וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהבה אין מחיר, אבל ליום-האהבה דווקא יש

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:22

ולנטיינ'ס דיי, שיצוין ברחבי העולם ביום שני, יסמן שנה שניה של חגיגות זוגיות בצל משבר הקורונה. מתוך הנחה שגם השנה יבחרו חלק מהזוגות האוהבים בישראל לציין את היום המיוחד בביתם, חיפשנו מתנות שיהפכו גם חגיגה ביתית למרגשת ואפילו לנועזת

נתוני מכירות מן העולם מצביעים כי הקורונה הביאה לירידה במספר החוגגים את וולנטיינ'ס דיי ולירידה משמעותית אף יותר בהשקעה במתנה: על פי נתונים שמפרסמת הפדרציה האמריקאית לקמעונאות (NFT) בשנת 2021 חלה ירידה של 3% במספר הזוגות שחגגו את היום הזוגי בשנת 2021 בהשוואה לשנים קודמות, וגובה המתנה הממוצע לשנת 2021 עמד על 165$, ירידה של 32$ בהשוואה לשנים קודמות.

גם נתונים מקומיים שמפרסמת רשת המתנות ג'נטלמן מצביעים על כך שהולנטיינ'ס הבינלאומי, זוכה להתייחסות פחותה מעט מחג האהבה המקומי - ט"ו באב, כאשר סכום המתנה הממוצע לולנטיינ'ס לשנת 2021 עומד על 194 שקל, נמוך במעט מסכום המתנה הממוצע ט"ו באב- 216 שקל. נתונים שפרסמו רשתות אחרות מקנים דווקא יתרון ליום הבינלאומי, אבל מציינים שט"ו באב מתחיל לצמצם את הפער. בכל מקרה, אנחנו לא מתנגדים לקבל מתנות בשניהם...

"לצד האתגרים שהיא מציבה בפני האפשרות לחגיגה זוגית, הקורונה הביאה עימה גם מגמה מעודדת - כאשר דווקא החגיגה בין כותלי הבית הביאה לעליה במידת הנועזות של מתנות הולנטיינ'ס", מרחיב טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן.

בשנתיים האחרונות מדווחת הרשת על עליה של -30% בביקוש למשחקים זוגיים. זאת מתוך הרצון להפוך גם ערב סטנדרטי בבית למיוחד.

מחקרים מצביעים כי אחת מחמשת המתנות המועדפות ליום האהבה היא בשמים. מדובר בפריט אישי המהווה מחווה מתוקה ממנה ניתן ליהנות לאורך זמן כמתנה שנשארת לתקופה תקופה ארוכה - ולכן זוגות רבים מעדיפים דווקא בחירה בה ועל כן, לבשמים הכנו לכם אייטם נפרד (מוזמנים לעקוב אחר הפרסומים במדור זה) אבל בינתיים, הבאנו לכם מגוון רחב ומרשים של מתנות שתוכלו לרכוש גם בהתראה יחסית קצרה. יש לכם עוד 4 ימים - צאו לדרך.

זוג מאוהב יום אהבה מתנה. ShutterStock
אוהבים? הוולנטיינ'ס דיי, ב-14.2 הוא היום שלכם/ShutterStock

LOVE AND ROSES הוולנטיין, לפחות על פי רשת ZER4U, הוא חגם של הפרחים והוורדים בעיקר, ועל כן היא מציעה מגוון זרים וסידורים למאוהבים, מארזים רומנטיים ב"צבעי החג" - אדום וורוד, ובנוסף, מארז מיוחד אחד שקיבל את השם YAEL'S , אותו בחרה יעל שלביה, הפרזנטורית של הרשת.

בין המארזים: זר ורדים ענק LADY IN RED - החל מ-179 שקל, סידור בקופסא שקופה "עטוף בנשיקה" במחיר: 399 שקל, מארז YAEL'S היוקרתי, המוגש בשמפניירה וכולל בקבוק קאווה, פרלינים משוקולד איטלקי, פרלינים בצורת לב של מקס ברנר לצד 5 ורדים, המחיר: 256 שקל, ועוד. מבצע מיוחד לולנטיין: בקנייה מ-159 שקל ממגוון הזרים והסידורים מקבלים בקבוק קאווה ב-9 שקל (במקום 45 שקל). להזמנות: 5444* ובאתר.

יעל שלביה לזר פור יו. יח"צ,
LOVE AND ROSES, וולנטיין, ברשת ZER4U/יח"צ

LADY HEART בקולקציה החדשה של Lady Heart) Padani) מוצעים עיצובים חדשים ועדכניים של תכשיטים המסמלים את יום האהבה, ביניהם, שיבוץ ייחודי של 3 אבני יהלום לכדי צורת הלב, המאפשר לאור לפרוץ לתוך התכשיט וליצור אפקט ייחודי המקנה לו מראה גדול ומרשים יותר.

בקולקציה אוסף של שרשראות, טבעות, צמידים ועגילים עשויים זהב 18 קארט, ומשובצים ביהלומים. הדגמים מגיעים בזהב לבן, זהב צהוב או זהב אדום. בין הפריטים הבולטים בקולקציה זו, נראה עגילי צמודים בצורת לב, המורכבים משני יהלומים חצאי ירח ויהלום מרובע, החוברים יחדיו לצורת לב, לצד שרשראות לב עדינות המתאימות לכל סגנון אופנתי.

טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 6,300-11,280 שקל. ניתן להשיג ב-8 חנויות הבוטיק בפריסה ארצית ובאתר פדני, עם משלוח חינם לכל מקום בארץ ובעולם.

פדני עגילי לב 7896 שקל במקום 11280 שקל שרשרת לב 13300 שקל במקום 19,000 שקל. שי כהן ארבל,
קולקציה חדשה לפדני LADY HEART/שי כהן ארבל

זמן לאהבה - מותג שעוני האופנה השוויצרי סווטש משיק קולקציית אהבה, שעונים שעוצבו בהשראת יום האהבה, במהדורה מוגבלת.

השעונים יוניסקס, במראה צעיר ואופנתי, מגיעים בצבעי האהבה: אדום שקוף ולבן. בכל שעון מתנוסס איור של לב גדול בלוח המחוגים, בשלושה צבעים לבחירה, רצועת השעון עשויה מסיליקון והמארז מעוצב וחגיגי.

טווח מחירים לצרכן: 299-349 שקל. להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ ובאתר.

דגם מחיר 299 שקל. יח"צ,
זמן לאהבה, שעון צעיר בצבעי האהבה. המחיר 299 שקל/יח"צ

חם בלב - קולקציית וולנטיין הרומנטית של מגנוליה מציגה עיצובים של לבבות בגדלים שונים, בסגנונות המתאימים גם ליומיום וגם לאירוע נוצץ, כאשר בשנה האחרונה, הטרנד הבולט הוא לבבות גדולים. ההשראה לתליונים גדולים ובעלי נוכחות הגיע משנות ה-80 ומקבלת תרגום חדש לתליון הלב הקלאסי.

טווח מחירים: 99-389 שקל. ניתן להשיג בסניפים ובאתר החברה.

מגנוליה -  טבעת ציפוי זהב חותם לב 149 שקל. אפרת אלון שמרי,
חם בלב - קולקציית וולנטיין הרומנטית של מגנוליה, טבעת עם מוטיב לב, 149 שקל/אפרת אלון שמרי

Little acts of love לרגל היום הרומנטי שח השנה, תכשיטי Pandora מתנה בכל קניה + צ'ארמ מתנה בכל קניה מעל 449 שקל. ההטבה בעיצומה ותהייה בתוקף עד 14.2.22 או עד גמר המלאי ובכפוף לתקנון.

ניתן להשיג בחנות האונליין של PANDORA, בחנויות הרשת, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות.

pandora תכשיטי פנדורה צארמ 285 שקל. יח"צ חו"ל,
pandora תכשיטי פנדורה, צ'ארמ מתנה בכל קניה מעל 449 שקל/יח"צ חו"ל

MADE WITH LOVE - רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיקה קולקציה רומנטית במיוחד לכבוד יום האוהבים תחת המסר MADE WITH LOVE. הקולקציה משלבת פריטים קלאסיים ונצחיים לצד פריטים נועזים יותר והיא מבוססת על צבעוניות קלאסית עם נגיעות טרנדיות כולל גווני אדום יין, סגול מעושן, שחור וורוד ואפילו הדפס מנומר.

הקולקציה מבוססת על בדי תחרה ורשת עדינים, קרפ סאטן, קטיפה, מייקרופייבר מגע נשפך ומלטף למראה נשי ורומנטי.

המחירים: חזייה 300 שקל, תחתונים 100 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

femina - חזייה 300 שקל תחתונים 100 שקל. עמרי רוזנגרט,
MADE WITH LOVE - רשת FEMINA משיקה קולקציה רומנטית/עמרי רוזנגרט

- מיזם מחויך של רשת סבון ליום לוולנטיינ'ס דיי, קורא לאנשים לשלוח ליקיריהם מארזי אהבה, אדומים לרומנטיקה או לבנים לחברות.

המיזם יאפשר לשולחים גם להישאר אנונימיים. ההשראה למיזם מגיעה ממשחק נפוץ במוסדות חינוך בעולם, במסגרתו בחג האהבה, התלמידים שולחים ורדים אדומים, כמחווה למי שהם אוהבים באופן רומנטי, או ורדים לבנים, למי שהם אוהבים באופן חברי.

המארז יכלול פרחים בצבע הנבחר ו- 3 מוצרי טיפוח מבית SABON: קרם ידיים 30 מ"ל, פילינג גוף 60 גרם וסבון נוזלי על בסיס שמנים 100 מ"ל. המחיר: 149 שקל כולל משלוח. רכישת המארזים תהיה זמינה באתר בתאריכים 3-13.2 בלבד.

מארזי וולנטיינס סבון. רונן מנגן,
מיזם "הקופידון של סבון" יוצא לדרך. מארזי וולנטיינס להבעת אהבה/רונן מנגן

קשר ארוך טווח - בקבוקי סודהסטרים לשימוש רב פעמי במהדורת LOVE

סודהסטרים תציע ללקוחותיה בקבוקים מעוצבים לרגל הולנטיין עם הכיתוב LOVE ולב מעוצב עם טביעות אצבע. הבקבוקים עשויים מפלסטיק רב פעמי איכותי וקשיח המתאים לשימוש במדיח כלים.

סדרת הבקבוקים החדשה נועדה על מנת לתמוך בערכי שמירה על הסביבה שסודהסטרים דוגלת בה, חלופה רב פעמית לשימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. טביעת האצבע בצורת לב המעטרת את הבקבוקים בסדרה זו, מרמזת על מאמציה של סודהסטרים לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית בנוסף לעשייה חיובית לטובת הסביבה ולמען פיתוח בר קיימא.

עלות צמד בקבוקים: 59 שקל, להשיג באתר סודהסטרים.

סודהסטרים במהדורת LOVE  המחיר: 59 שקל לצמד בקבוקים. יחסי ציבור,
סודהסטרים במהדורת LOVE המחיר: 59 שקל לצמד בקבוקים/יחסי ציבור

אחורה בזמן לאהבה נוסטלגית - קולקציית Laline ליום האהבה מחזירה אותנו אחורה בזמן עם קולקציה ייחודית ובמהדורה מוגבלת, בניחוח חדש WARM VANILLA.

שילוב קסום בין הניחוח המתקתק של פריטי הקולקציה, לצד עיצובים נוסטלגיים הקורצים לשנות ה-50 מוגש כחוויה מרגשת. בנוסף, לרגל חג האהבה, תציע הרשת 50% הנחה על כל המוצרים בחנות ובאתר, כולל הקולקציה החדשה, ברכישת תיק מעוצב ב-20 שקל, במהלך חודש פברואר.

מחיר המארזים בקולקציית מארזי וולנטיינ'ס : 90-210 שקל (לאחר הנחה בקניית התיק). ניתן להשיג בסניפי הרשת.

laline חג האהבה. אמיר מנחם,
אחורה בזמן לאהבה נוסטלגית - laline לחג האהבה/אמיר מנחם

גוונים של מתוק עם ערך חברתי מחפשים מתנת אהבה עם ערך מוסף? תכירו את הפרלינים בהדפסת לבבות מעשה ידם של בני נוער בסיכון, שלומדים להיות קונדיטורים ומכינים מארזי שוקולדים ופרלינים מטעם עמותת "גוונים של מתוק".

המיזם החינוכי-טיפולי שפועל במרכזי נוער, מפעיל כ- 100 בני נוער בסיכון שעובדים בשכר ומקבלים הכנה לשוק העבודה האמיתי. בעזרת 3 שוקוליטריות מקצועיות, המשמשות להם כמנטוריות, הכינו בני הנוער מארזי לבבות שוקולד הכוללים 9 פרלינים משוקולד לבן, חום, וורוד וכן, מארזים של פרחים משוקולד.

המחירים: מארז של 9 יחידות לבבות בטעמים שונים 48 שקל , מארז של 4 פרלינים/לבבות: 22 שקל, ורד בודד משוקולד: 5 שקל. ניתן לרכוש ישירות מאתר הבית של העמותה ולקבל עם שליח עד הבית (בתוספת 25 שקל) https://www.sweetlw.com

9. מארז של 9 יחידות לבבות בטעמים לעמותת גוונים של מתוק. שונים ב-48 שקל. יח"צ,
מארז של 9 יחידות לבבות בטעמים, גוונים של מתוק, 48 שקל/יח"צ

לקראת הוולנטיין, WHISPERING ANGEL מותג הרוזה מבית מואט הנסי משתף פעולה עם מותג הנרות היוקרתי ELLE ET MOI של בלוגרית הלייף סטייל לי מנחם ולורן שרמייסטר.

במסגרת שיתוף הפעולה, יצרו שני המותגים מארז יוקרתי המכיל בקבוק WHISPERING ANGEL (750 מ"ל ) ונר של ELLE ET MOI הנוצר במיוחד לכבוד הפעילות ובהשראת המותג.

הבקבוק והנר מגיעים במארז יוקרתי שעוצב בקפידה במיוחד לוולנטיין הקרוב.

המחיר: במיוחד לכבוד הוולנטיין המארז יעלה 159 שקל במקום 189 שקל. המארז יימכר בבלעדיות בסניפי רשת יין בעיר ובאתר החל מה-3.2.21

במיוחד לוולנטיין - שת"פ בין וויספרינג אנג'ל מותג הרוזה הטוב בעולם למותג הנרות היוקרתי א לה מואה. יחסי ציבור,
במיוחד לוולנטיין - שת"פ בין וויספרינג אנג'ל למותג הנרות היוקרתי א לה מואה/יחסי ציבור

אהבה ואופנה בשבילו - 'אופנת סגל' לגברים, משיקה מארז לגבר לרגל יום האהבה. המארז מגיע בקופסא מעוצבת בצורת לב וכוללת טי שירט של ארמני, ארנק ומטריה של קארל לגרפלד מתוך קולקציית שחור לבן של המעצב.

ברשת ניתן למצוא את הליינים המחויטים והספורטיביים של מיטב המותגים, ביניהם: קנאלי, רוברטו קוואלי, ורסאצ'ה, ארמני, בוס, דולצ'ה גאבנה, דיסקוורד, פול שארק, ולנטינו, פראדה, קארל לנגרפלד, בולר, מוסקינו, פנדי, קורלאני ועוד.

המחיר: החל מ- 500 שקל. המארז ניתן לשינוי. להשיג ברשת אופנת סגל בתל אביב, בירושלים ונתניה.

10. מארז מתנה רשת אופנת סגל החל מ 500 שקל. אודי דגן,
מארז מתנה רשת אופנת סגל לגבר, החל מ-500 שקל/אודי דגן

baking with love - רשת 'רולדין' מציגה גם השנה קינוחים רומנטיים ושלל מתוקים מרשימים לקראת חגיגות הולנטיינ'ס דיי והפעם: עוגות לב יפהפיות ומגוון קינוחי פטיסרי שאפשר לחלוק עם בן הזוג, ביניהם: עוגת "מון שרי" - שכבות של מוס שוקולד מריר וביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' של דובדבני אמרנה.

עוגת לב "מרקיז שוקולד" - עוגה נימוחה של מוס שוקולד קרמל וקרנץ' נוגט. המחיר לעוגות : 59 שקל. ניתן להשיג ב-94 הסניפים של הרשת.

11. רולדין עוגת מון שרי מחיר 59 שקל. רונן מנגן,
רולדין, עוגת מון שרי, המחיר 59 שקל/רונן מנגן

רשת "מאפה נאמן", משיקה עוגת לב לכבוד הוולנטיינ'ס. תחתית ביסקיויט שוקולד, קרנץ' רושה, דקואז קוקוס-שקד(באמצע) ומוס שוקולד לבן ופרלינה.

המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג ב-49 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.

מאפה נאמן, עוגת לב לכבוד יום האוהבים, 120 שקל. סטודיו נאמן,
מאפה נאמן, עוגת לב לכבוד יום האוהבים, 100 שקל/סטודיו נאמן

Red Roses - קולקציית הניחוחות של המותג Jo Malone London מצדיעה לורד, הפרח הפופולרי ביותר בכל הזמנים המסמל אהבה, רומנטיקה, תשוקה, אצילות ומלוכה. הקולקציה כוללת ארבעה ניחוחות ייחודיים המציעים פרשנויות שונות למלך ערוגות הפרחים.

כל אחד מהם הוא גם מתנה שמחשבה רבה הושקעה בה עבור אוהבי הניחוחות הפרחוניים ללא צורך באגרטל ומים. מהדורה מיוחדת של בקבוקי זכוכית מעוצבים בגוונים מתחלפים עם המילים Red Roses בגימור גרפי ייחודי המעניק מראה רטרו אופנתי ובלעדי. הקולקציה כוללת בשמים וניחוחות לבית.

מחיר הבושם: 30 מ"ל- 280 שקל או 560 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בבוטיקים ג'ו מלון לונדון ובאתר.

12. בושם red rose 100 מל 550 שקל. יח"צ חו"ל,
הבושם red rose של ג'ו מלון לונדון, המחיר ל-100 מ"ל: 550 שקל/יח"צ חו"ל

סו.קו משיקה גוואשת לב במיוחד ליום האוהבים.

המחיר: 49 שקל. ניתן להשיג בסניפים ובאתר של סופר-פארם אונליין

סו.קו - גוואשת הלב לולנטיין - מחיר 49 שקל, להשיג ברשת סופר-פארם. קית גלסמן,
סו.קו - גוואשת הלב לולנטיין - מחיר 49 שקל, להשיג ברשת סופר-פארם/קית גלסמן

Tea for Two חנות הקונספט T-LAB בתל אביב מציעה מארז מתנה לחג האהבה בקופסת מתנה מהודרת הכוללת: תה ירוק יסמין 20 שקיקי אורגנזה בפאוצ' מעוצב ושומר טריות, חליטת פירות יער 20 שקיקי אורגנזה בפאוצ' מעוצב ושומר טריות, זוג כוסות זכוכית דאבל גלאס בצורת לב, קופסאות פח מעוצבות לאכסון תה .

המחיר: 229 שקל חנות הקונספט של T-LAB ברחוב החשמונאים 103 ת"א ובאתר.

tlab לקראת חג האהבה מחיר מארז 229 שקל. אפרת אשל,
tlab לחג האהבה. מחיר מארז 229 שקל/אפרת אשל

אולגה פיינברג מעצבת בפרחים הבעלים של "fruit and bloom", מעצבת מארזים מרשימים ומאוד נדרשים כמתנות. המארז קומותיים עגול או מרובע המכיל פרחים טריים + נר ריחני מקרונים ושמפניה.

טווח מחירים למארזי אהבה: 350-370 שקל ועוד מגוון מארזים יוקרתיים, ביניהם תיבות עץ לשימוש חוזר ,החל מ-200 שקל. ניתן להשיג באתר: www.Fruitandbloom.com

מארז מרובע פרחים+ שמפניה+פרחים. סשה בוש,
מארז מרובע פרחים+ שמפניה+פרחים, החל מ-200 שקל/סשה בוש

מכינים באהבה - ארוחה רומנטית איטלקית מבית ג'ויה - מאז שיצא הסרט היפיפייה והיחפן של דיסני, בו רואים את הדמויות הראשיות חולקים ארוחה רומנטית משותפת מעל קערת ספגטי, הפכו הארוחות האיטלקיות לשם נרדף לארוחות רומנטיות זוגיות.

לכבוד הוולנטין דיי, מציעים ברשת המסעדות האיטלקית ג'ויה מארזים שניתן להזמין הביתה ולבשל בזוג, לכל הזוגות שנמצאים בבידוד, או שפשוט רוצים לחלוק ארוחה רומנטית בבית.

מארז איטלקי רומנטי לדוגמא מכיל: יין טומאסי וולפוליצ'לה, פסטה לומקוני 4 טעמים, פסטה פפרדלה, פולנטה, שמן כמהין שחור 250 מ"ל, מחית עגבניות חלקה במחיר 237 שקל. את כל המארזים ניתן להשיג בסניפי הרשת או באתר הרשת www.joya.co.il.

רשת ג'ויה האיטלקית וולנטין אהבה. יח"צ,
רשת ג'ויה האיטלקית וולנטין אהבה/יח"צ

ערב ולנטיין מתוק במיוחד. לכבוד האוהבים, קופסת הממתקים האייקונית יוצאת בגרסת "סוויטבוקס LOVE". הקופסא מכילה: טבלת שוקולד סמארטיז, שקית עדשי שוקולד M&M בטעם עוגת בראוניז, מלטיזרס לבוקר שאחרי, פופקורן צ'דר בקראנצ'יות מוגזמתתת, מיני אצבעות קאדבורי ביסקוויט, עוגיות שוקולד צ'יפס גלקסי, ביסלי בלאגן MIX, זוגות דובוני גומי שמחזיקים ידיים, זוגות נחשי גומי, קינדר בואנו לבן, טוויקס לוטוס, פתי בר לבבות, תערובת להכנת פנקייק פילסברי ועוד.

בנוסף, קופסא מכילה גם משחק שאלון זוגי - עד כמה אתם מכירים? המלצות לערב בינג' זוגי מתוק, זוג תכשיטים לי ולך מתנת SAPPORO + קוד הנחה לפעם הבאה, כרטיס גירוד למלון הסוויטות איילנד - כל גירוד זוכה (בין הפרסים: לילה זוגי בסוויטה, יום ספא ויום כיף עם ארוחת בוקר), כרטיס גירוד דומינוס ועוד פינוקים.

המחיר: 200 שקל. להשיג באתר https://sweetstore.co.il/

סוויטבוקס love. יח"צ,
סוויטבוקס love/יח"צ

מצטלם טוב ל-story: - לקראת ולנטיינ'ס, חברת שקד מייבאת יין רוזה כשר.

"סטורי" הוא רוזה המיוצר ביקב שאטו דה לומראד המפורסם. היקב מטפח 3,000 דונם כרמים שבבעלותו באקלים הים תיכוני של פרובאנס בצרפת. כ- 85 אחוזים מהם מוקדשים ליינות רוזה. מדובר ברוזה קלאסי יבש, בעל גוון ורוד כתום עדין ואופייני וניחוחות של פרי טרופי ומרשמלו. יין מאוזן מאוד המשלב רעננות נהדרת עם פירותיות עשירה, נוכחות טובה וסיומת ארוכה.

המחיר: 95 שקל. להשיג בחנויות היין המובחרות

יין סטורי, 99 שקל. יח"צ,
יין רוזה כשר סטורי, 95 שקל/יח"צ

חופשה זוגית זה הכי רומנטי: מותג המזוודות סמסונייט מציג ליין של מזוודות נשיקה: צמדים של מזוודות אמריקן טוריסטר מעוטרות עם דמויות דיסני, במבחר צבעים, דגמים וגדלים.

בכל צמד מזוודות המומלצות כזוגיות ניתן להשלים את תמונות הנשיקה בין הדמויות הזוגיות: מיקי ומיני, דונאלד ודאק לדייזי.

המחיר המומלץ לצרכן: 625-770 שקל. את מוצרי אמריקן טוריסטר ניתן להשיג ברשת חנויות סמסונייט

אמריקן טוריסטר מיקי ומיני מאוס טרולי עליה למטוס : 625-770 שקל כל יחידה. אסף לוי,
אמריקן טוריסטר מיקי ומיני מאוס טרולי עליה למטוס : 625-770 שקל כל יחידה/אסף לוי

MoonandstarZ - מפת כוכבים בהתאמה אישית - מפת כוכבים בהתאמה אישית שמראה איך נראו השמיים בדיוק ברגע מיוחד שבוחרים. זה יכול להיות ליום הולדת, יום נישואין, לידה, היום בו נפגשתם לראשונה, הישג משמעותי או כל רגע אחר שמיוחד לכם.

ישנם צבעי מפה ומסגרות לבחירה, ניתן להוסיף משפט, ציטוט, שם או הקדשה על התמונה והיא מגיעה ממוסגרת ומוכנה לתליה וארוזה בסטייל. המוצר כולו מיוצר כחול-לבן ונשלח עם שליח עד הבית. הום דקור ייחודי וגם מתנה מרגשת ומשמעותית לימים מיוחדים, כמו יום האהבה אבל לא רק.

המחיר: החל מ-229 שקל, ניתן להזמין דרך האתר- www.moonandstarz.com

מפת כוכבים. טניה אלכסייב,
MoonandstarZ - מפת כוכבים בהתאמה אישית, החל מ-229 שקל/טניה אלכסייב

Fun & Games אינטימיות זה הרבה יותר ממגע גופני. זו קרבה, זו ההנאה מבילוי משותף, צחוקים ופתיחות שממנה אפשר רק לצמוח.

זה מה שעומד בבסיס מארז המשחקים הסקסי של - Fun Night in a Box. תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן ולייצר ממנו כמה וכמה דייטים זוגיים שיעשו לכם כיף אז תמצאו בו - פאזל סקסי ומדליק שתוכלו אח"כ למסגר ולתלות בחדר השינה, מארז גלויות קאמה סוטרה לצביעה, משחק צוללות סקסי, קוביות משחק עם משימות אירוטיות, טבלת שוקולד בוטיק משובח ועוד פינוקים.

המחיר: 224 שקל (במקום 259 שקל). להשיג באתר starlet

sexy game night in a box. יח"צ,
sexy game night in a box/יח"צ

זמן לאהבה! ענקית השעונים היפנית CASIO משיקה סדרת שעונים חדשה ומיוחדת לוולנטיין לו וגם לה, המאופיינת בעיצוב מנימליסטי.

השעונים מגיעים באריזה מהודרת יחד עם כרטיס הקדשה אישי ומעוצב. השעון מגיע בשני צבעים לבחירה, ורוד בייבי וכסף או שחור מט בשילוב זהב ורוד ובתוכו עיטור לב מתוק בשעה 12, כאשר שאר הספרות בשעון האנלוגי הן בכיתוב רומי.

השעונים מאובזרים ברצועת מתכת בסגנון רשת צפופה או חוליות, בהתאם לטעם האישי והם ניתנים לרכישה בנפרד או כסט לאוהבים.

טווח המחירים: 319-399 שקל לשעון הנשים בהתאם לדגם ו- 399 שקל לשעון לגבר. להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן.

casio. יח"צ,
CASIO משיקה סדרת שעונים לוולנטיין לו ולה. המחיר: 319-399 שקל/יח"צ

לבבות בעיניים: רשת אירוקה מציגה קולקציות משקפי שמש בהשראת אהבה של מיטב המותגים הבינלאומיים לקראת הוולנטיין דיי עם מוטיבים המסמלים אותה:

בין המותגים בקולקציה ניתן למצוא את גוצ'י שמנצח על כולם עם הטרנד החדש שהשיק לאחרונה 'משקפיים עם עגילים'- משקפי שמש עם זוג עגילי לבבות, מארק ג'יקובז הכולל שני דגמים של עדשות לבבות במגוון צבעים רכים ורומנטיים, בהם משובץ לב בתוך המסגרת - כמוטיב חוזר בקולקציה, מוסקינו שעושה שימוש בגווני האדום הבוהק והחתולי כיאה לתקופות ה-70' ועוד.

מחיר לצרכן: החל מ-999 שקל. להשיג בסניפי רשת אירוקה

רשת אירוקה מציגה דגמים עם מוטיבים של אהבה. ערן תורג'מן,
רשת אירוקה מציגה דגמים עם מוטיבים של אהבה/ערן תורג'מן

לישון מחובקים: רשת H&O מציעה ליום האהבה קולקציית לבבות של הלבשת לילה ואופנת פנאי לנשים שתוכננה במיוחד לימים הקרים תוך חשיבה על נעימות, חמימות ורכות.

הבדים הותאמו לחורף הישראלי תוך חשיבה על הטרנדים האופנתיים ושילובם בפרטי הקולקציה. בין הפריטים ניתן למצוא: סט פיג'מה מבד מינק פליז מחמם ופרוותי במגע קטיפה הכולל מכנסי לבבות וחולצה חלקה עם כיתוב כסוף או בדוגמת חולצת לבבות עם מכנסיים בוורוד חלק, חלוק פליז לבן עם לבבות באפור, סט פיג'מה פליז עם חולצת לבבות בלבן ואפור בעיטור פונפונים ומכנסיים בסגנון ג'וגר עם כיסי צד ועוד.

עד 15.2 הקולקציה זמינה ב-70% הנחה, המבצע בחנויות הרשת H&O

h&o סט מיקרופליס מינק 100 aek. תומר לופצקו,
H&O סט מיקרופליס מינק 100 שקל/תומר לופצקו

גלידה "וניליה" ושוקולד "הולי קקאו" התאהבו ויצרו מארז רומנטי "הולי וניליה" הכולל שוקולד לוהט על גלידה צוננת.

מארז האהבה המיוחד כולל, 1 ק"ג גלידה בטעמים לבחירה (מעל 30 טעמים) ו-2 תוספות טעימות של "הולי קקאו" בצנצנות זכוכית, שהוכנו במיוחד ליום האהבה. רוטב שוקולד ולוז במרקם קטיפתי עשיר, שניתן לחמם במיקרוגל, אגוזי לוז מצופים בשוקולד איכותי,

ניתן להשיג בסניפי ומשלוחי "וניליה" בוולט ותן ביס. המחיר 118 שקל.

מארז ולנטיין של רשת וניליה והולי קקאו. שירן כהן,
מארז ולנטיין של רשת וניליה והולי קקאו. 118 שקל/שירן כהן

מותג תכשיטי האופנה DANON (דנון), משיק קולקציה חדשה של תכשיטי אהבה, המציעה אינטרפרטציה עדכנית לצורת הלב הקלאסית ומחזירה את הפוקוס ל"נשיות".

מגוון תכשיטים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים ועשויים בעבודת יד בתל אביב.

המחיר לצרכן 99-219 שקל. להשיג בחנויות הרשת

דנון תכשיטים. שרשרת אגאפי 179 שקל. רני לוריא,
דנון תכשיטים. שרשרת אגאפי 179 שקל/רני לוריא

ערכת אהבה לנועזים: הערכה בנויה ממשחק זוגות ואביזרים ומתאימה במיוחד לזוגות שרוצים להכניס פלפל ושובבות לערב משותף ומלא חוויות.

אז איך משחקים? משקשקים את הקופסה כדי שהקלפים בפנים יתערבבו, כל אחד בתורו שולף כרטיס עם משימות. הסט כולל אזיקים פרוותיים, זוג נוצות, כיסוי עיניים, ופעמון עם כיתוב RING FOR HUG.

סט אוהבים עם אזיקים נוצות וקוביה: 33 שקל, משחק זוגות: 85 שקל, פעמון אדום: 16 שקל, ניתן להשיג ברשת ג'נטלמן

ג׳נטלמן חוגגים וולנטיין 2022. יח"צ,
ג׳נטלמן חוגגים וולנטיינ'ס 2022/יח"צ

חברת טריומף יוצאת בקולקציית ולנטיינ'ס רומנטית.

"Together we triumph" קולקצית על טהרת הצבעים הכחולים, הסט חושני מלא ברומנטיקה על טהרת צבעי כחול עמוק עם אלמנטים של ורדים רומנטיים אדומים וורודים רקומים בסט, שמגיע במגוון רחב של מידות טווח מידות: 70a עד ל 90.

מחיר חלק עליון: 250 שקל, מחיר תחתון: 150 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית, רשתות וחנויות מובילות ואתר האונליין https://triumph.co.il/

ולנטיין קולקציה טריומף. טריו סטודיו,
קולקציית ולנטיינ'ס של טריומף/טריו סטודיו

אהבה ממני לעצמי - מותג הלקים OPI מצהיר: בוולנטיין הזה אנחנו זוכרות לאהוב ולפנק את עצמנו ומציע מארז לקים "FROM ME TO ME" עם הגוונים הכי אייקונים של OPI במחיר מיוחד.

בכל מארז ניתן למצוא שלושה גוונים מהמבוקשים ביותר. המארזים של OPI ימכרו באתר ובסניפי סופר-פארם במהלך חודש פברואר בלבד. מארז לדוגמא, הכולל את הצבעים Funny bunny, Bubble bathו- Big apple red יעלה: 99 שקל (במקום 150 שקל)

opi - מארז וולנטין, מחיר 99 שקל. יח"צ,
opi - מארז וולנטיינ'ס, מחיר 99 שקל/יח"צ

אתר החוויות החדש toMix ומותג קלפי השאלות Ask Q מציגים מארז מיוחד המציע חוויה מקרבת וטעימה, הכולל את כל מה שדרוש לערב זוגי מושלם מבלי לצאת מהבית.

ForePlay קופסת קלפיי שאלות ומשימות לזוגות ולכאלה שבדרך, ליצירת שיח זוגי מקרב, פתוח ואינטימי בקלות ובלי מאמץ, יין טוב וכוסות, נשנושים ועוד. המארז כולל: ערכת קלפי ForePlay, בקבוק יין רוזה ספרדי קליל, זוג כוסות יין איכותיות, 2 צנצנות נשנוש מלוח ומתוק, לקרוא ולשמור: 5 טיפים להקשבה אפקטיבית שמרימה את השיחה ועוד.

המחיר: 289 שקל כולל משלוח. לינק להזמנת הערכה באתר toMix

דייט בקופסה. יח"צ,
דייט בקופסה, אתר המתנות tomix/יח"צ

מותג הנרות היוקרתי Baobab Collection השואב השראה ממקומות רחוקים וטבע פראי, מציע קולקציית נרות בחמישה גדלים כאשר הגדול בינהם ה- Maxi Max יכול להאיר את הבית עד לאלף שעות.

הקולקציות הנוכחיות נוצרות בהשראת המורשת האפריקאית, החל מיופייה של פנינה היקרה ועד לברק המתכות הייחודיות. בהתאם למגמות המשתנות ללא הרף, צוות היצירה של Baobab מעצב שתי קולקציות במהדורה מוגבלת מדי שנה על מנת לשמר תחושת פליאה והפתעה.

היבואנית הרשמית של מותג הנרות היוקרתי בישראל היא SETTE וניתן לרכוש את הנרות בחנות שלה ברחוב קדושי השואה 56 הרצליה פיתוח ובאתר. טווח מחירים: 480-1,380 שקל ניתן להשיג באתר - https://sette.co.il/collections/candles

מותג הנרות baobab ל sette lifestyle טווח מחירים 480-1,380. יח"צ,
מותג הנרות baobab ל sette lifestyle טווח מחירים 480-1,380 שקל/יח"צ

רשת "נוי השדה" יוצאת בשיתוף פעולה רומנטי במיוחד עם סטודיו fruit and bloom ומשיקה מארז מקורי המשלב סידור פרחים ופירות מפנקים וטעימים: תותים ואוכמניות.

שיתוף הפעולה המיוחד הוליד מארז המגרה את כל החושים. מדובר במארז מתנה בצורת לב המורכב משתי קומות. כשפותחים מגלים בקומה העליונה שפע פרחים טריים בגווני תשוקה (שילוב של פרחים אדומים וורודים), בקומה התחתונה מחכה הפתעה של צבע, טעם וריח - התותים של נוי ואוכמניות.

מארז וולנטיינ'ס של נוי השדה ו- fruit and bloom כולל: פרחים טריים בסידור פרחים מרהיב, תותים ואוכמניות של "נוי השדה", קופסה בצורת לב בגודל 25*23*19. גוון הקופסה מותאם ע"י המעצבת ומגיע בצבעים כסף או אדום. הפרחים שזורים בספוג מיוחד השומר על טריותם עד כשבוע.

מחיר המארז: 389 שקלים, לא כולל משלוח. ניתן להשיג בבלעדיות באתר "נוי השדה": https://noyhasade.co.il/

מארז נוי השדה ופרוט אנד בלום לוולנטיין. סטודיו סשה בוש studio session-,
מארז נוי השדה ופרוט אנד בלום לוולנטיין/סטודיו סשה בוש studio session-

קעקועים זוגיים רומנטיים וזמניים (מגיעים עם בושם!)

אחרי שאדם לוין, סולן "מארון 5", התהדר בקעקוע של ורד על פניו, הפך הפטנט הישראלי "אמקירי" לסנסציה בעולם האופנה והביוטי. כעת הקעקועים הזמניים בעלי ניחוח הבושם יוצאים בקולקציית ולנטיין ייחודית, המאפשרת לבני הזוג להתקעקע בקעקועים זוגיים, כמו חלקי פזל המשלימים זה את זה, מלכה ומלך מהשחמט, לבבות שמתכתבים זה עם זה ועוד.

המחיר: החל מ-125 שקל לסט, להשיג באתר www.amkiri.co.il

קעקועים זמניים לזוג. סטודיו דג הזהב,
קעקועים זמניים לזוג, החל מ- 125 שקל לסט/סטודיו דג הזהב

17 גוונים של ורוד: לרגל חג האהבה - וולנטיין די, מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מעניק מקום של כבוד לצבע הכי נשי, ומשיק קולקציה אופנתית של שפתונים ורודים בגוונים ומרקמים המשקפים כל אישיות.

הגוון שפעם נחשב לילדותי ומתקתק מקבל עדכון אופנתי, מחודד ובוגר יותר בקולקציית Re-Think Pink של מאק, ששמה את הגוון ששרד את כל תהפוכות האופנה מתחת לעדשה טרנדית שהוגה מחדש את הצבע, בכדי להרחיב את מלתחת הליפסטיקים הוורודים.

קולקציית Re-Think Pink מציעה מגוון של 17 גוונים ורודים, לבישים ורב-תכליתיים המתאימים לשפתיים של כל אחת וכוללת גלוסים, שפתוני מט וגימורים לכיסוי מלא או נגיעה של צבע . השילוב בין האייקונים הוותיקים לגיבורי העתיד מעניק נופך אמנותי ואינדיבידואליות בגוונים, מרקמים, גימורים, עוצמה וריכוז ללא מתחרים.

המחיר: שפתונים בצבעים עזרים ושפתונים מט: 93 שקל. שפתוני לסטרגלאס עם ברק שקוף: מחיר: 104 שקל. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין: www.maccosmetics.co.il

קולקצייה חדשה של שפתונים וורודים ל- M.A.C. יחסי ציבור,
Re-Think Pink- קולקצייה חדשה של שפתונים וורודים ל- M.A.C/יחסי ציבור

דוקטור עור מציע מאררז מפנק "שלך באהבה" הכולל:

סבון פחם פילינג - תרחיץ גרגרים לניקוי הפנם מנקה וסופח שומנים. תרחיץ לניקוי יומיומי לעור פנים מעורב עד שמן, שילוב ייחודי של אבקת פחם פעיל עם גרגירים, מנקה ומטהר ביסודיות את הנקבוביות לעומק, סופח לכלוך ושומן ומותיר את הפנים נקיות, ללא ברק, במראה מאט ומבלי לייבש את העור, 150 מ"ל.

קרם לחות מאזן - קרם לחות והגנה (SPF15) במרקם קליל ונטול שומן, מתאים לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק מוגבר ופגמי עור, נספג מיידית ומעניק לחות אופטימלית והגנה מפני קרינת השמש, מוצע כבסיס אידיאלי לאיפור. 50 מ"ל

דאודורנט ללא אלומיניום בניחוח רענן - דאודורנט על בסיס אבץ פעיל המטהר את העור, מפחית ריח הזעה ומנטרל ריחות רעים. נבדק לעור רגיש. 150 מ"ל

המחיר: 122 שקל ניתן להשיג באתר דוקטור עור

מארז "שלך באהבה", ד"ר עור, 122 שקל. יח"צ,
מארז "שלך באהבה", ד"ר עור, 122 שקל/יח"צ

מזוודות זוגיות - כי חייבים לטוס אחרי שהחלמנו!

לפחות מיליון וחצי ישראלים נדבקו באומיקרון ויקבלו אוטומטית תעודת מחלים, מה שאומר שמיליון וחצי ישראלים יכולים כעת לטוס לחו"ל ללא כל חשש! זה הזמן להפתיע את בן/בת הזוג ברמז עבה: רכישת זוג מזוודות מתקפלות חדשות של מותג המזוודות החכמות הישראלי ROLLINK, שמתקפלות לעובי של חמישה ס"מ כשהן לא בשימוש. אפשר גם לשים בתוכן כרטיס טיסה, אבל זה כבר לא רמז, זו כבר הנחתה בפועל.

המחיר: 495 שקל, להשיג באתר www.rollink.co.il

מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק 499 שקל. סטודיו דג הזהב,
מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק 499 שקל/סטודיו דג הזהב

לנועזים והשובבים

גם 'פיזזז', המעודדת העצמה אינטימית ומשווקת אביזרים ומוצרים אינטימיים, מציעה ערכת בידוד נועזת, הפעם ערכה זוגית הכוללת: אביזר יונק לאישה ואביזר טבעת לגבר, ג'ל סיכוך קטיפתי ושמן עיסוי חושני עם שמנים אתריים.הכל מגיע בקופסת מתנה יפיפייה והמוצרים עטופים בתוך אריזה דיסקרטית.

המחיר: 399 שקל. להשיג באתר www.fizzz.co.il

ערכת בידוד של FIZZZ, המחיר: 399 שקל. יחסי ציבור,
המתנות הדיסקרטיות של פיזזז/יחסי ציבור

DATE FOR TWO - רשת 'מקס ברנר' חוגגת את יום האהבה הבינלאומי ומשיקה קולקציית מארזי שי חדשה ומתוקה לזוגות אוהבים.

קולקציית המתנות החדשה מכילה מגוון של מארזי שי המבוססים על החיבור של שוקולד, רומנטיקה והשילוב ביניהם.

בין מגוון המארזים, מארז DATE FOR TWO לערב פונדו של שוקולד ומגוון מארזים בעיצוב רומנטי במיוחד המשלבים ליקר שוקולד, יין, ושוקולד. ברכישת מארז מתנה באתר הרשת ניתן לצרף מגנט עם תמונה אישית של כל אהוב ואהובה, למתנה ייחודית ומשמחת.

טווח מחירים למארזים המוצעים בקולקציה: 79-334 שקל. ניתן לרכוש בסניפים ובאתר הרשת www.max-brenner.co.il ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

date for two מארז של מקס ברנר מחיר 269 שקל. יח"צ,
date for two מארז של מקס ברנר מחיר 269 שקל/יח"צ

במלון David Tower, מלון היוקרה של רשת פרימה, תוכלו ליהנות מחוויית אירוח אלגנטית ומפנקת בסגנון אירופאי קלאסי למבוגרים בלבד, בעיר נתניה.

המלון ממוקם אל מול נופי הטיילת הארוכה על המצוק וחופי העיר המרהיבים ביופיים ומציב רף חדש של סטנדרטים המשלב עיצוב בהשפעה ממזרח ומערב והוא מציע חווית ספא עירונית באווירה ים תיכונית בעיטורים דקורטיביים המשלבים השפעות מערביות ומזרחיות.

במלון דיוויד טאואר 77 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי ומרביתם צופים לים ולקראת יום האוהבים מציע David Tower הטבה מפנקת:

חדר דלקס נוף לים כולל ארוחת בוקר ועיסוי זוגי של 45 דקות בקבוק קאווה בחדר בלונים וורדים במחיר : סה"כ 1,665 שקל. חבילה דומה לשימוש יומי תכלול בסדר הפוך ארוחת בוקר זוגית חדר דלקס נוף לים לשימוש יומי, עיסוי לזוג פרחים בלונים וקאווה במחיר של 1,365 שקל

david tower lobby, הטבה מיוחדת ליום האוהבים. יח"צ,
david tower lobby, הטבה מיוחדת ליום האוהבים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully