וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טכנולוגיה למען האנושות" הפגישה יזמים מרחבי המזרח התיכון

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 11:49

14 המועמדים מישראל ומדינות המזרח התיכון שעלו לחצי הגמר בתחרות "Aviram Awards - Tech For Humanity" השתתפו במפגש יוצא דופן: סמינר וירטואלי שמכין את המציגים לקראת המשך התחרות

מחט חדשנית למניעת זיהומים בבתי חולים שפותחה בירדן, מכשיר המאפשר לאנשים עם כיסאות גלגלים לעמוד לראשונה מישראל ומקררים למניעת זריקת מזון ממרוקו, אלו רק חלק מהסטרטאפים שהולכים לשנות את המציאות במסגרת התחרות.

14 המועמדים שעלו לחצי הגמר השתתפו בסמינר וירטואלי ייחודי שערכה קרן משפחת אבירם, שהוקמה על ידי היזם זיו אבירם וילדיו, ביחד עם המגזין הבינלאומי Forbes כחלק מ- "Aviram Awards - Tech For Humanity", תחרות ראשונה מסוגה במדינות המזרח התיכון לאיתור מיזמים משני מציאות.

בשבוע האחרון ערכה קרן משפחת אבירם, שהקים זיו אבירם ביחד עם ילדיו, ביחד עם המגזין הבינלאומי Forbes מפגש ראשון מסוגו ויוצא דופן- סמינר וירטואלי ל-14 המועמדים ממדינות המזרח התיכון שעלו לחצי הגמר בתחרות "Aviram Awards - Tech For Humanity".

בסמינר השתתפו מנטורים בכירים בינלאומיים מעולמות הטכנולוגיה והיזמות שהעבירו כלים למשתתפים בחצי הגמר והכינו אותם הן לקראת הגמר והן לקראת עולם היזמות אליו שואפים להיכנס. התחרות "Aviram Awards - Tech For Humanity" שחרטה על דגלה חדשנות כמנוע לשיפור המציאות, הפגישה על מסך אחד יזמים ויזמות מירדן, מרוקו, ישראל ודובאי שביחד יצרו מזרח תיכון חדש.

תחרות זיו אבירם. יח"צ,
המשתתפים בסמינר הווירטואלי/יח"צ

כל היזמים והפרויקטים

בין העולים לחצי הגמר:

זיאד אבו עיאש מירדן, מנכ"ל ומייסד של SANNULA, המציעה מחט חדשנית למניעת זיהומים בבתי חולים.
ארי גרגיר מישראל, מנכ"ל ומייסד Red-C Biotech, שמצילה חיים באמצעות טכנולוגיות חדשניות המייצרות תאי דם אדומים בטוחים ואוניברסליים עבור מצבים הדורשים התערבות רפואית כגון טראומה, מחלות כרוניות, סרטן ועוד.
אלנוד אלחשמי מדובאי, מנכ"לית The Futurist Company - GAIA, המשתמשת ביותר מ-10 טכנולוגיות על מנת לגדל ירקות, צמחים ופירות בסביבה בת קיימא, ללא זיהום, זריקת מזון או השפעה על האקלים.
סמיטה גוש מדובאי, מנכ"לית ומייסדת שותפה של Cashee, אפליקציית בנקאות דיגיטלית המלמדת את בני הנוער איך להתנהל נכון פיננסית.
יוסף בויאקף ממרוקו, מנכ"ל ומייסד שותף של Deepecho, המפתחת את הדור הבא של האולטרסאונד האינטליגנטי לבתי חולים.
אורן תמרי מישראל, מנכ"ל UPnRIDE Robotics, מכשיר המאפשר לאנשים על כיסאות גלגלים לראשונה לעמוד על רגליהם.
עמי גליקסמן מישראל, מנכ"ל IvyVie, המציעה משאבת עירוי ניידת המאפשרת חופש תנועה לחולים. עינת טרוגר מישראל, מפתחת עסקית ב- Bio-Circular (Biotic), המפתחת פלסטיק ביולוגי המתכלה לחלוטין בכל סביבה.
מרק ישי מישראל, מנכ"ל LEKET ROBOTICS, מערכת טכנולוגית המאפשרת לגדל את התוצרת החקלאית של כל אחד בביתו.
בארה וואהבה מירדן, מנכ"ל ומייסד שותף של Ba Alf Seen, פתרון סניטציה שהופכך פסולת אנושית לדשן אורגני במיוחד עבור מדינות מתפתחות.
רון נגר מישראל, מנכ"ל ומייסד של TempraMed, מערכת טכנולוגית המאפשרת לשמור על הטמפרטורה הנחוצה עבור תרופות.
סער ספרא מישראל, מנכ"ל Beewise, טכנולוגית בינה מלאכותית שמחקה את התנהלות הדבורים, מסייעת להן ומגנה עליהן מפני סכנות.
אנדרס קוקאוקה מישראל, מייסד שותף ומנכ"לOtorize, אפליקציה לזיהוי לקויות שיכולות להשפיע על הנהיגה.
שרה בנלף ממרוקו, מנכ"לית BMTA&C המפתחת מקררים למניעת בזבוז תוצרת חקלאית וזריקת מזון.

בנובמבר האחרון קרן משפחת אבירם, שהוקמה על ידי היזם זיו אבירם ובני משפחתו, והמגזין הבינלאומיForbes השיקו את "Aviram Awards - Tech For Humanity", תחרות שנתית לאיתור מיזמים משני מציאות באזור. הפרס בתחרות יוענק למיזמים ורעיונות פורצי דרך, שחרטו על דגלם תרומה לאנושות באמצעות טכנולוגיה וחדשנות.

שיאה של התחרות בגמר שיערך בחודש מרץ 2022 בדובאי, שם יעמדו לראשונה על במה אחת 5 יזמים ויזמות מרחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה.

המיזם המנצח, כזה שבבסיסו עומדת תרומה לאנושות, יזכה בפרס כספי בסכום של חצי מיליון דולר, ליווי מקצועי של זיו אבירם ומנטורים בעלי שם, וכן לליווי תקשורתי של המגזין הכלכלי המוביל בעולם Forbes. למיזם הזוכה במקום השני יוענק פרס בסכום של 100 אלף דולר, ופרס של 50 אלף דולר לזוכה במקום השלישי.

פרס אבירם - חדשנות למען האנושות, מהווה יריית הפתיחה לפעילותה של קרן משפחת אבירם, שהוקמה על ידי היזם פורץ הדרך זיו אבירם וילדיו. חדשנות כמנוע לשיפור המציאות, ושילוב עסקים עם עשיית הטוב שזורים בפעילותו של זיו אבירם לאורך השנים - החל בחברת "Mobileye" שהביאה למהפכה מצילת חיים בתחום בטיחות הדרכים ושינתה את עולם התחבורה העולמי וכלה בחברת "OrCam" המעניקה פתרונות משני חיים לאנשים הסובלים מלקות ראייה או מלקות שמיעה. הקרן המשפחתית מבקשת לקדם ערכים של קהילתיות, דאגה ומתן משאבים מקצועיים חינוכיים ופיננסיים לאישים, מיזמים ופתרונות שבכוחם לשנות לטובה את מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור בתחומי הטכנולוגיה, חינוך, רפואה, מחקר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully