וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחטים לכם את המיץ: בדקנו את מסחטת הפירות הקשים של Normande

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 23:52

עם טרנד הבריאות וניקוי הרעלים, עלה הצורך בסחיטה ביתית של פירות קשים. בדקנו את ה-MY712 Max מבית המותג הצרפתי Normande וחזרנו עם ממצאים מעניינים

באחד הפאנלים הקומיים שבהם השתתף, דומני שהיה זה "גב האומה", אמר פעם גורי אלפי ש"מיץ תפוחים טבעי" זה שקר אחד גדול. "איך בכלל יוצא מזה מיץ?" גיחך כשהוא מדמה מאמץ שווא של ידיו ופניו סוחטות תפוח.

ההיגיון אומר שהוא צודק. הרי קשה לדמיין משהו שתי מהפרי הקשוח הזה, אבל בעולם הטכנולוגיה של היום הכול הרי אפשרי. תוסיפו לכך את המודעות לבריאות שצוברת תאוצה, בין היתר באמצעות הניסיון להימנע מקפאין ולהחליפו במשקאות עתירי אנטי-אוקסידנטים, ויטמינים ומינרליים. המציאות הזאת הופכת את מכונות המיץ למוצר מאוד נפוץ במטבחים רבים, במיוחד בחורף.

מסחטת פירות קשים. יחצ,
קלה לשימוש. המסחטה של normande/יחצ

אז את הבלנדרים הסטנדרטיים ודומיהם כולנו מכירים והם באמת נוכחים בכל בית, אבל מה לגבי מסחטות לפירות קשים? מותג החשמל הוותיק Normande משיק בימים אלו את מכונת המיץ החדשנית MY712 Max, שמציגה שלל פונקציות של מכונות מיץ מתקדמות. מדובר במסחטת מיצים משולבת לפירות וירקות קשים ולפירות הדר, בעוצמת סחיטה המאפשרת, לטענת החברה, להוציא 50% יותר מיץ מכל פרי או ירק. פתח הדחיסה רחב לסחיטת ירקות ופירות שלמים, והתקן נגד טפטוף משאיר את משטח העבודה נקי.

פעולת הסחיטה יעילה, שלא לומר מרתקת. אם נינג'ה ודומיו מרסקים את הפרי ומערבלים אותו עם הסיבים, כאן מדובר בסחיטה של ממש, כמעט 100 אחוז נוזל. הפלא ופלא, באמת אפשר להוציא מיץ מתפוח, אגס, סלק, קיווי, ג'ינג'ר או גזר. צפינו מהופנטים בחלקים הקשים של התפוח מושלכים למיכל הפסולת כשהם יבשים ומובסים. לפתע נפתח בפנינו עולם חדש. שייקים מושקעים זה נחמד, אבל הכנתם דורשת לעתים מאמץ. פה מדובר בפעולה פשוטה שמייצרת מיץ מכל סוג של פרי.

בסך הכול מדובר במכונה יעילה וטובה לחובבי המיצים הטבעיים, בעלות מאוד לא גבוהה - 349 שקלים, כחצי מחיר ממכונות השייקים, אם כי פה חשוב לומר - מדובר במוצרים משלימים, לא חלופיים. בסופו של דבר, בהנחה שהימצאותם של שני סוגי בלנדרים תכביד על המטבח שלכם, השאלה היא למה אתם יותר מתחברים. עם טרנד הבריאות וניקוי הרעלים שפשט בעולם בעשורים האחרונים, מסחטת פירות קשים היא הכרח בקרב רבים.

גן עדן למזונות על

למכונה מספר חסרונות. בעוד העובדה שפתח הדחיסה דק ומחייב חציית תפוח לפני הכנסתו זניחה, איכות הפלסטיקה חשודה בעינינו. החלקים נראים שבירים במיוחד ומחייבים טיפול עדין. בנוסף, כמו בכל מסחטה, המאמץ ב- MY712 Max לא טמון במלאכת הסחיטה דווקא, אלא בניקוי יחידת הריסוק והמסננת שמתחתיה. פה מדובר בעבודה שיכולה להיות מייאשת, אבל יש לנו טיפ: מברשת קטנה לניקוי פיית בקבוקים (5 שקלים בערך בחנויות ה-MAX) תעשה לכם את היום. קצת מוזר שהמכונות הללו לא מגיעות מאובזרות במברשות מסוג זה.

בסך הכול, חוות הדעת שלנו על ה- MY712 Max חיובית בזכות פשטות התפעול והפונקציונליות שלה, שמאפשרת לעשות דברים שמסחטות ובלנדרים לא יעשו. השאלה הגדולה שעולה היא מידת הצורך שלכם במסחטה מסוג זה. אם אתם חובבי מזונות-על ולוחמי רעלים מיותרים בגוף - צאו עכשיו ורכשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

MY712 Max

  • עוצמת סחיטה של W800
  • מיכל צדדי בנפח 1.8 לסילוק פסולת
  • פתח דחיסה ברוחב 85 מ"מ
  • התקן נגד טפטוף - לשמירה על ניקיון משטח העבודה
  • פילטר בגודל 15.5 ס"מ המאפשר סחיטה של 50% יותר מיץ מכל פרי או ירק בהשוואה למסחטה רגילה, להבים ומנגנון סחיטה מפלדת אל-חלד.
  • עוד באותו נושא:
  • מסחטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully