישות מיצב את החברה כפלטפורמת הצמיחה הגדולה ביותר למפתחי אפליקציות וכשחקן מוביל בשוק הצומח של אפליקציות המובייל בכלל והפרסום במובייל בפרט, מודיעה Digital Turbine כי חלק משמעותי במהלך הצמיחה האסטרטגי שלה הוא השקעה מסיבית בטכנולוגיה - עם דגש חזק על ישראל. בעקבות הרכישה, 230 עובדי Fyber הצטרפו ל-Digital Turbine, שמעסיקה כיום כ- 1000 עובדים ברחבי העולם, מהם 140 בישראל, כאשר לחברה מרכזים נוספים בעולם הכוללים מאות עובדים ברחבי ארה"ב, ברלין, לונדון, סין, יפן, קוריאה וטורקיה.

בנוסף, החברה מינתה את איתי כהן, ששימש סגן נשיא לשיווק ואסטרטגיה ב-Fyber, להוביל את תחומי השיווק והאסטרטגיה בחברת Digital Turbine העולמית.

ל-Digital Turbine נוכחות רבת שנים בישראל עוד לפני סבב הרכישות האחרון, נוכחות המתבססת על הרכישה של חברת לוגיה עוד בשנת 2012. לחברה הסכמים אסטרטגיים וארוכי טווח עם חברות הסלולר ויצרניות הסמארטפונים המובילות בעולם, דוגמת Verizon, AT&T, Samsung ואחרות.
במסגרת הסכמים אלו, Digital Turbine מספקת לשותפותיה טכנולוגיית On-Device ייחודית שמוטמעת במכשיר עוד לפני רכישתו על ידי צרכן הקצה, ומאפשרת לחברה להציע לצרכנים מגוון חוויות תוכן והמלצות לאפליקציות. הטכנולוגיה הייחודית הזו של Digital Turbine הוטמעה בכ-700 מיליון סמארטפונים ברחבי העולם, כאשר בין 60 ל-70 מיליון מכשירים חדשים מתווספים בכל רבעון בממוצע.

מגל אביב, הGM החדש נמסר: "Digital Turbine ממשיכה להשקיע בבניית טכנולוגיה ושמה דגש חזק על ישראל כחלק ממהלך הצמיחה האסטרטגי שלה. ההשקעה בישראל מעידה על האמון העמוק בטאלנט המקומי ובפוטנציאל הטכנולוגי והאנושי שקיים כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully