וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיכה חשמלית ושמה Wolt: כך שינה הגל החמישי את ההזמנות שלנו

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 13:31

מסימני הגל החמישי: הבידוד הכפוי בשילוב מזג אוויר חורפי, שינו את תמהיל ההזמנות מפלטפורמת Wolt. המבודדים לא מסתפקים בהזמנת אוכל ומבקשים שגם מוצרי מכולת, כלי עבודה וצעצועים לילדים יגיעו עד לפתח הבית

האומיקרון עדיין אתנו, גם הבידודים הבלתי נגמרים - והשילוב ביניהם לבין ימי החורף הקרים, גרם לזינוק ברכישת מוצרים חורפיים באונליין עם משלוח עד הבית.

בשבועות האחרונים מתברר כי הישראלים השוהים בבתיהם אינם צורכים רק אוכל באפליקציות השליחויות המהירות, אלא מבקשים שפריטים חדשים יגיעו אליהם באותו האופן.

שליחי WOLT. יחסי ציבור wolt,
שליח WOLT בפעולה: הגל החמישי הביא לשינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים/יחסי ציבור wolt

שמיכות, חלוקים וטישו

פריטים לדוגמא שלא היו חלק מעולם המשלוחים, בטח לא המשלוחים המהירים, שמזמינים הישראלים יותר לאחרונה, הם: שמיכות, חלוקי בית ואפילו ממחטות נייר (טישיו) שהפכו למוצר מבוקש במיוחד, שכן בקטגורייה זו נרשמה עלייה של כ-60% בהזמנה מחנויות Be, סופר יודה, ו-Yellow, בשבועיים האחרונים.

מוצר נוסף שנמצא בעלייה של כ-30% הוא דגני בוקר, בדגש על כריות נוגט של תלמה ודגני Lucky Charms המבוקשים, שניתן להזמין בין היתר מחנויות סופר יודה, Yellow והינשוף.

כריות. יחצ,
כריות נוגט: מהמוצצרים המבוקשים למשלוח מהיר עד הבית ב-Wolt/יחצ

יש לכם זמן לתיקונים בבית? הצבע בדרך

נראה שהשהייה בבית והבידודים הם זמן טוב לשיפוצים, צביעה ותיקונים בבית, וכיום אפשר להזמין דרך הפלטפורמה גם סוללות, נורות וכבלים ועד צבע, כלי עבודה ומוצרי אמבטיה, מהחנות "הבית שלי טמבור", גם מבלי לצאת מהבית.

הבית שלי טמבור - שליחות צבע עד הבית דרך אפליקציית WOLT. יחסי ציבור wolt,
זמן לטפל בבית: סוללות, נורות וכלי עבודה במשלוח מהיר/יחסי ציבור wolt

הטרנד של הגל החמישי: מארזי "עידוד לבידוד"

בנוסף, אחד הטרנדים המשמעותיים של הגל החמישי הם משלוחי "עידוד לבידוד" שישראלים רבים שולחים לחברים ובני משפחה שנדבקו בקורונה או מבודדים בבית.

השולחים האדיבים נעזרים בשירות ה"משלוח ללא מגע" שמוצע באפליקציית Wolt וכמובן מצרפים ברכות החלמה מהירה. בין מארזי העידוד הפופולריים ביותר: מארזי הגלידה של גולדה, הקינוחים של מגזינו, נייט קוקי, המארזים של השואורום בייקהאוס, מארז "אני לא מרגיש כל כך טוב" של לילוש ומארזי מאפים ממאפיות כמו בבקה בייקרי, נורדיניו, פופ אנד פופ וכן, מגשי פירות ומארזי מתוקים.

גלידה גולדה. יחסי ציבור wolt,
ספגו ביקורת על ההתייקרות, אבל הישראלים לא מפסיקים להזמין: גלידת גולדה ב"מארז עידוד" למבודדים/יחסי ציבור wolt

משחקי קופסא וערכות יצירה

הישראלים שהעבירו את הבילויים הביתה, לא מוותרים על הרומנטיקה למרות הבידוד. מוצר מבוקש נוסף מהשבועות האחרונים הוא: קופסאות הדייטים של Oh My Box.

בעקבות הבידודים, נרשמת עלייה של עשרות אחוזים בהזמנת מארזי מתנה - מחנויות לייף סטייל, טיפוח ואפילו צעצועים לילדים, כאשר הכוכב המפתיע בגזרה זו הוא מארז ברווזי הגומי בדגמי צוותי הרפואה של החנות דאק יו.

כאמור, הגל הזה שונה מקודמיו ועושה רושם שהילדים מכתיבים את הטרנדים להורים, זאת אפשר ללמוד מתוך שבירת השיא הישראלי בהזמנות הצעצועים וערכות יצירה במשלוח מהיר עד הבית, מחנויות הצעצועים באמצעות האפליקציה.

בין המוצרים הפופולריים ביותר עבור ילדים מבודדים: מחנות טומי ואניקה: סט צביעה עיניים מתגלגלות, סט צביעה חד קרן, ערכת מסיבת תה לצביעה, ערכה לחפירת שלד דינוזאור, ערכה ליצירת מגנטים מגבס חיות ועוד.

מחנות טויז אר אס, המוצרים המבוקשים ביותר הם: פליידו דלי בצק וצורות חיות, אותיות ובצקים - טוי פלנט, פליידו תספורות אופנתיות. שיאים נרשמו גם בהזמנת משחקי קופסא כמו דאבל, חתחתול, טאקי, סט, ארץ עיר וג'ונגל ספיד.

טאקי. באדיבות חיים שפיר, אתר רשמי
הילדים מכתיבים את הקצב: משחקי קופסה וערכות צביעה ב-WOLT/אתר רשמי, באדיבות חיים שפיר

ספרים רבותי, ספרים

בנוסף, חלה עלייה של עשרות אחוזים בהזמנת ספרים מחנויות סטימצקי, במשלוח מהיר עד הבית. מהספרים הפופולריים ביותר מצאנו את: "איך לאהוב את בתך" שכתבה הילה בלום (זוכת פרס ספיר), "המטופלת השקטה" שכתב אלכס מיכאלידס," דבר אחד טוב ביום" שכתבה דבורה מלמוד, "חושבים טוב" של יהודית כץ, "חיי השקר של המבוגרים" של אלנה פרנטה וכמובן "טיוטה של אושר" שכתב נועם חורב.

בהמשך לזינוק ברכישת הספרים עד הבית, נרשמה גם עלייה משמעותית בביקוש גם לספרי ילדים כמו: "התחלה חדשה עם ג'ורג' הסקרן", "השן שהתנדנד לה הילד" שכתב מאיר שלו ו"רוני ותום 1 החקירה הראשונה" שכתב גיורא חמיצר.

עטיפת הספר חושבים טוב. הוצאת כתר,
מהספרים הפופולריים של הגל החמישי: ספרי מוטיבציה ואושר/הוצאת כתר

"הגל הזה מאיץ תהליכים"

ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל Wolt ישראל: "הגל הזה מאיץ את התהליך שבו ישראלים מתרגלים להזמין במשלוח מהיר מוצרים שעד היום היה ניתן לרכוש רק בחנות או במשלוח שהיה נמשך ימים ארוכים. הצרכן הישראלי מצפה למשלוח מהיר וגם לדעת בכל רגע נתון איפה המשלוח ומתי הוא יגיע. העתיד של הריטייל הוא במשלוח המהיר והנתונים מראים בבירור את המגמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully