וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטילוק השיקה בדובאי סדרת צילינדרים חדשה

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 9:26

קבוצת מולטילוק השיקה בימים אלו בתערוכת Intersec בדובאי את הסדרה, המאפשרת רמת אבטחה גבוהה ביותר. המנכ"ל שמוליק שטרנשוס: "צופה מכירות של מערכות נעילה בשווי של כ-5 מיליון שקל במדינות האמירויות"

קבוצת מולטילוק השיקה בימים אלו בתערוכת Intersec בדובאי סדרת צילינדרים חדשה המאפשרת רמת אבטחה גבוהה ביותר. תערוכת Intersec דובאי נחשבת לתערוכת הסחר המובילה בעולם בתחום אבטחה הבטיחות והגנה מפני אש והשתתפו בה כ-1,000 מציגים מ-90 מדינות.

הצילינדרים כוללים את מערכת נעילה MTL™800, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת ביותר ומוגנת פטנט, עם אלמנטים חדשניים ושלוש מערכות נעילה. מערכת בקרת שכפול של MTL™800 כוללת כרטיס שכפול ייחודי עם פס מגנטי המכיל קוד מוצפן ייחודי של המפתח. הכרטיס מאפשר לבעל הכרטיס לשכפל מפתחות נוספים אצל מנעולן מורשה של מולטילוק, המחזיק מכונת שכפול ®KC5, ובכך להבטיח בקרת שכפול קפדנית יותר. מערכת הנעילה החדשה תומכת במערכות מאסטר גדולות ומורכבות, המשלבות דרישות אבטחה שונות, אפילו באותה מערכת. ניתן לשלב פרופילים ייעודים תוך שימוש בפיתולי הנחש על גבי מפתח, המספקים לבעלי הבית ולעסקים את הגמישות הדרושה להם כדי לענות על צרכיהם.

מימין לשמאל : אייל מורסקי, האמט אסטל, טל אדלמן ,הרצל שרעבי. יחצ,
מימין לשמאל : אייל מורסקי, האמט אסטל, טל אדלמן ,הרצל שרעבי/יחצ
  • כמו כן, החברה הציגה בתערוכה את צילינדרים MTL™600 ו- MTL™400.
  • MTL™600 - מערכת נעילה מוגנת פטנט ומבוקרת שכפול, המשלבת שתי מערכות נעילה: מערכת פינים טלסקופיים בצילינדר בשילוב עם פין צף במפתח.
  • MTL™400 - מערכת נעילה מוגנת פטנט המספקת הגנה משופרת בפני שיטות פריצה שונות.

שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל קבוצת מולטילוק, מציין: "נוכחות של החברה בתערוכה היא חלק מאסטרטגיה של החברה לחזק את הקשרים ושיתוף הפעולה עם לקוחות מדובאי מדינות האמירויות. החברה צופה שבשנת 2022 היקף המכירות בדובאי, אבו דאבי וכלל מדינות האמירויות יהיה כ-5 מיליון שקל".

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully