וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהר לנדאו מונה למנהל מרכז הפיתוח של חברת הסייבר אקרוניס בישראל

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 10:08

מאז פתיחת מרכז ה-R&D בישראל עשרות עובדים הצטרפו לאקרוניס, וב-2022 יאיישו 100 משרות נוספות

חברת הסייבר הבינלאומית אקרוניס (Acronis), מודיעה היום (ד') על מינויו של זהר לנדאו למנהל מרכז הפיתוח של אקרוניס בישראל. זהר הצטרף לאקרוניס לפני כשישה חודשים כ-VP R&D, ועם התרחבות הפעילות בארץ קודם להיות המנהל הכללי שלה. מאז פתחה אקרוניס את מרכז המחקר והפיתוח החדש בהרצליה בהשקעה של כ-260 מיליון שקל (80 מיליון דולר), הוסיפה לשורותיה עשרות עובדים ומחפשת לאייש עוד 100 משרות בשנת 2022. במסגרת תפקידו, זהר יהיה אחראי על המחקר והפיתוח של מוצרי סייבר, תמיכה בלקוחות הישראלים של אקרוניס ותפעול מרכז הנתונים האזורי.

לזהר (48) יותר מ-20 שנות ניסיון בעולמות המחקר והפיתוח. לפני שהצטרף לאקרוניס מילא שורה של תפקידים בכירים ב-XRHealth, Ruckus Wireless ו-AT&T. זוהר בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה, נשוי ואב ל-4 ילדים.

זוהר אקרוניס. יחצ,
זהר אקרוניס/יחצ

אקרוניס היא מובילה עולמית לפתרונות ושירותיי אבטחת סייבר מקצה לקצה, עם למעלה מ-1,700 עובדים ב-34 מרכזים ב-19 מדינות שונות. הפתרונות של אקרוניס נותנים כיום מענה ל-5.5 מיליון משתמשים וכ-500,000 חברות. בשונה מחברות סייבר אחרות, אקרוניס פיתחה מערכת כוללת המשלבת את כל פתרונות הסייבר מקצה לקצה, במוצר אחד. במאי האחרון גייסה אקרוניס 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר.

זהר לנדאו, מנהל הפעילות של אקרוניס בישראל: "אני גאה להוביל את הפעילות של אקרוניס בישראל, להיות חלק מחברה שמעניקה למיליוני עובדים וחברות ברחבי העולם ביטחון בכל הנוגע לאבטחת הסייבר. בישראל יש את המוחות הטובים ביותר בעולם בתחום זה, ומרכז הפיתוח שנפתח בישראל על-ידי ענקית בינלאומית כמו אקרוניס הוא עוד הוכחה לכך. יש לנו תוכניות גדולות לעתיד המרכז בישראל, כבר גייסנו עשרות עובדים ואנחנו ממשיכים במאמצי הגיוס. אני מאמין שתוך זמן קצר לצוות הישראלי תהיה השפעה מכרעת על המוצרים העתידיים שאקרוניס מפתחת מפני איומי הסייבר של העתיד".

סטניסלב פרוטסוב, מייסד שותף באקרוניס: "אקרוניס תשקיע למעלה מ-80 מיליון דולר בשנים הקרובות ומתכננת לגייס יותר מ-100 אנשי אבטחת סייבר למשרד הישראלי שלה כדי לעמוד בחזית פיתוח פתרונות הגנת הסייבר החדשניים. זהר הוכיח את עצמו כמוביל בתחום הניהול והפיתוח בעבר ומאחר וישראל תהיה מרכז מחקר ופיתוח מרכזי עבור אקרוניס, אני שמח להודיע שהחל מהיום זהר לנדאו הוא מנהל הפעילות של אקרוניס בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully