וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר דירקטוריון שופרסל במכתב לעובדים: "להסיר את הערפל"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 15:43

יו"ר דירקטוריון שופרסל, יקי ודמני, נקט בצעד חריג לאחר ההתפטרות המפתיעה של המנכ"ל המוערך, איציק אברכהן - ופנה אל עובדי הרשת במכתב: "עוצמתה של חברה נמדדת ביכולתה להתמודד עם שינויים" כתב ודמני, שהבטיח לעובדים שיהיו "בין הראשונים לדעת" מי ימונה כמנכ"ל חדש

התפטרותו המפתיעה של מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, מתפקידו, עליה נודע אתמול, ממשיכה להסעיר את ענקית הקמוענאות.

היום פנה יו"ר הדירקטוריון, יקי ודמני אל עובדי החברה במכתב אישי מטעמו, ביקש "לפזר את הערפל" הודה לאברכהן אך רמז בין השורות כי החברה תצא מחזוקת מהתהליך ואף הבטיח לעובדי כי כאשר תסיים ועדת האיתור שהקים את דיוניה, הם יהיה "בין הראשונים" לדעת את זהותו של המנכ"ל החדש.

מכתב יקי ודמני לעובדי שופרסל. ללא, מערכת וואלה!
"עוצמתה של חברה נמדדת ביכולתה להתמודד עם שינויים דינמיים". יו"ר שופרסל, יקי ודמני והמכתב ששיגר לעובדים/מערכת וואלה!, ללא

מה גרם להתפטרות אברכהן?

ההלם על הצעד המפתיע שבו נקט מי שנחשב למנכ"ל מצליח של שופרסל, שהיטיב לנצל את מצב שוק הקמעונאות כדי לבסס את שליטת שופרסל בענק, התחלף חיש מהר בניחושים על הסיבות לצעד.

היו שהעריכו כי הדבר קשור לחקירה שנחקר אברכהן במשרדי רשות התחרותף לפני כחודשיים. זאת על אף שלא נודע אם החקירה הסתיימה בשורה תחתונה כלשהי, לא כנגד שופרסל ולא כנגד אברכהן אישית.

הערכות אחרות הצביעו על חילוקי דעות בינו לבין ודמני עצמו, שגרמו לאברכהן להחליט לפרוש מתפקידו. קולות אחרים טענו כי אברכהן נמצא בדרכו לחבור לקבוצת "אלקו" שרשמה בעת האחרונה כניסה לתחום הקמעונאות עם רכישת רשת "ינות ביתן" וחברות נוספות.

יש לציין כי כל הכיוונים הללו הוכחשו נמרצות בסביבתו של אברכהן שמעדיף לשמור, לפי שעה, על שתיקה באשר לסיבות שהביאו אותו לבצע את הצעד המפתיע.

בכל מקרה, כפי שבישר ודמני לעובדי השופרסל, מיד לאחר הודעתו של אברכהן הוחלט על הקמת ועדת איתור שתבחר את המנכ"ל החדש, תהליך שכל הסימנים מעידים שיהיה מהיר יחסית לנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully