וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Five Sigma מרחיבה את שדרת הניהול עם 4 מינויים חדשים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 24.1.2022 / 17:31

סטארט-אפ האינשורטק מצרף לשורותיו את דנה פולג, סמנכ"לית השיווק, עמליה לנדאו, סמנכ"לית משאבי אנוש, שני גל, שמונתה לסמנכ"לית מוצר ועופר מילאבסקי שמונה לסמנכ"ל התפעול. כל ה-4 מגיעים עם ניסיון עשיר מחברות טכנולוגיה גלובליות

סטארטאפ האינשורטק Five Sigma, שפיתח פלטפורמה לניהול תביעות ביטוח, המבוססת על טכנולוגית מידול מידע ייחודית, מודיע היום על ארבעה מינויים משמעותיים: דנה פולג, לתפקיד סמנכ"לית השיווק, עמליה לנדאו לסמנכ"לית משאבי אנוש, שני גל מונתה לסמנכ"לית המוצר ועופר מילאבסקי מונה לסמנכ"ל התפעול. כל ארבעת המנהלים החדשים בחברה, מביאים עימם הישגים וניסיון רב בחברות טכנולוגיה גלובליות.

דנה פולג. יחצ,
דנה פולג/יחצ

דנה פולג סמנכ"לית השיווק הנכנסת של Five Sigma היא בעלת רזומה מרשים של מעל 15 שנה בתפקידי ניהול מחלקות שיווק של חברות הייטק מובילות בארה"ב וישראל, ביניהן נייס שם כיהנה כ-Head of Global Demand Generation. בתפקידה האחרון כיהנה בחברת הנאסד"ק Kaltura בה שימשה כ-VP of Marketing and Business Operations. הניסיון העשיר של פולג בניהול שיווק בחברות גלובליות, הגברת המודעות למותגים וביצירת אסטרטגיות Go-to-Market, יאפשר ל-Five Sigma להאיץ את הצמיחה המשמעותית שרשמה בחודשים האחרונים, ולהתרחב בעולמות הביטוח והפיננסים.

עמליה לנדאו. יחצ,
עמליה לנדאו/יחצ

עמליה לנדאו, מביאה עימה עם ניסיון של מעל לעשור בתפקידי ניהול משאבי אנוש, בחברות הייטק נחשבות בתחום הפיננסים והביטוח בינהן, PayKey ו-EasySend . עמליה תוביל, בין השאר את את הצמיחה המואצת בגיוס העובדים בחברה.

שני גל. יחצ,
שני גל/יחצ

שני גל, סמנכ"לית המוצר הנכנסת של Five Sigma, שימשה בתפקידה האחרון כדירקטור מוצר ב-Snyk שם הייתה חלק מתהליך הצמיחה המואץ של החברה אשר שווה היום 8.5 מיליארד דולר. לשני מעל 15 שנות ניסיון במגוון תפקידי ניהול, ניהול מוצר ופיתוח תוכנה. שני היא בוגרת 8200 ומשרד ראש הממשלה בהם הובילה פרויקטים פורצי דרך ואסטרטגיים, אחד מהם אף זכה בפרס ביטחון ישראל. בתפקידה החדש תתמקד שני בבניית מערכת ניהול תביעות מבוססת ענן, המובילה מסוגה בעולם.

עופר מילבסקי. יחצ,
עופר מילבסקי/יחצ

עופר מילאבסקי, סמנכ"ל התפעול, מביא עימו ניסיון עשיר בניהול מערכות מורכבות בחברות טכנולוגיה גלובליות. בתפקידו האחרון, אותו מילא למעלה מעשור, הוא כיהן כסמנכ"ל התפעול של SAP ישראל. בתפקידו החדש, עופר יבנה את כל מערך ה-Delivery והתמיכה בלקוחות החברה.

גיוסים של 26 מיליון דולר

הטכנולוגיה שפיתחה Five Sigma, מציעה פתרון מבוסס ענן ודאטה לעולם תביעות ביטוח. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מסייעת לטפל בכל ההיבטים של ניהול התביעות, הן בפן האופרטיבי והן בפן האסטרטגי. כולל ניהול הליך התביעה מא' עד ת', כיסוי ביטוחי, אחריות, תשלומים, שיקום והבטחת איכות הטיפול בתביעה. הפלטפורמה מאפשרת אוטומציה מלאה של משימות אדמיניסטרטיביות, תקשורת רב ערוצית בתוך המערכת, אינטגרציה ופריסה מהירות ביותר ועוד. כל זאת במטרה לשפר את דיוק תהליך התביעה, לייצר חוויה שירותית מיטבית, ולהבטיח ציות ויעילות תפעולית.

בחודשים האחרונים Five Sigma, הכריזה על גיוס של 12 מיליון דולר מקרנות מובילות כמו 83North, וממשקיעים קיימים ביניהם: F2 Venture Capital ו-Pipeline Capital, מה שמביא את סך הגיוסים של החברה ל-26 מיליון דולר.

כבר היום מגוון רחב של חברות ביטוח ואינשורטק בינלאומיות מובילות עושות שימוש בפלטפורמה המתקדמת שפיתחה החברה ביניהן: Qover ,Inshur ,Hippo ,Boost Insurance.

עודד ברק, מייסד משותף ומנכ"ל Five Sigma: "גייסנו מטובי המנהלים בענף הייטק, כל אחד בתחומו. הם בונים תחתם צוותים של טאלנטים, כשהמטרה היא למשוך אלינו את הכישרונות הטובים ביותר, כדי שהלקוחות שלנו יקבלו את המוצר והשירות המובילים. עולם הביטוח עובר מהפכה דיגיטלית בימים אלה, ולראיה אנחנו רואים זרם משמעותי של השקעות והתעניינות בטכנולוגיה שפיתחנו מכל העולם. אנחנו גאים להיות בין החברות הישראליות שמשנות את שוק הביטוח העולמי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully