וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה מערכות מכניות תתקין את מיזוג האוויר בפארק ההייטק עומר

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 17:04

זכתה במכרז להתקנת מערכות מיזוג אוויר מתקדמות במתחם המשרדים NEXT בפארק ההייטק עומר. היקף הפרויקט כ-4 מיליון שקל

חברת אלקטרה מערכות זכתה במכרז להתקנת מערכות מיזוג אוויר מתקדמות בפרויקט NEXT המוקם בפארק הייטק עומר. אלקטרה תתקין במבנה הראשון של פרויקט NEXT מערכת מיזוג אוויר בנפח של 750 טון קירור. העבודה כוללת התקנת צ'ילרים על גג המבנה בגובה 27 מטר ופריסת תעלות לאורכו ולרוחבו של בניין המשרדים שגודלו כ-10,000 מ"ר. במסגרת העבודה תתקין אלקטרה יחידות לטיפול באוויר צח (יט"א), מנדפים ותעלות מנדוף עבור מסעדות בקומת הקרקע המסחרית ומערכת בקרת מבנה מתקדמת עבור המבנה כולו. ההיקף עומד על כ-4 מיליון שקל.

פרויקט נקסט עומר. יחצ,
פארק ההייטק עומר/יחצ

פרויקט NEXT הוקם ע"י "ש.ב.ה" שיטות בנייה. מתחם המשרדים NEXT יכלול שני בניינים של 5 קומות משרדים וקומת קרקע מסחרית כל אחד. בשטח כולל של 20,000 מ"ר + 8,000 מ"ר חניה. בשלב הראשון יוקם מבנה משרדים בשטח של 9,500 מ"ר בנוי וחניון תת קרקעי של 4,000 מ"ר בשווי כולל של כ-110 מיליון שקלים בקומת הקרקע במתחם המשרדים תוקם קומה מסחרית בשטח של כ-1,250 מ"ר שתכלול בתי קפה, מסעדות, חנות נוחות , חדר כושר ועוד.

NEXT משקיף על פארק ירוק עם אגם מלאכותי שמסביבו בעתיד מתוכנן לקום מגרש גולף. מתחם NEXT מתוכנן אדריכלית עם עיצוב פורץ דרך ע"י מילוסלבסקי אדריכלים. שכר הדירה בפרוייקט עומד על 50 שקל למ"ר ברמת מעטפת.

בפארק ההייטק "עומר" שחלקו כיום בבעלות חברת "אלייד" לאחר שרכשה אותו מסטף ורטיימר, ניתן למצוא חברות מובילות, בהן מטריקס, אפקון, ברן, שיינדלר, אפליצ'ק, התאחדות התעשיינים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully