וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה קר וגשום: הפריטים הנכונים לימים הקרים

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 9:11

על פי התחזית, את הימים הקרובים תלווה מערכת גשומה וקרה. הימים והלילות יתהדרו בטמפרטורות נמוכות מהרגיל בישראל ולמען אלו שלא הספיקו (או לא חשבו שיש צורך) להצטייד בפריטים מתאימים, הבאנו הצעות לכמה שאולי יעניינו אתכם

הטמפרטוריה הצפויה הלילה בירושלים עומדת על 0 מעלות (!). המערכת הקרה והגשומה שהגיע אלינו בעיצומה וסביר שהצטיידתם כראוי בפריטים שיגנו עליכם מפניה כבר בשבוע שעבר אז כינו אותו בתקשורת "השבוע הקר בשנה".

אם הקור האירופאי שחווינו ועוד לפנינו ופתיתי השלג שנערמו באזורים רבים בארצנו הקטנטונת לא הניעו אתכם לפעולה, אז אולי ההצעות שהבאנו כאן יעניינו אתכם לקראת הימים הבאים:

המעיל המועיל

המעיל warme הוא חדשני וסביר שעוד לא שמעתם עליו. הוא קליל ואופנתי ןמבטיח לשמור על חום הגוף בכל מקום ובכל זמן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

המעיל מכיל 3 גופי חימום המפוזרים בחלק הקדמי והאחורי לפיזור חום אידאלי ויעילות אנרגטית. מאפשר שליטה ברמות חימום שונות ע"י 3 מצבי חימום שונים: חזק, בינוני וחלש, המשתנים בלחיצת כפתור פשוטה. גופי החימום של המעיל עשויים מחומרים בטיחותיים אשר מוגבלים לחימום בטמפ' שאינה מהווה סכנה למשתמש.

השילוב בעיצוב הקלאסי שלו לבין אפקט החימום מאפשר להשתמש בו בכל סיטואציה ומזג אוויר. המעיל עמיד ברוח ומים ושומר על יובש וחמימות גם בימי גשם ופעילויות אקסטרים בחוץ.

המחיר: 380 שקל. להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ ובאתר האונליין

מעיל warme - להשיג בריקושט3. מחיר 380 שקל. אדם בן שבת,
מעיל warme - להשיג בריקושט3. מחיר 380 שקל/אדם בן שבת

המטרה: להישאר יבשים

המותג RAINS הוא מותג דני שהוקם בשנת 2012 ומתמחה במעילי גשם והלבשת גשם.

המעילים של RAINS הם טייק אוף למעיל הגשם האיקוני של פעם, כשכל הרעיון היה לעצב מעילי גשם שהם מאד קלים במשקל, איכותיים, נוחים ובסטייל. בהשראת מורשת העיצוב ומזג האוויר הסקנדינביים, ריינס ממזגת שיטות מסורתיות עם טכניקות חדשניות ליצור בגדי גשם מאופקים וקלאסיים עם פיל על זמני.

המעילים מגיעים בעיצובים מינימליסטיים וגזרות ייחודיות ששואבות השראה מעולמות הסטריט והספורט. הדגמים ברובם הם יוניסקס ביניהם ניתן למצוא מעילים צבאיים בסגנון פארקה, מעילי גשם ארוכים וקצרים.

המוצרים של ריינס עשויים מתרכובת ייחודית של פוליאסטר וגומי (50% פוליאוריתן, 50% פוליאסטר) שפיתחו במיוחד במעבדות החברה. הם חזקים, קלים במשקל, נושמים ומאד עמידים.

המחירים למעילים: 400-500 שקל. להשיג ברשת סטורי או באתר www.storyonline.com

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ריינס לסטורי מעיל טרנץ מחיר 500 שקל. יח"צ חו"ל,
ריינס לסטורי מעיל טרנץ מחיר 500 שקל/יח"צ חו"ל

מתחממים מהקצוות

גרבי מרינו - מצמר מרינו מצטיינים באיכות, בידוד ונוחות מתמשכת. נעים ורך למגע על כף הרגל.
הסיב העיקרי הינו צמר טבעי מכבש מרינו אשר לו איכויות ייחודיות: שמירה על טמפ' כף הרגל, יכולת בידוד, עמידות, הרחקת לחות, קל משקל.

הגרביים בעלי ריפוד בכל אזורי הלחץ, והמבנה שלהם בשילוב האלסטיות תורמים למניעת חיכוך ויבלות ומתאימים לפעילות מאומצת וממושכת (כמו גם לספורט אתגרי חורפי). הרכב החומרים: 61% אקרילן, 27% צמר מרינו, 7% פוליאמיד, 5% לייקרה.

המחיר: 79 שקל. להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ ובאתר האונליין של החברה.

גרבי סקי מרינו. desert snow pro .מחיר 79 שקל. ישראל כהן,
גרבי סקי מרינו. desert snow pro .מחיר 79 שקל/ישראל כהן

קולקציית הכובעים והכפפות של OFFLINE מציגה מגוון רחב של סגנונות, דוגמאות ושילובי חומרים. בין מגוון הכובעים ניתן למצוא את כובעים משלבים סוגים שונים של צמר נעים ורך בצבעים שונים כאשר בקצה נמצא הפונפון המסורתי.

לצד כובעים אלו ישנן כפפות תואמות העשויות שריפה, בד ייחודי בעל מראה צמר כבשים, רך מאוד ובעל מגע קטיפתי כאשר חפתי הכפפות סרוגים - אלסטיים, כך שנוצרת התאמה מושלמת למפרק היד, החום נלכד בפנים, והידיים נשארות חמות במיוחד.

המחיר לכובע - 50 שקל במקום 100 שקל. במחיר לכפפות: 35 שקל במקום 70 שקל. ניתן להשיג בחנויות OFFLINE by Aerie

קולקציית הכובעים והכפפות של אופליין. יחסי ציבור,
קולקציית הכובעים והכפפות של OFFLINE/יחסי ציבור

מגוון רחב של כובעים מבית המותג TIMBERLAND. הקולקציה מציעה מגוון רחב של סוגים וסגנונות, החל מכובע גרב בדוגמא סקנדינבית עם פונפון צמר גדול ועד כובעי כיפה המתלבשים על הראש במגוון צבעים ודוגמאות סרוגות עם שוליים מתקפלים ולוגו העץ רקום. הכובעים אופנתיים, מחממים ונוחים לחבישה.

מחיר כובע גרב: 120-150 שקל. ניתן להשיג בסניפי TIMBERLAND

קולקציית הכובעים של טימברלנד. המחיר: 120-150 שקל. יחסי ציבור,
קולקציית הכובעים של טימברלנד. המחיר: 120-150 שקל/יחסי ציבור

דק ומבודד

הביגוד התרמי מסדרת DESERT SNOW PRO מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, המשלבת שימוש בשיטת אל תפר ושילוב של חוטים המכילים יוני כסף.

בזכות השימוש בסיבי פוליפרופילן ויוני כסף, המוצרים הינם אנטי בקטריאליים ומבטיחים נידוף מירבי של הלחות מהגוף. כך נוצר בגד השומר על חום הגוף ומבודד אותו. הבגד מיוצר ללא תפרים ומעוצב בהתאמה לגוף, עיצוב המסייע אף הוא לנידוף מהיר של הזיעה תוך שמירה מקסימלית על חוף הגוף.

מכנסיים טרמיים desert snow. מחיר 174 שקל במקום 249 שקל. סטוידו ריקושט,
מכנסיים טרמיים desert snow. מחיר 249 שקל (לפני הנחה)/סטוידו ריקושט

החולצה והמכנסיים מגיעים בגזרות לנשים וגברים. בצבעים: שחור, לבן, ירוק, במידות: S-XL.

מחיר צרכן לפריט: 249 שקל (לפני הנחה). במהלך חודש ינואר תינתן המחה של 50% הנחה לפריט. ניתן להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

חולצה תרמית ריקושט. סטודיו ריקושט,
חולצה תרמית ריקושט, 50% הנחה עד סוף ינואר/סטודיו ריקושט

רשת האופנה H&O מציגה ליין מקצועי של ביגוד תרמי לנשים וגברים, המתאים לימים קרים מאד. הפריטים עשויים מבד חדשני: דק, קל משקל, אלסטי, נעים, שומר על חום הגוף ומעניק תחושה נוחה, מונעים ריחות רעים, קלים לניקוי מותאם לתנאי שטח וקור: מתייבש בקלות, ובעל תפרים שטוחים. בין הפריטים ניתן למצוא: טייץ, גרביים, גופיות, גטקעס ועוד.

המחירים לפריטי ביגוד תרמי החל מ-65 שקל. ניתן להשיג ברשת H&O

h&o חולצות פלנל נשים גברים. טל טרי,
h&o חולצות פלנל נשים גברים/טל טרי

גשם גשם משמיים

על מטרייה הפוכה שמעתם? הגאדג'ט הזה ישדרג את ימי החורף הגשומים. לא נרטבים עוד כשנכנסים ויוצאים מהרכב ולא מטפטפים בכל הבית כשנכנסים עם מטריה רטובה.

מדובר על מטריה הנסגרת הפוך, כלומר הסגירה מתבצעת באופן כזה שהחלק העליון שהיה חשוף לגשם מתקפל פנימה והחלק היבש נסגר כלפי חוץ וכך לא נרטבים.

בנוסף, ידית המטריה היא בעיצוב האות C: וכך ניתן להיעזר בידית אופטימאלית בצורה האות C אשר מאפשרת להחזיק את המטריה בצורה נוחה וקלה. מכיוון שאופן הסגירה נעשה כלפי חוץ עם הסגירה נוצר מעין בסיס יציב אשר מאפשר להעמיד אותה במקום והיא, למעשה, מחזיקה את עצמה.

המחיר: 70 שקל. ניתן להשיג ברשת ריקושט.

umbrella להשיג בריקושט. מחיר 70 שקל. מוטי פלאי,
umbrella להשיג בריקושט. מחיר 70 שקל/מוטי פלאי

המותג הבינלאומי סמסונייט משיק לעונת הגשמים הקרבה, קולקציה מגוונת של מטריות לחורף 2021/22: מטריות מתקפלות, צבעוניות, ססגוניות, אופנתיות, ספורטיביות לצד קלאסיות (הידועות בשמן מטריות "סבא"). מטריות עם ידיות עץ והדפסי משבצות, כמו-כן מטריות "הפוכות" המונעות מהמים לטפטף היכן שלא צריך ועוד.

כל המטריות של סמסונייט מבטיחות עמידות לאורך זמן, הן עשויות מחומרים חזקים ואיכותיים, אך יחד עם זאת קלות משקל, נוחות לשימוש ובחלקן אף קומפקטיות. כיפת המטרייה עשויה פוליאסטר בצפיפות סיבים גבוהה מאוד, המגבירה את העמידות בפני גשמים ורוחות. בקו רחב זה של מטריות, ניתן למצוא כיפות מטריות עם חופה כפולה, המקשות עוד יותר על התקפלות המטרייה אל מול הרוח ביחד עם השלדה החזקה מאוד, העשויה אלומיניום. כולן מצופות טפלון.

טווחי מחירים לצרכן החל150-265 שקל. ניתן להשיג: ברשת חנויות סמסונייט.

מטריות סמסונייט אוטומטית קומפקטית 190 שקל. אסף לוי,
מטריות סמסונייט אוטומטית קומפקטית 190 שקל/אסף לוי
מטריות_סמסונייט 150-265 שקל. אסף לוי,
מטריות_סמסונייט 150-265 שקל/אסף לוי

עם בוא הגשם, רשת Scoop משיקה קולקציית מטריות לחורף 2022, צבעוניות, גדולות ובמחירים אטרקטיביים.

המטריות עשויות חומרים חזקים ועמידים העומדים בפני עוצמת סופה ובגשם חזק, המקושטות בצבעים חורפיים של ניוד, כחול ככה, אפור,כתום אפרסק בשילוב הדפסי עננים, טיפות גשם ושמיים. הקולקציה מציעה מגוון סוגים של ידיות ואופן קיפול - ממטריות סבא גדולות ועד מטריות קטנות ומתקפלות.

המחיר: החל מ-30 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת סקופ בפריסה ארצית

סקופ. עמירם בן ישי,
מטריות ברשת סקופ:/עמירם בן ישי

העור מגיב לקור? כך תטפלו ביובש

Intensive moisture balance - אינטנסיב מויסטר באלאנס של דרמלוג'יקה - לטיפול אינטנסיבי בעור היבש, מיועד להעניק אקסטרא לחות לעור הסובל מיובש.

חשוב לטפל בעור יבש ולמנוע החרפה של היובש ועל כן יש לחדש את מאגר הליפידים (שומנים), להזין ולהגן על העור: אינטנסיב מויסטר באלאנס מורכב מפורמולה אולטרא מזינה המכילה קומפלקס חדשני ופורץ דרך BioReplenish Complex™ - המספק לעור לפידים שונים אשר הוכחו כמשפרים ומחזקים את מחסום ההגנה השומני הטבעי של העור.

התכשיר ידוע ביתרונותיו להתגבר על נטיית העור להיות יבש בצורה חריגה, לאזן את הלחות הקיימת בו ולשפר את אלסטיות העור ואת המרקם שלו שיהיה רך, לח ובריא יותר. כמו כן , התכשיר מחזק את החמסור ההגנה הליפידי של העור, מסייע באיזון מחדש של המקירוביום ומעניק הזנה אינטנסיבית לעור היבש.

מחיר: 354 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג באתר דרמלוג'יקה www.dermalogica.co.il ובנק' המכירה.

intensive moisture balance אינטנסיב מויסטר בלאנס קרם לחות לעור יבש של דרמלוגי'קה מחיר ל-100 מיל 354 שקל. יחסי ציבור,
intensive moisture balance אינטנסיב מויסטר בלאנס קרם לחות לעור יבש של דרמלוגי'קה מחיר ל-100 מיל 354 שקל/יחסי ציבור

מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe מציע לחורף 2022 שני מוצרי טיפוח לעונה הקרה והיבשה: קרם לחות ותחליב לחות לטיפול ושיקום העור מסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור, בעזרת פורמולה ייחודית המכילה חומצה היאלרונית ו- 3 סרמידים חיוניים המותאמים לעור יבש עד יבש מאד ומתאימים לשימוש לכל המשפחה.

לסרמידים תפקיד משמעותי בשמירה על לחות העור ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו, עם הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, רמות הסרמידים עשויות לרדת ולכן השימוש במוצרים המכילים אותם עשויים להטיב עמו ולשקם אותו.

CeraVe הינו מותג הלחות המומלץ ביותר ע"י דרמטולוגים בארה"ב, היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבנים. כל מוצרי המותג משתמשים בטכנולוגיית MVE ייחודית (פטנט רשום) הלוכדת את רכיבי הפורמולה בתוך העור ומזינה אותו באופן ממושך, באמצעות שחרור מושהה של הסרמידים שכבה אחר שכבה למשך שעות רבות לאחר המריחה.

מחיר מומלץ לצרכן: קרם לחות: 95 שקל לתכולה: 340 מ"ל. תחליב לחות מגיע בבקבוק משאבה נוח לשימוש: 70 שקל לתכולה: 236 מ"ל. את מוצרי CeraVe ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בקופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד. יחסי ציבור,
סרווה קרם לחות ותחליב לחות לעור יבש עד יבש מאוד/יחסי ציבור

השפתיים נחשבות לאזור עדין במיוחד מבחינה פיזיולוגית, והפגיעים ביותר לגירויים חיצוניים. חשיפה למזג האויר, זיהום אוויר מגביר את פגיעות אזורים אלו ועלולים לגרום לתחושת אי-נוחות.

לשם כך, מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה מציע לחורף 2022: סיקאפסלט - קרם לשיקום שפתיים יבשות וסדוקות, המסייע לתיקון שפתיים יבשות וסדוקות, מרגיע מיידית ומפחית את הסיכוי לגירוי.

קרם השפתיים מכיל מים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. נטולי בושם. ללא פראבן. נבדקו דרמטולוגית ונבדקו בישראל על עור רגיש. הקרם מכיל פורמולה מרוכזת במיוחד: 10% חמאת שיאה - חומר פעיל המסייע להחדרת הלחות, עשיר בחומצות שומן הקרובות לאלה של העור. הוא משתתף באופן פעיל בתהליך של הענקת לחות, ריכוך עור יבש וחידוש הליפידים.

מכיל MP ליפידים - המסייעים לשיקום והגנת העור. 5% פנתנול - מסייע להקלה ומרגיע שפתיים יבשות וסדוקות. ושעוות דבורים- מסייעת להגנה על העור. סיקאפלסט שפתיים מגיע באריזה נוחה לשימוש, כאשר שיפוע הקצה מתאים באופן מושלם לצורת השפתיים ולמריחה מדויקת מאוד. נבדק על ילדים ומבוגרים ונמצא מתאים לכל המשפחה.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל, תכולה: 7.5 מ"ל ניתן להשיג: בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה, באלם מסייע לתיקון שפתיים סדוקות מסדרת סיקאפלסט מחיר 45 שקל. יחסי ציבור,
לה רוש פוזה, באלם מסייע לתיקון שפתיים סדוקות מסדרת סיקאפלסט מחיר 45 שקל/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully