וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמלית של פרנס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 17:01

חברת יבוא הרכב GEELY ישראל השיקה בחודש נובמבר האחרון את דגם הקרוסאובר החשמלי החדש שלה - Geometry C - אשר זכה עד כה להצלחה מסחררת עם למעלה מ-5,000 הזמנות מלקוחות פרטיים ומציי רכב בישראל.

לאחר שחברות כמו אלביט, אמדוקס ויפאורה הודיעו כי יעבירו בהדרגה, במהלך שנת 2022, את ציי הרכב שלהן לרכב החשמלי של גילי, הצטרף לרשימה גם איתן פרנס, מנכ"ל איגוד חברות האנרגיה הירוקה. פרנס הגיע לפני ימים אחדים לאולם התצוגה בת"א ולאחר נסיעת מבחן שביצע החליט להחליף את הרכב הקיים שלו ולרכוש (במודל ליסינג) את הדגם החדש, שיכול להגיע לטווח של עד 460 ק"מ.

איתן פרנס. טל כהן,
איתן פרנס/טל כהן

אופנה לאווטרים

חברת ההיי-טק STYLETECH בראשות המנכ"לית גוני גרופר, מנסה לתת מענה לעניין הגובר שמגלה עולם האופנה הבינלאומי בתחום ה-NFT . החברה הישראלית, שכבר משתפת פעולה עם הרשתות 'אורבניקה' ו'אפרודיטה', מציגה הפקת אופנה וירטואלית עם רועי דרהי, מעצב בגדים דיגיטליים, תחת שם המותג Placeb.

בעוד שבהפקת אופנה מסורתית (סטודיו, צלם, דוגמנית) מקבלים תמונה סטטית, הרי שעם STYLETECH חברת האופנה או המעצב מקבלים תוצאה דינמית, הניתנת לשינוי על פי קהל היעד: צבע עור, מבנה וממדי גוף, מוצא אתני, אזור גאוגרפי ועוד.

חברת STYLETECH מלבישה את הבגד על דוגמן או דוגמנית וירטואליים בעזרת טכנולוגיית AI, ובקרוב מאוד גם תלביש 'אווטרים' של רוכשי הבגדים. אלו יוכלו ללבוש את הבגדים בחללים של מציאות מדומה (METAVERS).

החברה עתידה להחליף את ימי הצילום והפקות הצילום היקרות ולחסוך משאבי הון וזמן לחברות האופנה בעולם. את הדוגמניות האמיתיות מחליפות דוגמניות וירטואליות ואת ימי הצילום וההפקות המורכבות מחליפה הטכנולוגיה החדשנית שמאפשרת ליצור אלפי לוקים בזמן קצר, כולל איפור, שיער, דוגמניות במבני גוף שונים וכמובן ביגוד בתלת מימד.

גוני גרופר. אביעד זיסמן,
גוני גרופר/אביעד זיסמן

הנבחרים של גרינשפן וקורלנד

פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-72 של העיר ברלין, צפוי להיערך בבירה הגרמנית בחודש הבא. מארגני הפסטיבל, בחרו בשני סרטים בהפקת גל גרינשפן ורועי קורלנד, שיוקרנו בקטגורית Generation KPlus.

חברת ההפקה של השניים, גרין פרודקשנס & סוויטשופ הוקמה ב- 2019, כשלוחה הבינלאומית של 'גרין פרודקשנס', בראשות גל גרינשפן ושרלין ג'ורג'. החברה מתמקדת בניסיון להביא סיפורים מקומיים, מגוונים תרבותית, לקהל גלובלי, ומתמחה בפיתוח והפקה של פרויקטים לקהלים בינלאומיים מובחנים.
הסרט MOJA VESNA מאת היוצרת שרה קרן וסרט קצר בשם DATSUN של הבמאי מארק אלביסטון הופקו על ידי הסניף האוסטרלי של חברת 'גרין פרודקשנס' אשר הפיקה בין השאר סרטים וסדרות פופולריות בהם "לשחרר את שולי" והסדרה "אחד על אחד", בכיכובו של תומר קאפון.

כמו כן, הפיקה החברה את הסרטים זוכי הפרסים: "פיגומים", "אנשים כתומים" ו"הנוער", ופרסומות לחברות גדולות במשק הישראלי. גל גרינשפן, מנכ"ל משותף של Sweetshop & Green, אמר: "מאוד מרגש שההפקות שלנו באוסטרליה וניו זילנד מקבלות הכרה בינלאומית. הבמאית שרה קרן היא יוצרת נדירה ומוכשרת, ואנחנו שמחים מאוד על בחירת הסרט. התברכנו בשותפים מבריקים ואנו אסירי תודה על תמיכתם בהגשמת חזונה של שרה".

גל גרינשפן. מיכאל שוודרון,
גל גרינשפן/מיכאל שוודרון
  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully