וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר כהנא מונה לתפקיד מנכ"ל אבן קיסר שוק ישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 11:48

מונה למנכ"ל שוק ישראל וחבר בהנהלת החברה הגלובאלית. כהנא ייכנס לתפקידו באמצע חודש פברואר ויחליף את רינת אפרימה שהחליטה לסיים את תפקידה

חברת אבן קיסר, יצרנית גלובאלית של משטחי קוורץ ופורצלן למטבח ולחדרי אמבט, מודיעה על מינויו של אמיר כהנא לתפקיד מנכ"ל שוק ישראל וחבר בהנהלת החברה הגלובאלית. כהנא ייכנס לתפקידו באמצע חודש פברואר ויחליף את רינת אפרימה שהחליטה לסיים את תפקידה.

כהנא (46), אשר שימש סמנכ"ל המכירות של אבן קיסר ישראל בשלוש השנים האחרונות, בעל ניסיון עסקי רב בתחומי הניהול, המכירות והשיווק. במסגרת תפקידו בחברה הוביל בהצלחה את השקת סדרת הפורצלן החדשה המיוצרת במפעל אותו רכשה לאחרונה החברה. קודם לכן ניהל את פעילותה בישראל של קומו, חברת הטכנולוגיה המפתחת מוצרים לניהול נאמנות לקוחות, ולפני כן ניהל את המכירות והסחר של השוק המאורגן בחברה המרכזית להפצת משקאות.

לכהנא תואר שני במנהל עסקים של האוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בכלכלה וניהול של המכללה האקדמית תל אביב-יפו.

אמיר כהנא. יוסי מסה,
אמיר כהנא/יוסי מסה

יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר, אמר: "אני מברך את אמיר ומאמין כי יוכל להמשיך ולהוביל את שוק ישראל כפי שעשה עד כה בהצלחה. לאמיר ניסיון מקצועי ועשיר, היה שותף למהלכים בולטים שהחברה ביצעה וצפוי להמשיך ולהוציא לפועל את אסטרטגיית הצמיחה של השוק. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לרינת על תרומתה הרבה לחברה, בין היתר בבניית צוות מנהלים מוכשר ומיומן אשר ימשיך להוביל אותנו קדימה".

אמיר כהנא הוסיף: "בשנים האחרונות שוק ישראל רשם צמיחה משמעותית ואני נרגש להמשיך ולפתח את יכולותינו השיווקיות והדיגיטליות, תוך הצבת סטנדרט שירות ברמה בינלאומית. אני מאמין כי השוק הישראלי נמצא במומנטום חיובי עם פוטנציאל צמיחה שניתן ויש לממשו ורוצה להודות ליובל על ההזדמנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully