וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למסעדה המצליחה של אייל שני? בית רומנו עומד למכירה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 9:49

בית רומנו, בית הסוחרים המיתולוגי ברחוב יפו בתל אביב בו פועלת מסעדתו המפורסמת של השף אייל שני, "רומנו", עומד למכירה. במקביל נודע כי שני ושחר סגל בדרך להרחיב את המותגים "המזנון" ו"הסלון", שמונים כבר היום כמה עשרות מסעדות, לפריסה רחבה באירופה

בית רומנו, בית הסוחרים המיתולוגי ברחוב יפו בתל אביב בו פועלת מסעדתו המפורסמת של השף אייל שני, "רומנו", עומד למכירה.

בית רומנו משמש במשך 75 שנים בית מסחר בעיקר לסוחרי טקסטיל והלבשה ובשנים האחרונות התפתחו במקום חיי לילה ענפים, בזכות מועדון ה"תדר" הממוקם בקומת הקרקע של המתחם ומכיל את הפיצרייה של השף אייל שני ומסעדת ה"רומנו" של השף השוכנת בקומה השנייה.

רומנו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת רומנו. נהנתה גם מיוקרה וגם מדימוי אלטרנטיבי. בקרוב תיאלץ להיסגר?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

לאחרונה נפתח מאחורי המבנה פארק "המסילה" המחבר בינו לבין שכונת נוה צדק היוקרתית, שם פתח שני בית קפה חדש - "מיראז'".

שני הוא אחד השפים הוותיקים שפועלים כיום בישראל. הוא התפרסם לראשונה עם מסעדת "אוקיאנוס" הירושלמית וזכה כמעט מיד באהבת המבקרים והקהל, אך בהמשך נקלעו עסקיו לקשיים. בשנת 2011 הוא הוכרז כפושט רגל ולנושיו נפסק החזר כספי של כ-1.45 מיליון שקל, שהיוו כשליש מחובותיו.

בהמשך חזר שני להצליח, בין היתר בזכות סדרת הריאליטי המצליחה "מסטרשף" ("קשת"), ובשנים האחרונות פיתח מאוד את עסקיו, בעיקר בזכות השותפות בינו לבין חברו, הבימאי שחר סגל.

אייל שני טועם את הגרמקנודל. מאסטר שף עונה 09 קשת 12, צילום מסך
השף אייל שני כשופט בריאליטי "מסטרשף" (קשת). ייאלץ להיפרד בקרוב מהמתחם שבו הקים מספר מיזמים קולינריים?/צילום מסך, מאסטר שף עונה 09 קשת 12

על פי הערכות בשוק, המבנה, שהפך מוקד לתרבות אלטרנטיבית, כאשר בנוסף למועדון התדר ולמסעדות המצליחות, נערכים בחצרו, בעיקר בסופי שבוע, ירידים של אומנות, אופנה ועוד, שווה מאות מיליוני שקלים.

חברת "נכסים ובניין" שמחזיקה במבנה פרסמה אתמול הזמנה להציע הצעות לרכישת הנכס. מדובר בהמשך מדיניות מימוש הנכסים שמוביל מנכ"ל החברה דורון כהן. מתחילת 2020 החברה מימשה נכסים בשווי 4.5 מיליארד שקל בארץ ובעולם.

דורון כהן מנכ"ל דסק"ש ונכנסים ובנין. יח"צ,
דורון כהן, מנכ"ל נכסים ובנין. החברה מימשה בשנתיים האחרונות נכסים בשווי 4.5 מיליארד שקל. החוליה הבאה בשרשרת המימושים: בית רומנו/יח"צ

במקביל פורסם הבוקר כי שני, ביחד עם חברו ושותפו הבמאי ואיש העסקים שחר סגל, מתעתדים להרחיב את פריסת מסעדות המזון המהיר של רשת "המזנון" וכן את המסעדות היוקרתיות "הסלון", שמונות ביחד כבר עשרות סניפים, לרשת שתשתרע על פני אירופה.

המהלך הוא שותפות של השניים עם הנדל"ניסט והמלונאי לירן ויצמן, שמקים רשת של בתי מלון ברחבי אירופה ויספק את החללים לטובת המסעדות.

אייל שני. אריאל עפרון,
השף אייל שני באחד מסניפי רשת "המזנון". ככל הנראה ייאלץ להיפרד בקרוב מבית רומנו ו"יתנחם" בהתרחבות לאירופה/אריאל עפרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully