וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 12:21

MAC מצדיעים לתרבות הספרדית, בובי בראון משדרגים את המייק אפ האייקוני, SR דואגים להאיר את העור, בקונדיטוריית נאמן ממשיכים לחגוג ט"ו בשבט וב HOODIES דואגים לחזק את הנכים

פוצ'י נוחתים המותג היוקרתי Pucci מרענן. יחסי ציבור,
פוצ'י נוחתים המותג היוקרתי Pucci מרענן/יחסי ציבור

פוצ'י נוחת

החורף אמנם בשיאו אבל מותג האופנה היוקרתי PUCCI נוחת בפקטורי עם קולקציה חדשה-הומאז' לימי הזוהר של שנות ה-60 וה-70, הדפסים פסיכדליים שהפכו לסימן ההיכר של המותג, גוני פסטל, ופרינטים צבעוניים בגרפיקה קליידוסקופית האייקונים של פוצ'י. הגישה הריזורטית הייתה מאבני היסוד הראשונות עליהם נבנה המותג ב-1947 כשאמיליו פוצ'י הקים מותג הנושא את שמו, ועיצב קולקציית בגדי סקי שהצליחה מעל המצופה.

פוצ'י, בן לאחת ממשפחות האצולה הנחשבות בפירנצה, היה ספורטאי שהצטיין בסקי, טניס ומרוצי מכוניות. בגיל 33, פצח בקריירה אופנתית כאשר תלבושת סקי מהפכנית שעיצב לנבחרת הסקי של ריד קולג' צולמה על מדרון סקי שוויצרי ופורסמה במגזין הרפר'ס בזאר, פוצ'י מיהר לעצב קולקציית בגדי נופש. ההדפסים הראשונים שאבו השראה מהצבע הכחול וגלי הים התיכון, ושולבו עם טקסטילים גמישים וקלילים.

באותה תקופה בתי האופנה הגדולים באירופה הציגו קו נוקשה ורשמי יותר, והסגנון של פוצ'י היה משב רוח רענן על גבול המהפנט. כוכבות אייקוניות כמו מרילין מונרו, ג'קי קנדי ואליזבת טיילור אימצו את המותג, ובאמצע שנות ה-60, עיתונות האופנה הבינלאומית כינתה את פוצ'י "נסיך ההדפסים", בזכות צורות אורגניות המדמות תנועה. החיבור לעולם החופשות והיוקרה הוליד חיבור לחוג הסילון, ופוצ' עיצב את מדי דיילות חברת תעופת הבוטיק 'ברניף איירליינס' במשך עשור. בקולקציה הנוכחית הומאז' לימי הזוהר של שנות ה-60 וה-70, בהשראת שמלות המיני של הדיילות, ההדפסים הפסיכדליים ושילובי גוונים פסטליים. יש העונה גם התייחסות לתחום הספורט עם מכנסי טייץ, טופ ואוברול מעוצבים.

צוות העיצוב הקדיש מחשבה גם לחופשות ולנסיעות, עם סדרת דגמים קלילים כמו שמלות וטופים בצלליות קפלים, חצאיות מיני, בגדי גוף ובגדי ים העשויים לייקרה ברת-קיימא. בספטמבר 2021 מינתה קבוצת LVMH, המחזיקה בבית האופנה פוצ'י, את קמיל מיסלי למנהלת האמנותית, למיסלי היסטוריה במחלקות האקססוריז בבתי האופנה דיור ולואי ויטון, שם פיקחה על קולקציות התיקים, הנעליים, התכשיטים ומשקפי השמש.

להשיג בחנויות פקטורי 54 נשים ברמת אביב ובאילת, באמור כיכר המדינה ובאתר.

פוצ'י נוחתים המותג היוקרתי Pucci מרענן. יחסי ציבור,
פוצ'י נוחתים המותג היוקרתי Pucci מרענן/יחסי ציבור

ויוה רוזליה

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מקדיש קולקציית איפור ייחודית, נועזת ואותנטית לכוכבת הפופ ושגרירת ויוה גלאם הזמרת הספרדייה רוזליה.

מדובר בקולקציה צבעונית, טרנדית, אופנתית, מלאה בקסם, המעניקה טעימה מהסטייל המשובח ונטול המאמץ של רוזליה. התרבות הספרדית מפורסמת בדמויות נשיות בעלות עמדה חזקה. רוזליה היא הגלגול הבא, המודרני ומעורר ההשראה של הספרדיה העוצמתית הקלאסית, המעניקה לתרבות הספרדית טוויסט שונה וייחודי משלה.

רוזליה ניחנה במקוריות, באומץ ובעוצמה יצירתית, שהם חלק בלתי נפרד מה-DNA של M· A·C, מרכיבים שבאים לידי ביטוי בקולקציה צבעונית שתחבר כל אחת לסגנון החופשי, האמיץ והעתידני וגם קלאסי שלה.

הקולקציה מושקת במהדורה מוגבלת ובין המוצרים הלוהטים: שפתוני הלהבה של רוזליה שהפכו לסימן ההיכר שלה, וגם בגוונים ניטרליים אופנתיים נטולי מאמץ, שפתונים בקשת צבעים, מגוני ורוד ניוד וורוד על גוניו, בגרסת מאט או לא, פלטה של 4 פודרות מבריקות מסדרת אקסטרה דיימנשן, לעיצוב ופיסול הפנים: פלטת צלליות עיניים מושלמת, הכוללת 10 צלליות גדושות בפיגמנטים בגוני ניוד ניטרליים בגימורים שונים. האריזות בצבע אדום לוהט. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ויוה רוזיליה mac מצדיעה לכוכבת הספרדיה. יח"צ חו"ל,
ויוה רוזיליה mac מצדיעה לכוכבת הספרדיה/יח"צ חו"ל

מייק אפ משופר

מותג האיפור המקצועי בובי בראון, משיק את הגרסה החדשה והמשופרת של המייק-אפ שהפך לאייקון-
Intensive Serum Foundation SPF40 .

מדובר בפורמולה פורצת דרך המכילה פי 10 מכמות פטריות קורדיספס-תמצית פטריה טבעית בעלת סגולות רפואיות משקמות הממריצות את העור בשילוב 25 תמציות יופי ורכיבים מטפחים להגברת זוהר, מוצקות ומראה קורן לעור. המייק-אפ מעניק לעור מראה חלק וזוהר לאורך זמן, ללא שינוי גוון המייק-אפ לאורך היום. למייק אפ החדש יכולות טיפוח גבוהות, הוא מכיל רכיבים מטפחים, ומחוזק בכמות גדולה פי 10 בפטריית קורדיספס המגיעה בפורמולה עוצמתית ומשופרת המותירה את העוד אנרגטי וזוהר באופן מידי ובשימוש מתמשך. שדרוג המוצר נולד בהשראת יתרונות רפואת הצמחים המסורתית, פטריות קורדיספס, נאספות בעדינות ומעובדות בקפידה בטכנולוגיית פורמולציה חדשנית המבטיחה אפקטיביות מיטבית של המרכיבים והענקת אנרגיה מחודשת ויוצאת דופן לעור ומחוזקת ב-25 מרכיבים התורמים שנבחרו במטרה להגביר את העוצמה המחייה של הקורדיספס.

הפורמולה המרווה גדושה בנוגדי חמצון, והיא מספקת לחות עמוקה המעניקה חיות וזוהר, במקביל להגנה מפני מזיקים סביבתיים, השילוב של ג'ינסנג וקורדיספס, יוצר קומפלקס הממריץ את העור, מחדש את מאגרי האנרגיה הטבעיים של העור, משפר את מראהו, מחזק את הזוהר באופן שניכר לעין, ומגן מפני נזקים סביבתיים המעמעמים את גוון העור. מרכיבים נוספים: ויטמין E ונוגדי חמצון מגנים על העור מפני אור כחול, נזקים סביבתיים לרבות חלקיקים זעירים הנישאים באוויר, ותסס ממעמקי הים המסייע בשימור מאזן הלחות של העור.

זמין ב-27 גוונים זוהרים הנאמנים לגוון העור. להשיג בחנויות המותג ובאתר האונליין של המותג.

מייק אפ משופר בובי בראון משיק את המייק-אפ האייקוני Intensive Skin Serum Foundation‏. יחסי ציבור,
מייק אפ משופר בובי בראון משיק את המייק-אפ האייקוני Intensive Skin Serum Foundation‏/יחסי ציבור

אומרים סי לויטמין C

דרמלוג'יקה, מהמותגים המובילים בתחום בריאות העור כבר 30 שנה, משיק תכשיר לחות במרקם ג'ל בסדרת Biolumin C, - הסדרה הראשונה של המותג המייצגת את הדור החדש של מולקולות ויטמין C .

Biolumin-C gel moisturizer הוא תכשיר לחות במרקם ג'ל מבוסס על 5 סוגי חומצות היאלרוניות שונות בגודלן המעניקות לחות מוגברת לעור, מבהירות ומסירות בעדינות תאי עור מתים. התכשיר משלב מולקולות שונות של וויטמין C יציבות במיוחד, ויטמין C זה אינו פוטוסנסטיבי ועל כן, ניתן להשתמש בו בכל עונות השנה ללא חשש מפני קרני השמש. בזכות הזמינות הביולוגית הגבוהה של התכשיר, מתבצעת הבהרה מהירה של מרקם העור ושיפור ניכר. התכשיר מעניק לחות מוגברת, מבהיר ומשפר סימני ההזדקנות מוקדמת.

להשיג באתר האונליין ובנקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל.

אומרים סי לויטמין Biolumin-C. יחסי ציבור,
אומרים סי לויטמין Biolumin-C/יחסי ציבור

אור לעור

זיהום אוויר, קרינה כחולה, חשיפה לשמש, עישון, תזונה מתועשת, שתייה מועטה, גנטיקה ועוד, הם חלק מהגורמים המשפיעים לרעה על מראה עור מושלם.

מותג הקוסמטיקה המקצועי והבינלאומי SR COSMETICS , משיק לחורף, Whitening peeling acid - נוזל פילינג המחדש את העור ומאיר אותו. הפילינג מכיל חומצות טבעיות להבהרת כתמי עור ולניקוי דיטוקסי עמוק של תאי עור מתים, ופתיחת מחסומי העור, כדי לאפשר ספיגה מיטיבה של סרום וקרם לחות. בין רכיבי המוצר המבטיחים הבהרה תוך זמן קצר: חומצה גליקולית=סוכר ענבים; חומצה לקטית=חומצת חלב; אלפא ארבוטין=חמוציות ואגסים; מיצוי צמח הקמומיל; מיצוי קומפרי; וחומצה סליצילית המסייעת בצמצום נקבוביות ועודף סבום\שומן ייתר.

הפורמולה הייחודית פותחה במעבדות החברה תוך הקפדה על קוסמטיקה נקייה-ללא SLS ,פארבנים שמנים ומינרליים. מתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי עור וגוניו כולל אקנה\פוסט אקנה\עור יבש\פיגמנטרי .להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות החברה בכל רחבי הארץ.

אור לעור Whitening peeling acid למותג SR. יחסי ציבור,
אור לעור Whitening peeling acid למותג SR/יחסי ציבור

זוהר עם ערכים

מותג הטיפוח הבינלאומי VICHY משיק שת"פ שנתי ישראלי עם יעל בר-זוהר, שתייצג את ערכי המותג המובילים: נשיות, אלגנטיות, מומחיות וחדשנות. בר-זוהר תצטרף לד"ר להבית אקרמן-מומחית לרפואת עור, המייצגת את הערכים המדיקליים כיועצת המדעית של המותג בישראל.

במסגרת הפעילות שתתקיים במהלך השנה, תשתתף בר זוהר בקמפיינים הדיגיטליים של Vichy, בפעילות ברשתות החברתיות, תיקח חלק משמעותי בהשקות של סדרות ומוצרים חדשים ותיצור תוכן המתחבר לערכי המותג המדיקליים. הפעילות המשותפת הראשונה תחל בסוף החודש, עם השקת סרום חדש מסדרת ליפטאקטיב. מותג Vichy משלב בין מדע, אנטי- אייג'ינג וזכה להמלצות מצד רופאי עור בעולם.

זוהר עם ערכים יעל בר זוהר למותג VICHY. שחר גאיה ביטון,
זוהר עם ערכים יעל בר זוהר למותג VICHY/שחר גאיה ביטון

סגול עמוק

הטרנד שכבש את הטיקטוק בעולם וזכה להאשטאג Purple Blush וממשיך לכבוש את הרשתות החברתיות, כבש גם את מותג הטיפוח והאיפור מור ממן קוסמטיקס, שמשיק סומק סטיק סגול עם טכנולוגיית PH שמתאימה את גוון הסומק לגוון העור.

המוצר הדו-צדדי, מכיל מצד אחד סומק סטיק ומצד שני מברשת טשטוש והצללה. ממן, בעלת Mor Maman Cosmetics הקימה את המותג מהגישה של Feel Good ואהבתה לאידיאל היופי הטבעי. ממן מאמצת טרנדים חמים מעולם הביוטי הבינלאומי, ומייצרת אותם בארץ. מה שמנחה אותה הוא איך להראות הכי טוב במינימום זמן ומאמץ.

היא גייסה את טובי המומחים בארץ יחד שפיתחו פורמולות ייחודיות בשילוב רכיבים טבעיים. ב-2020, ממן הרחיבה את עסקיה והקימה את "לה בבה פיור"-חברת טיפוח לתינוקות, ילדים ואימהות, שהושק בישראל ובצרפת. להשיג באתר האונליין בחנות ג'יימס ריצרדסון בדיוטי פרי.

סגול עמוק סומק של מור ממן. יחסי ציבור,
סגול עמוק סומק של מור ממן/יחסי ציבור

נאמנים לנאמן

לאור ההצלחה לה זכתה קולקציית עוגות ט"ו בשבט של רשת "מאפה נאמן", הודיעה הרשת כי היא ממשיכה את החגיגה עם עוגות המשלבות את פירות ארצנו, עם טעמים קלאסיים, לצד שילובים חדשים ומרעננים במיוחד. הקולקציה מורכבת מטעמים מסקרנים וציפויים יצירתיים המשלבים חומרי גלם איכותיים ותוצרת ישראלית של פירות העץ והאדמה, פירות טריים ופירות יבשים, אגוזים טבעיים, מגוון גרעינים ותבלינים.

בקולקציה: לינזר אגוזים דובדבן, לינזר אפרסק אגוזים, עוגת סולת תפוזים, עוגת מייפל אגוזים בחושה, עוגת וניל אפרסק בחושה, פס שמנת תותים, פאי תפוחים, פאי אגוזים, עוגה בחושה תותי פרוטי, עוגיות ביסקוטי, עוגיות פיצוץ גרעיני, מעמול תמרים ואגוזים, עוגיות מוזלי, עוגיית תותי פרוטי.

רשת נאמן היא ממובילות עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל כבר עשרות שנים, הרשת מונה 49 סניפים בפריסה ארצית.

נאמנים לנאמן עוגות ישראליות. סטודיו נאמן,
נאמנים לנאמן עוגות ישראליות/סטודיו נאמן

חוטפים פוף

מותג החטיפים POOF מתרחב ומשיק סדרה חדשה: פוף קראנץ' הכוללת 3 חטיפים מלוחים ועוצמתיים: טאקו, חמוץ-חריף וגריל. מוצרי סדרת קראנץ' מבוססים על קמח חיטה ותירס, שילוב ייחודי שמעניק לחטיף מרקם קראנצ'י ופריך במיוחד.

שלושת המוצרים מצטרפים למוצרי פוף הקיימים: כוכבי POOF בטעם גריל אמריקאי, לבבות POOF בטעם תפוח אדמה קלאסי, לבבות POOF בטעם גריל, טבעות POOF בטעם תפוח אדמה קלאסי וכוכבים בטעם בצל ולסדרת PLAY פוף PLAY גריל, חמוץ חריף וקטשופ. להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והמזון ברחבי הארץ.

חוטפים פוף  סדרת פוף קראנץ'. יחסי ציבור,
חוטפים פוף סדרת פוף קראנץ'/יחסי ציבור

סושי עם סושי

יאוזה, המסעדה האסייתית באינשטיין, משיקה תפריט סושי הכולל מנות סושי חדשות ויצירתיות שיוגשו לצד התפריט הרגיל, וישלימו את חווית הקולינריה האסייתית האותנטית.

בין המנות החדשות: סמוראי רול, סלמון איקורה, קריספי זוקיני, ניגירי אונאגי, גונקן וולקנו, רולים כמו: סלמון קרים סלמון, ספייסי טונה טרטר, סלמון גריל אפוי, ספיישל יאוזה ילוטייל, גרין רול טונה, סמוראי רול טונה, סאקורה רול שרימפס בטמפורה, סאקה אונאגי, סלמון איקורה, סשימאקיקריספי זוקיני, ווג'י רול בטטה, פרמיום ניגירי, ניגירי ילוטייל, ניגירי סלמון, ניגירי אונאגי, קריספי רייס טונה, גונקאן וולקאנו טונה, סשימי סלמון ילוטייל או טונה, קומבינציית סשימי, קומבינציית ניגירי, קומבינציה זוגית סלמון גריל, קומבינציית השף, ועוד.

סושי עם סושי תפריט סושי חדש של יאוזה. אמיר מנחם,
סושי עם סושי תפריט סושי חדש של יאוזה/אמיר מנחם

סיר הסירים

רשת Cook and Bake, רשת מולטי ברנד ממובילות תחום הבישול והאפייה, משיקה סדרת סירים חדשה מבית Roso , קולקציית Natura מביאה את הטבע למטבח, מדובר בסדרת כלי בישול בהשראת יסודות הטבע: מים, אדמה ואוויר, בגוונים נייטרלים ובצבעוניות רכה, לצד פרקטיות ואסתטיקה. בסדרה: סירים, מחבתות וסוטאז' עם תכונות בישול מתקדמות.

המוצרים בסדרה מגיעים עם משטח פנימי מאבן שיש, ציפוי נון סטיק המונע הידבקות ומאפשר בישול במינימום שמן, וידיות סיליקון נשלפות לאחיזה נוחה. בסדרה מחבתות 20/24/28, סוטאז' 28 ס"מ, סירים 20/24 ס"מ ב-3 צבעים המתחברים לטבע: אוויר-בצבעוניות של ורוד מרגיע המסמל התחדשות ופריחה; מים-בצבע ירוק, מקור החיים; אדמה-צבעוניות של אדום כתום.

להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין של הרשת.

סיר הסירים סדרת נטורה. דניאל לילה,
סיר הסירים סדרת נטורה/דניאל לילה

שקיות ולצלות

המותג הוסטס מבית חברת אינטרסן, הממחה במוצרי בישול ואפיה ואביזרי ניקיון והיגיינה, משיקה שקיות צליה חזקות המיועדות לתנור ולמיקרוגל. השקיות עמידות לתנאי בישול בחום גבוה.

שקיות צליה מהוות כלי עזר להכנת מגוון מאכלים חמים, הן חזקות ועמידות גם לבישול בחום גבוה במיוחד, הן שומרות על תבנית ותנור נקיים, והמזון נשמר רך ועסיסי שכן הוא מתבשל במיציו הטבעיים או ברטבים, ותהליך הבישול מתקצר. להשיג בשני גדלים.

שקיות ולצלות שקיות צליה מבית הוסטס. יחסי ציבור,
שקיות ולצלות שקיות צליה מבית הוסטס/יחסי ציבור

פותחים דלת

במסגרת שת"פ בין "רח בריח" לצבעי אוניברקול של "נירלט", נולדה קולקציית דלתות חוץ בגוונים חדשים של ירוק מרווה ואפור שמיים. הדלתות נצבעו בצביעה בתנור ושימוש באבקה אלקטרוסטטית, התזת אבקה על-גבי שטח הפנים הדלת המתגבשת. שיטת צביעה זו נחשבת לעמידה וירוקה יותר למשך שנים, הצביעה עמידה גם לקרינת UV ולכן מתאימה ומיטבית לשימוש חוץ.

ברב בריח החליטו ליצור שני גוונים חדשים ומרעננים לדלתות הכניסה, מתוך הקשבה לקהל המקצועי המחפש חדשנות, דיוק אופטימלי בתכנון וגוונים חדשים. הגוונים נבחרו מתוך מניפות נירלט לסדרת דלתות החוץ.

פותחים דלת קולקציית דלתות של רב בריח. מירב פל,
פותחים דלת קולקציית דלתות של רב בריח/מירב פל

משחקים בקרביץ

גיימרים זה בשבילכם, רשת קרביץ, משיקה מותג בית חדש, צעיר וחדשני בשם Combat המציע מגוון אביזרי גיימינג איכותיים, המותאמים לגיימרים מתחילים ומקצוענים, במחיר אטרקטיבי ומשתלם ביותר.

בין האביזרים שמציע המותג: כסאות גיימינג באיכות גבוהה, מותאמים ארגונומית לישיבה ממושכת מול מחשב, מקלדות, עכברים, אוזניות, ומגוון מארזי גיימינג המספקים ביצועים ללא פשרות מעוצבים ומתקדמים לחווית גיימינג מלאה.

משחקים בקרביץ COMBAT מותג חדש לגיימרים. באדיבות קרביץ,
משחקים בקרביץ COMBAT מותג חדש לגיימרים/באדיבות קרביץ

עדשות חדשות

רשת אופטיקנה מרחיבה את קטגוריית ה"פורטי-פוקל" שהושקה בקיץ 2021 ומשיקה עדשות מגע מולטי-פוקליות לראייה חדה וטובה ללא משקפיים וראייה חדה למרחקים שונים (שילוב של רחוק, ביניים וקרוב).

בקמפיין אשר יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, מככבת הזמרת קרן פלס שתגלם מגישת חדשות תחת הסלוגן: מבזק עדשות. פורטיפוקול מתאימים לגילאי 40+ הנזקקים לתיקון ראייה גם לטווח הקרוב. משקפי פורטיפוקל נותנים מענה לחסמים תפיסתיים, ומביאים פתרון מוצרי חדשני עם עדשות ייחודיות להסתגלות מהירה במחיר נגיש. סדרת "פורטי-פוקל" הן עדשות מגע המאפשרות לראות טוב מרחוק ומקרוב, מבלי לוותר על השימוש בעדשות מגע גם אחרי גיל 40.

ACUVUE MOIST  MULTIFOCAL עדשות חדשות. יחסי ציבור,
ACUVUE MOIST MULTIFOCAL עדשות חדשות/יחסי ציבור

כשספורט פוגש אופנה

מותג האופנה HOODIES משיק שת"פ עם עמותת "תקוות"

הפועלת להעצמת פצועי צה"ל ונפגעי פעולות טרור באמצעות הספורט. השת"פ כולל קמפיין בהובלת אוהד בן-ישי לוחם אגוז לשעבר שנפצע קשה בעזה במהלך מבצע "צוק איתן" מרסיס שחדר לגולגולתו, לצד פרזנטור הרשת ואלוף הנינג'ה יובל שמלא. הקמפיין הופק במטרה להעלות את המודעות לכוחו ויכולתו של הספורט לסייע בתהליכי שיקום פיזיים ונפשיים, פצועי צה"ל ונפגעי טרור חשים פעמים רבות עומס פיזי ונפשי בעקבות הטראומה שעברו.

רשת האופנה HOODIES חברה לעמותת "תקוות" מאמונה משותפת כי הפתרון למצב הנפשי הירוד של פצועים ובני משפחתם יגיע דרך עיסוק בספורט המשחרר אדרנלין ועוזר לתחושה טובה של הצלחה וניצחון וחיזוק ביטחונם העצמי של הפצועים, ולגרום להם לחייך ולחזור עד כמה שאפשר למסגרת חייהם. בקמפיין משתתפים נכי צה"ל נוספים מטעם העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully