וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 12:49

סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי של דור אלון מסיים, מינויים בוויסוצקי, אאוטבריין מצרפת מנהלת פיתוח תאגידי ועוד. זה מה שקרה בעולם העסקים השבוע

שחר אורן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת דור אלון, החליט לסיים את תפקידו בקבוצה במלאת 20 שנה לכהונתו בה, מתוכן 13 שנים מרתקות בתפקידי ניהול מכירות, שיווק, שירות ופיתוח עסקי במגוון תחומי הפעילות של דור אלון; אנרגיה, קמעונאות, נדל"ן והסעדה, בעולמות ה-B2B וה-B2C.

יצויין כי ב-ארבע השנים האחרונות זכו אורן וצוותו שלוש פעמים בתואר "איש השיווק של החודש" של איגוד השיווק הישראלי על הצטיינות בבניית המותגיםam:pm , אלונית ומיני סופר אלונית, כאשר הקמפיין האחרון שמשודר בימים אלה (הדוד "רמזי" מ"קופה ראשית" חוגג לאחיינו יומולדת במיני סופר אלונית), כובש את המקום הראשון בדירוג הפרסומות האהובות, עם שיעור אהדה חסר תקדים של למעלה מ-33%.

יו"ר דור אלון, ישראל יניב ומנכ"ל הקבוצה, עודד גולן, הודו לשחר אורן על פועלו במהלך שני העשורים שלו בחברה ועל תרומתו להצלחת העשייה השיווקית והפרסומית של דור אלון כפי שבאו לידי
ביטוי על המרקע, ברשתות החברתיות ועל גבי שילוט החוצות, וכמובן גם בתוצאות העסקיות.

באגרת לעובדי הקבוצה הודה שחר אורן לעובדי החברה ומנהליה ולצוותי השיווק של המותגים השונים בפרט על העבודה המסורה והיצירתית. "במשך תקופת כהונתי בחברה הייתה לי דור אלון בית חם ועובדיה ומנהליה - משפחה. לכן זו החלטה מורכבת ומרגשת עבורי אבל החלטתי לפנות לאתגרים חדשים, לכבוש פסגות נוספות".

שחר אורן. תמר מצפי,
שחר אורן/תמר מצפי

דירקטוריון אלמה לייזרס מינה את סיון רז לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ותקשורת בחברה הישראלית הראשונה שהונפקה בבורסת הונג קונג. לסיון רז, רקע מקצועי וניסיון מגוון שצברה במהלך 20 שנות פעילות אינטנסיבית בתכנון אסטרטגי, בניהול מוצר, בטרנספורמציה דיגיטלית, בשיווק בינלאומי ובמיתוג של חברות תקשורת והיי-טק מובילות בישראל. רז הינה בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים, תקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית והיא סיימה בהצטיינות את לימודיה לתואר שני במנהל עסקים, באוניברסיטה העברית בירושלים.

בארבע וחצי השנים האחרונות כיהנה כראש מנהל אסטרטגיה, דיגיטל ותקשורת בסיסראם מדיקל, קודם לכן שימשה במגוון תפקידים בכירים בחברות בזק בינלאומי, סלקום, קומברס ובחברת מודו.

ליאור דיין, מנכ"ל אלמה לייזרס, בירך על המינוי וציין כי: "הידע והניסיון המקצועי הרב של סיון יסייע בתכנון האסטרטגי ובמינוף מוצרי החברה , באתגרים הניהוליים ובהובלת החברה להשגת יעדי הצמיחה והפיתוח ולפריצה לעולמות חדשים. אני סמוך ובטוח בכישוריה וביכולותיה להמשיך את תנופתה של אלמה לייזרס כחברה מהמובילות בעולם הפועלת במעל ל-90 מדינות בעולם המייצרת מכשור חדשני ומתוחכם לניצול אנרגיה לטיפולים משפרי חיים ואסתטיקה".

סיון רז. אלה פאוסט,
סיון רז/אלה פאוסט

חברת סייברסיקסגיל, הספקית המובילה של מודיעין בזמן אמת על איומי סייבר, מודיעה על שני מינויים בכירים, אשר ישתלבו בהנהלת החברה ויתמכו בצמיחה ובמימוש האסטרטגיה שלה. גבי רייש יכהן כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומוצר, וכריסטופר סטראנד ישמש כסמנכ"ל סיכונים ורגולציה.

"בעוד סיקסגיל נכנסת לשלב חדש של צמיחה, אני שמח שכריס וגבי מצטרפים אלינו", אמר המנכ"ל שרון וגנר. "המקצועיות והבולטות של שניהם יסייעו לנו בבניית המומחיות והמומנטום בשלב הצמיחה הקריטי הזה".

גבי רייש יוביל את אסטרטגיית המוצר של סיברסיקסגיל, את הפיתוח העסקי של החברה ואת שיתופי הפעולה הטכנולוגיים. עם למעלה מעשרים שנות ניסיון ב-IT, אבטחת מידע, פינטק ועוד, לרייש ידע עשיר בתעשייה ורקורד מרשים בהובלת אסטרטגיות עסקיות ומוצריות. בשנתיים האחרונות הוא רתם את המומחיות שלו כיועץ לצוותי מוצר במגוון חברות, תוך שהוא משמש כמורה דרך בגיבוש תהליכים, מבנים ומתודולוגיות ומסייע במיצוב מוצרים, פיתוח עסקי וחקר שוק. לפני כן כיהן במשך שנתיים כסגן נשיא בכיר בפיוניר, ועוד קודם לכן, במשך תשע שנים, כסגן נשיא לניהול ושיווק מוצר בצ'ק פוינט - תפקיד שבמסגרתו הוביל את הפורטפוליו המוצרי של החברה מאסטרטגיה ומיצוב ועד ליישום מלא וחדירה לשוק.

באשר לכריסטופר סטראנד, כסמנכ"ל סיכונים ורגולציה הוא יסייע ללקוחות של סייברסיקסגיל לגשר על הפער שבין אבטחת מידע אפקטיבית לבין ציות לכללי הרגולציה בסייבר. עם ניסיון של עשורים בטכנולוגיות מידע ובהערכת איומים, כריס ייעץ ללקוחות המבקשים למנף את המודיעין האיכותי של סייברסיקסגיל כדי לפתח רשת כארגון אנטרפרייז עם שפע של פתרונות אבטחת מידע, אשר יעצימו את כושר העמידה של כלל הארגון בסייבר תוך שימור ושיפור ברמות הציות לרגולציה.

כריס הקים והוביל את חטיבת הרגולציה בסייבר של קרבון בלאק (לשעבר Bit9). הוא היה חלק מרצף ההצלחות של החברה באבני הדרך המרכזיות: הצמיחה, ההנפקה ולבסוף הרכישה על ידי חברת התוכנה VMWare. מאוחר יותר שימש כסמנכ"ל הרגולציה של חברת מודיעין הסייבר IntSights, שם הוביל את אסטרטגיית הסיכונים והציות הגלובלית. הוא יזם את התוכנית הראשונה מבוססת המודיעין להערכת סיכונים ולעמידה ברגולציה, אשר תרמה להכנסות חסרות תקדים בחברה. כריס מוסמך לתקן PCI על ידי חברתQSA , כמו גם לתקנים רגולטוריים ומסגרות נוספות של הגנת דאטה ופרטיות כגון HIPAA, NERC, CIP, NIST CSF ו-GDPR.


סייברסיקסגיל היא חברת מודיעין סייבר ישראלית המסייעת לארגונים להתמודד עם מגוון איומי סייבר ופשיעה ב-Darkweb וברשת הגלויה - ניסיונות פישינג, הונאות, דליפות מידע וזיהוי כל וקטור תקיפה. עם תמונה מודיעינית שוטפת מבוססת AI, סייברסיקסגיל יודעת לזהות את האיום המתהווה לפני שמאוחר מדי.

גבי רייש. יחצ,
גבי רייש/יחצ
כריס סטראנד. יחצ,
כריסטופר סטראנד/יחצ

מנכ"ל ויסוצקי רביב ברוקמאייר הודיע על שני מינויים בחברה.

שלומי שמיר מונה למשנה למנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רפי איובי מונה לסמנכ"ל מכירות הקבוצה

שלומי שמיר, 51, נשוי + 3, מונה למשנה למנכ"ל. שמיר בוגר תואר במנהל עסקים, שימש כסמנכ"ל מכירות של קבוצת ויסוצקי ב-8 השנים האחרונות, בתפקידו החדש יהיה אחראי על מנועי הצמיחה של הארגון.

רפי איובי, 49, נ+4, מונה לתפקיד סמנכ"ל המכירות של קבוצת ויסוצקי ויחליף בתפקידו את שלומי שמיר. איובי בוגר מנהל עסקים, שימש ב-4 השנים האחרונות כמנהל הסחר בחטיבת המכירות, ותפעול המכירות בערוץ המאורגן. לפני הגיעו לויסוצקי שימש איובי כ-11 שנים בחברת שטראוס שם מילא מגוון תפקידי ניהול, תפעול וסחר. איובי יכנס לתפקידו החל מה1.2.22.

רביב ברוקמאייר: "אני בטוח שניסיונם הניהולי ויכולותיהם המקצועיות והאישיות יתרמו רבות לקבוצה". עוד ציין ברוקמאייר כי החברה דוגלת ומאמינה בקידום עובדים מתוך החברה, ולפי כך בשנת 2021 קודמו בחברה עובדים ומנהלים לתפקידים רבים.

שלומי שמיר. יחצ,
שלומי שמיר/יחצ
רפי איובי. יחצ,
רפי איובי/יחצ

תאגיד NTT העולמי, הודיע על מינויו של אסף גרין לדירקטור שיתופי פעולה טכנולוגיים של מעבדת החדשנות בישראל, NTT Innovation Laboratory Israel.

לאסף גרין ניסיון של כ-15 שנים במגוון תחומים טכנולוגיים. לפני הצטרפותו למעבדת החדשנות של NTT בישראל, שימש במגוון תפקידי פיתוח טכנולוגיים (חומרה ותוכנה) בחברות כגון קוואלקום ואלביט מערכות. אסף מביא עימו ניסיון טכנולוגי עשיר וידע נרחב בתחומי התקשורת, רשתות דור 5, בינה מלאכותית ותהליכי פיתוח חומרה ותוכנה.

כדירקטור שיתופי פעולה טכנולוגיים של מעבדת החדשנות של NTT ישראל, אסף יוביל יוזמות לפיתוח עסקי ומקדם שיתופי פעולה עם חברות ישראליות בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים ובראשם בינה מלאכותית, תקשורת וטרנספורמציה דיגיטלית אשר יתמכו ב-NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם בהתמודדות עם האתגרים העכשוויים ובהמשך הובלת חדשנות גלובלית.

אסף גרין. מיכל לוי,
אסף גרין/מיכל לוי

חברת מועצה באילת, יערית אביטבול סיטבון, נבחרה לנהל את סניף חברת האבטחה עיט צוות 3 בעיר. "המטרה הגדולה בניהול הסניף היא בהחלט לפתוח את השוק לתחרות הוגנת מבחינת מחירים ולהרים את הסטנדרטים הן בצמצום משמעותי של טווח ההגעה של הסיירים לכל קריאה, הן בשימוש במצלמות חדישות עם טכנולוגיות מתקדמות והן בזירת השירות", אמרה השבוע. לאחרונה, העניק מועדון הגיל השלישי "אור בלב" באילת תעודת הוקרה ואהבה ליערית, על תרומתה להעשרת חיי הקהילה. במסגרת זו מתנדבת יערית במגוון פעילויות חברתיות, הכוללות תמיכה, ליווי והבאת מזון למועדון.

מנהל יחידת הסיור המבצעי: תכירו את מנהל יחידת הסיור בדרום, שאול ורצברגר (29) ממושב שדה צבי. שאול, נשוי ואב לילד, שימש כקב"ט כללית במחוז דרום וכעת החל את דרכו כמנהל יחידת הסיור המבצעי של מחוז דרום בחברת האבטחה צוות 3. "המשימה שלי היא לתת מענה מהיר, מקצועי ואיכותי לאירועי חירום ללקוחות שלנו מרחובות עד לאילת באמצעות הסיירים שלנו בשטח", אמר השבוע.

יערית אביטבול. יחצ,
יערית אביטבול/יחצ
שאול ורצברגר. יחצ,
שאול ורצברגר/יחצ

אנה לייזרוביץ' אקשטיין מונתה לפרינסיפל ומנהלת פיתוח עסקי בקרן מוביליון.

אנה היא בעלת למעלה מעשר שנות ניסיון ומומחיות בפיתוח עסקי, שותפויות עסקיות וחדשנות טכנולוגית. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת הפיתוח העסקי של אירופה ביוניקורן הסייבר Axonius והיתה חברה מייסדת ומנהלת פיתוח עסקי של LABS Israel coworking space. כן שימשה כמנהלת פיתוח עסקי ב-ESOP בית השקעות אקסלנס.

כיום, לצד תפקידה ב-Mobilion Ventures, היא דירקטורית מנהלת של BizdevExec, הקהילה המובילה למנהלי פיתוח עסקי. בנוסף, אנה פעילה במספר ארגונים ללא מטרות רווח המקדמים נשים בטכנולוגיה, יוזמות לקידום איכות הסביבה וחינוך טכנולוגי לנוער בפריפריה. אנה היא גם דוברת ציבורית, מרצה אורחת ומנחה באוניברסיטאות ובאקסלרטורים מובילים בארץ ובעולם. אנה היא בעלת תואר שני EMBAבמנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון במנהל עסקיםRRIS מאוניברסיטת רייכמן עם התמחות ביזמות ובעלת תעודת משא ומתן גלובלי מאוניברסיטת הרווארד.

מוביליון ונצ'רס היא קרן הון סיכון המשקיעה בסטרטאפים בשלבים מוקדמים בתחום התחבורה החכמה עם התמקדות מיוחדת בפתרונות חדשניים של After-Market ושירותי רכב דיגיטליים. הקרן מגובה על ידי צוות שותפים אסטרטגיים ומשקיעים מתעשיית הרכב העולמית כגון Nexus Automotive, Mitsubishi Corporation, BorgWarner ועוד יצרני רכיבים ברכבים, מפיצים ומפעילי ציי רכבים רבים מהארץ והעולם. מוביליון פועלת כפלטפורמה ייחודית שבה היא מסייעת לטכנולוגיות, שירותים ומוצרים חדשניים להאיץ את התרחבותם לשווקים העולמיים. על ידי גישה ישירה להפצה, הקרן מאפשרת הכנסות מהירות יותר לסטארט-אפ, מסייעת לו בהטמעת המוצר אצל לקוחות מהתעשייה, מפחיתה את הסיכונים ומגדילה את ערך הסטארט-אפ.

השותפים של מוביליון הם: אבי פלדמן (שותף מנהל), עידן כץ, אייל זבדה וגאל אסקריב. השותפים בעלי מומחיות וידע בינלאומיים בתעשיית הרכב והשקעות הון סיכון, וניסיון מוכח בזיהוי והשקעה בטכנולוגיות פורצות דרך.

אנה לייזרוביץ' אקשטיין. שרון לוין,
אנה לייזרוביץ' אקשטיין/שרון לוין

גלית רוזנבלט מונתה לסמנכ"ל עמותת "הלל - יוצאים בשאלה". גלית עובדת בהלל מזה 6 שנים, ובתפקידיה הקודמים הייתה מנהלת סניף הלל בחיפה, רכזת מתנדבים ורכזת השכלה ותעסוקה.

גלית רוזנבלט. יחצ,
גלית רוזנבלט/יחצ

פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית אאוטבריין [Outbrain] מודיעה על מינויה של נועה אלתר למנהלת בכירה לפיתוח תאגידי ושותפויות אסטרטגיות בחברה.

נועה הובילה בשנים האחרונות את הקמת וניהול מערך המכירות המקוון של SodaStream העולמית. בתפקידיה הקודמים שימשה כיועצת בכירה בחברת הייעוץ הבינלאומית BCG, כמנהלת חדשנות של קבוצת Enel האירופאית וכמנהלת השיווק של חברת PhotoMedex האמריקאית.

בתפקידה החדש תהיה נועה אחראית על מיזוגים ורכישות, שותפויות אסטרטגיות ואסטרטגיה תאגידית לתמיכה ביעדי הצמיחה של החברה.

נועה אלתר: "אני גאה להצטרף לצוות מקצועי ומנוסה ולהניע מהלכים אסטרטגיים בתחום הפיתוח התאגידי. אאוטבריין נמצאת בתקופה מצוינת ובמומנטום חזק, כאשר הזדמנויות הצמיחה העומדות בפניה רבות ומגוונות. אני מודה לחברה על האמון ומצפה לקחת חלק משמעותי בהמשך ביסוסה כפלטפורמת ההמלצות המובילה בעולם".

גלעד דה פריס, סמנכ"ל האסטרטגיה של Outbrain: "אנחנו מברכים על ההצטרפות לצוות של נועה, שמביאה איתה ניסיון וידע מגוון ומשמעותי בעולמות הE-Commerce והפיתוח התאגידי ועבודה עם שורת חברות Fortune500. יחד נמשיך ונאיץ את הצמיחה הגלובלית האדירה שהחברה חווה בשנתיים האחרונות".

נועה אלתר. יחצ,
נועה אלתר/יחצ

"חקלאי גרנות" מעמיקה את פעילותה בתחום האגרי-טק ומרחיבה את פעילות המחקר והפיתוח של החברה. יעקב ערמון (41) מונה למנהל מחלקת המחקר והפיתוח של חקלאי גרנות. במסגרת תפקידו ילווה ערמון מבחינה אגרונומית ומחקרית מגוון גידולים, בכל שרשרת הערך משלב הגידול דרך הטיפול והאריזה של הפרי ועד ההגעה לצרכן הסופי, במטרה לשמור על האיכות והטריות הטובה ביותר. במסגרת זו יפעל ערמון להעמקת הידע והמשך הטמעת טכנולוגיות חדשות לכל אורך שרשרת הערך, לצד אינטגרציה ושילוב של המידע לצורך קבלת תובנות שיסייעו לתהליך קבלת ההחלטות כך שיהיה מונחה ידע.

יעקב ערמון, תושב מצפה אילן, נשוי + 4 ילדים, בעל תואר שני במנהל עסקים ובוגר תואר במדעים, אגרונום, עם ניסיון חקלאי רחב. בתפקידו הקודם שימש ערמון כמנהל סקטור ישראל של חברת Fieldin (פילדאין), אשר פיתחה מערכת המנטרת בזמן אמת את הפעילות החקלאית ומזהה חריגות שעלולות לפגוע בגידולים וביעילות התפעולית. מערכת פילדאין הנה אחת מהטכנולוגיות המתקדמות שהטמיעה גרנות בשטחים החקלאיים שלה.

קבוצת חקלאי גרנות הנה קבוצה חקלאים אשר עוסקת בכל שרשרת הערך של הפירות והירקות. הקבוצה פועלת תחת תאגיד גרנות, בבעלות הקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד. הקבוצה מאגדת כיום כ-32,000 דונם של מטעי אבוקדו ומספקת כ-40% מהאבוקדו בשוק הישראלי, לצד ייצוא אל רשתות המזון המובילות בעולם.

יעקב ערמון. יחצ,
יעקב ערמון/יחצ

ריקי גרנות מונתה לחברת דירקטוריון של חברת נמלי ישראל (חנ"י) ותצטרף ליו"ר הדירקטוריון המכהן עוזי יצחקי, ולארבעת חברי הדירקטוריון המכהנים, אליס עדן (דירקטורית חיצונית), עידו רוזנבלום (משרד התחבורה), סא"ל עינת סגל ממשרד התחבורה ועלי בינג מאגף התקציבים במשרד האוצר (דירקטור מטעם המדינה). גרנות מונתה על ידי שרת התחבורה מרב מיכאלי, שממשיכה לאייש את החברות הממשלתיות שבאחריותה במינויים מקצועיים וראויים.

ריקי גרנות בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה כחברת דירקטוריונים בחברות ציבוריות וחברות בשוק ההון. לגרנות ניסיון רב בתחום התשתיות והנדל"ן, בתחומי הממשל התאגידים, הבנה במערכת הרגולציה ובהטמעת שינויים אירגוניים למשל, תכנון והקמה של יחידות ארגוניות עצמאיות בתוך הארגון וגיבוש והטמעה של אסטרטגיות. גרנות בעלת תואר שני MBA מהטכניון ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, מאוניברסיטת חיפה. היא משמשת בשנים האחרונות כחברת ועדת ההשקעות בקרנות פנסיה (עמיתים) מקבוצת הראל ביטוח וחברת דירקטוריון בחברות רב"ד, חברת יוניטרוניקס, חברת דנאל ותומר אנרגיה. כמו כן, גרנות מרצה בקורסים להכשרת דירקטורים.

את הקריירה המקצועית החלה גרנות בתחום הפיננסים כמנהלת תיקי השקעות בחברת אופק ולאחר מכן שימשה כמנהלת מערך ניהול תיקים וקשרי לקוחות בחברת "פסגות אופק". בנוסף, כיהנה כמנכלית חברת פריזמה שוק ההון. במשך שנים שימשה כחברת דירקטוריון בחברות ציבוריות ופיננסים כמו הלמן אלדובי גמל ופנסיה, דור כימיקלים, קמ"ר- חברת בת לקידום מחקרים רפואיים של בית החולים רמב"ם ועוד.

בראש דירקטוריון חברת נמלי ישראל עומד עוזי יצחקי, שיחד עם מנכ"ל החברה, יצחק בלומנטל, מובילים את החברה למימוש הרפורמה לפתיחת ענף הנמלים לתחרות והמשך פיתוח תשתיות, שנועדו להתמודד עם הגידול בהיקף סחר החוץ של ישראל, ולהרחיב את הפעילות העסקית במרחב הנמלים, תוך ייעול ושיפור השרשרת הלוגיסטית.

החברה בעלת תפקיד מרכזי בתכנון ופיתוח תשתיות נמליות חיוניות לצרכי המשק וקידום התחרות בענף. כמו כן, אחראית החברה על ניהול הנכסים והמקרקעין בתחום הנמלים, כולל העמדת השטחים הדרושים להמשך הפעילות הנמלית, בראייה משקית ולאומית ארוכת טווח ולתועלת הציבור.

ריקי גרנות. One1,
ריקי גרנות/One1

חברת שניידר אלקטריק (Schneider Electric), המתמחה בתחומי ניהול אנרגיה ואוטומציה תעשייתית ומובילה בשוק הקיימות וחדשנות בתחומים אלו, מודיעה על המינוי של גיורא חנוכי לתפקיד סמנכ"ל הכספים בסניף הישראלי של החברה.

גיורא, שהינו בעל ניסיון עשיר בניהול מערכי כספים, מצטרף להנהלת החברה על מנת להוביל את הניהול הפיננסי בשניידר אלקטריק ישראל. במסגרת תפקידו יתמוך גיורא בצמיחת החברה, בהרחבת הפעילות העסקית שלה, ובניהול פרויקטים מול הלקוחות המובילים במשק. כמו כן, ינהל גיורא את ניהול הקשר הרציף מול גופי המטה של שניידר אלקטריק באירופה, כחברה נסחרת בורסאית, ואת התקשורת מול החברות הבנות של הקבוצה ברחבי העולם.

לחנוכי כ-15 שנות ותק בעולמות של ניהול מערכי כספים. בתפקידיו הקודמים הוא שימש CFO בחברת הטכנולוגיה הירושלמית סיאלו (Cielo) מקבוצת רפא"ל, ובחברת תשתיות האנרגיה TMNG. קודם לכן שימש כחשב בחברת תשתיות המים תה"ל (TAHAL), וכמנג'ר בסניף הישראלי של פירמת ראיית החשבון העולמית ארנסט אנד יאנג (EY) כרו"ח בתחום הנדל"ן והתשתיות.

גיורא חנוכי הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים EMBA עם התמחות בניהול פיננסי מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית.

גיורא חנוכי. יחצ,
גיורא חנוכי/יחצ

הסטארט אפ NeuraLight מודיע על מינויו של ד"ר גיל שקלרסקי כמייסד-שותף מדעי וכמשקיף במועצת המנהלים. שקלרסקי שימש עד לאחרונה כמנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) של חברת Flatiron Health.

NeuraLight, (ניורולייט) הינה חברת סטארט אפ השואפת לשנות את חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולם הסובלים ממחלות נוירולוגיות, באמצעות דיגיטציה של תהליכי האבחון והטיפול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המערבת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת. החברה מודיעה בימים אלו על מינויו של ד"ר גיל שקלרסקי כמייסד-שותף מדעי וכמשקיף במועצת המנהלים. בתפקידו האחרון שימש ד"ר שקלרסקי כמנהל הטכנולוגיה הראשי של Flatiron Health, חברת בריאות טכנולוגית הפועלת לשיפור הטיפול בסרטן וקידום המחקר בתחום. ד"ר שקלרסקי הקים בחברה את חטיבת הטכנולוגיה מראשיתה ועד לצוות של 350 איש, ותמך בצמיחת החברה במשך 9 שנים. החברה נרכשה על ידי Roche תמורת 1.9 מיליארד דולר. בתפקידו החדש ב- NeuraLight, ד"ר שקלרסקי יהיה חלק מהפיתוח העסקי ויסייע לסטארט-אפ בשלב הצמיחה הבא שלו כאשר הוא עובר מסבב גיוס Seed ל-Series A.

ד"ר שקלרסקי החל את דרכו בחברת NeruaLight כמשקיע וכיועץ, לאחר שעבד לפני כמעט עשרים שנה עם ה-CTO והמייסד השותף של NeuraLight, אדי בן-עמי. מטרת הצטרפותו של ד"ר שקלרסקי היא לקדם את הטכנולוגיה החדשה, מבוססת בינה מלאכותית (Al) להערכה וטיפול נוירולוגיים. החברה מעבדת את האותות המתקבלים מתנועת העין ובכך מחלצת את הנתונים הרלוונטיים, כל זאת מוידאו שמצולם בסמארטפון או במצלמת אינטרנט רגילה.

"הוספת גיל לצוות שלנו היא אחת מאותם צמתי מפתח נדירים שישנו את מסלול החברה שלנו בשנים הבאות", ציין ד"ר מיכה ברקסטון, מנכ"ל ומייסד משותף של NeuraLight. "גיל הוא לא רק אחד מהאופרייטורים המבריקים שעבדנו איתם, אלא אחד המסורים והמתחשבים שבהם, והמומחיות של גיל בתחום הבריאות הדיגיטלית תהיה חשובה לאין ערוך להתקדמות שלנו כחברה בשנת 2022".

ד"ר גיל שקלרסקי הוסיף: "לאחר שהייתי בין המשקיעים הראשונים ב- NeuraLight, התרשמתי מאיכות האנשים שהחברה גייסה וממהירות הפיתוח הטכנולוגי, הקליני והמסחרי שהיו להם בשנה האחרונה והחלטתי להצטרף כחלק אינטגרלי מהצוות כי אני באמת מאמין שלצוות ולטכנולוגיה של החברה יש פוטנציאל לשנות את חייהם של אנשים הסובלים ממחלות נוירולוגיות, ואני מצפה לעזור ליישם את הטכנולוגיה הזו בניסויים קליניים ברמה המסחרית".

גיל שקלרסקי. ג'ון ואשון,
ד"ר גיל שקלרסקי/ג'ון ואשון

המהנדס ארז סיקסיק (51) מונה לתפקיד סמנכ"ל תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל, לאחר שבחודשים האחרונים שימש כמ"מ הסמנכ"ל הקודם, המהנדס יהודה נתנאל. בחמש השנים האחרונות שימש סיקסיק כמנהל אגף תכנון של חטיבת התפעול והאחזקה בחברה. חטיבת התפעול והאחזקה בחברת נתיבי ישראל אחראית על תחזוקת נכסיה הכוללים למעלה מ- 8,500 ק"מ כביש ששוויים הכולל מוערך בכ- 110 מיליארד שקל.

בכוונת סיקסיק לקדם את חטיבת האחזקה לעידן הטכנולוגי במגוון נושאים כשבמרכזם ניהול תנועה חכם ומתקדם והתמודדות עם הגודש בכבישים. בנוסף, כחלק מתפקידו יוביל פרויקטי שבילי אופניים בדגש על התווך העירוני כחלק ממהפכת התחבורה הציבורית שמוביל משרד התחבורה וכחלק מתוכנית החומש של החברה.

סיקסיק בעל ניסיון עשיר בעולמות התפעול והאחזקה לאחר ששירת 27 שנים במגוון תפקידי שטח ותפקידים הנדסיים בחיל הטכנולוגיה והאחזקה ופרש בדרגת סא"ל.

ארז סיקסיק. אנצ'ו גוש,
ארז סיקסיק/אנצ'ו גוש

אילנה צרפתי מונתה למנהלת תחום חווית קניה בקבוצת יינות ביתן. צרפתי בעלת תואר ראשון ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת ת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ-27 שנה בתחום ה-FMCG הקמעונאות והחברות היצרניות. בשופרסל כיהנה בתפקיד מפתח בסחר וניהלה את כל מחלקת הטריידמרקטינג של החברה וכמו גם הייתה שותפה בכירה בהתוויית האסטרטגיה בהקמה, אפיון נראות וחוויית הקנייה של רשת Be.

אילנה צרפתי. יחצ,
אילנה צרפתי/יחצ

חברת ההלת'-טק IDENTI MEDICAL שנסחרת בבורסה בת"א מודיעה על שורת מינויים.

קרייג ורת' ישמש כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי אזורי בארצות הברית. קרייג מביא איתו למעלה מ-25 שנות ניסיון בניהול מכירות בתחום הבריאות בעבודה עם חברות בעלות שם עולמי כמו Cardinal Health, CareFusion ו-GE Healthcare. לקרייג רקע נרחב בשיפור תהליכים, טכנולוגיית שרשרת אספקה, הפצה ומכירת טכנולוגיות מכשור רפואי. כמוביל מכירות בכיר ומנוסה, הוא מאמין בגישה ממוקדת לקוח / מטופל לזיהוי ופתרון בעיות מורכבות בעולם הרפואי המורכב, בניית קשרי ייעוץ מהימנים והרחבת העסקים תוך התמקדות נלהבת בשביעות רצון הלקוח.

לקרייג יצטרפו צוות מנוסה של מנהלי מכירות אזוריים - דניאל ריצ'רד, ביל וויליאם דוור וטרוי וואלר, אשר יחד יובילו את קטר המכירות המוביל של החברה שהחלה לשווק בשנה החולפת את מוצריה בבתי חולים ומרכזים רפואיים בארצות הברית וקנדה. לארבעתם ניסיון עשיר במכירת מערכות טכנולוגיות לשיפור תהליכים בבתי חולים אשר יחד חתומים על העצמת מאות רשתות ובתי חולים.

שלמה מתתיהו, מנכ"ל ומייסד החברה: "מגיפת הקורונה פתחה בפני חברת איידנטי הזדמנויות צמיחה רבות. בארץ ובעולם גובר הביקוש בקרב בתי חולים למערכות טכנולוגיות שמשפרות תהליכים וחוסכות בכסף. חברת איידנטי נמצאת בתהליך גיוס עובדים אינטנסיבי בישראל ומחוץ לארץ וזאת על מנת לתמוך בביקוש הגובר ולהמשיך לתת את המענה המהיר והאישי ביותר ללקוחותיה הקיימים והמצטרפים. ובעתיד הקרוב נכריז על עוד שורת מנויים גם באירופה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully