וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה: נשארתם שבת בצבא? החבילות בדרך

עודכן לאחרונה: 22.1.2022 / 14:31

רשת 'כוורת' מדווחת על גידול של פי 4 בהזמנות חבילות לחיילים במהלך השבוע האחרון, זאת בעקבות החלטת הרמטכ"ל לצמצם את החופשות, בעיקר ביחידות הקרביות. מה המרכיבים העיקריים בחבילה - ומה היו המוצרים הפופולריים בצה"ל בשנת 2021?

במהלך השבוע האחרון, עקב החלטת הרמטכ"ל להפחית יציאות חיילים קרביים ותומכי לחימה הביתה, הוזמנו אלפי חבילות מאתר הסחר של רשת כוורת (הפועלת מטעם "יחד למען החייל", הגוף המאוחד של לב"י והוועד למען החייל). מרבית החבילות שהוזמנו נשלחו לבסיסי צה"ל בדרום.

לדברי צביקה גולדנברג, מנכ:ל רשת כוורת: "על מנת לעמוד בביקושים הגבוהים ולהבטיח מסירה מהירה של החבילות לחיילים, תגברנו משאיות ועובדים כולל בשישי ומוצ"ש".

המשפחות ניצלו את מערך האונליין כדי לשלוח לחיילים הסגורים בבסיסים ציוד חסר, ביגוד, מזון ופינוקים, שווי חבילה ממוצעת בשבוע האחרון עמד על למעלה מ-200 שקל. אך היה גם מי ששילם 1,335 שקל לחבילה היקרה ביותר.

המוצרים המובילים: חולצות ומכנסים תרמיות ופלנל, גרביים, תחתונים, משחות שיניים, דיאודורנטים, מגבונים לחים, מוצרי מתיקה וחטיפים.

משלוח חבילות לחיילים באמצעות אתר הסחר כוורת אונליין.. כוורת,
"שלחי לי תחתונים וגופיות" משלוח חבילות לחיילים באמצעות אתר הסחר כוורת אונליין/כוורת

ביקושים גבוהים בזמן הסגרים

אתר כוורת מציע מגוון מוצרים על פי חלוקה לקטגוריות: ציוד הכרחי לחיילים, מזון ומשקאות (למעט מוצרי קירור), קוסמטיקה, טואלטיקה, מוצרי חשמל, מוצרי סלולר חשמל, טקסטיל, טיולים, נסיעות ומוצרים פופולריים עונתיים וטרנדיים, המתחלפים מידי חודש.

גולדנברג: "אתר הסחר של כוורת המאפשר הזמנת מוצרי החנות לחיילים המשרתים גם במוצבים הקטנים והמרוחקים בהם אין נקודות מכירה. המשפחות והחיילים עצמם נוהגים לבצע הזמנות במהלך כל תקופת השירות, אך במהלך הסגרים בתקופת הקורונה ובסבבי הלחימה אנו עדים לביקושים גבוהים במיוחד ונערכים בהתאם".

גולדנברג מוסיף כי "המשפחות מגדילות את ההזמנות ודואגות להשלמת ציוד חסר, בעיקר הלבשה תחתונה מוצרי היגיינה והרבה פינוקים להמתיק את השהות הממושכת, בידיעה שהחבילות תימסרנה ליקיריהן בטווח של עד ארבעה ימי עסקים".

סופרמרקט כוורת מרקט בבסיס סיירים.. נירה סוויסה,
"כוורת מרקט" בבסיס סיירים/נירה סוויסה

במבה וקולה של אמא

ואיך אפשר בלי לסכם את השנה שחלפה? ובכן, אלו המוצרים שהחיילים קנו הכי הרבה בשנת 2021: פחיות קולה, מים מינרליים, מגבונים לחים כוורת שישייה, רמקול JBL וכריות נוגט.

המוצרים האהובים ביותר לפי קטגוריות:

החטיף האהוב ביותר הוא במבה
החטיף האהוב ביותר הוא קליק
הבושם האהוב ביותר על החיילים והחיילות הוא מונבלאן

צביקה גולדנברג מנכל רשת כוורת בפתיחת סופרמרקט כוורת מרקט לחיילים.. איציק אלקובי,
צביקה גולדנברג, מנכ"ל רשת כוורת, בפתיחת סניף "כוורת מרקט"/איציק אלקובי

לא תאמינו מה קרה לשק"ם של פעם

לאחרונה פתחה הרשת את "כוורת מרקט", סופרמרקטים בקונספט חדשני המנוהלים ומתופעלים על ידי החיילים. מדובר בחוויית קניה שמזכירה את זו של רשתות השיווק האזרחיות עם מגוון של למעלה מ-7,000 פריטים מותאמים לדרישות והעדפות החיילים. כיום מונה הרשת שלושה סניפים בבסיסים בדרום הארץ: סיירים, נבטים ושיזפון, ובהמשך יפתחו סניפים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully