וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשווק את פרויקט ה-NFT שלכם?

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 9:03

NFT הוא הטרנד החם ביותר בעולם העסקי היום, וככל שיותר יזמים נכנסים, כך קשה להשיג את תשומת הלב. אז איך אתם יכולים בכל זאת לגרום ליצירה שלכם להיות מיוחדת?

אם עקבתם אחרי כלי תקשורת אחרים שסיקרו את העלייה המטאורית של תחום ה-NFT בחודשים האחרונים, בטח כבר השתכנעתם שלא מדובר בטרנד חולף, אלא בטכנולוגיה חדשנית חשובה שיהיו לה השלכות רבות על עולמנו. בשנה האחרונה המושג NFT הפך להיות שגור כמעט בפי כל. נדמה שמכל עבר ניבטות אלינו כותרות המספרות על אנשים שהתפטרו מעבודתם כי התעשרו ממסחר ב-NFT או אמנים מתחילים שהפכו למיליונרים בן לילה באמצעות מכירת העבודות שלהם.

ייתכן שגם אתם כבר התאהבתם בתחום הזה כמוני וגם לכם כבר יש ארנק וירטואלי והתחלתם לבדוק את האפשרות של להשקיע בתחום. אולי אפילו חשבתם על להטביע NFT משלכם ולהתחיל להרוויח כסף ישירות מיצירת האמנות שלכם. אבל ככל שיותר אנשים נכנסים לתחום ויוזמים פרויקטי NFT, כך הופכת התחרות על תשומת לבם של הקונים גדולה יותר. רק לפני כמה חודשים היה מדובר בטכנולוגיה לא מוכרת שמעטים השכילו להיכנס אליה, אבל כיום כבר קיימים המון יוצרי NFT ברחבי העולם.

אז איך בכל זאת מתבדלים בזירה הזאת ומשווקים את פרויקט הNFT שלכם? אפרט כאן את האסטרטגיות שלא תרצו לפספס אם אתם משווקים פרויקט NFT:

NFT. ShutterStock
כן, גם פה צריך לעשות עבודת שיווק נכונה/ShutterStock

מיתוג וסטוריטלינג

מן היום הראשון בו יצרתם אוסף יצירות המוצעות למכירה כקבצי NFT, יצרתם למעשה גם את המותג שלכם. כדי לבדל את המותג הזה ולהתאים אותו לקהל היעד שלו, עליכם להשקיע מחשבה בערכים שהוא מייצג ובנראות שלו. חשוב שיהיה לפרויקט שלכם סיפור סדור ונהיר, כדי שרוכשים פוטנציאלים יוכלו להבין בקלות מה אתם מציעים להם. עיצוב לוגו, יצירת שפה גראפית ייחודית, ובניית אתר משלכם הם שלבים הכרחיים כדי להיות נגישים לכל מי שמעוניין לשמוע עוד על מה שאתם מציעים.

האתר של טל נברו
אתר Social-lady של טל נברו

שיווק במדיה החברתית

אם אתם יוצרי NFT חשוב שרוכשים פוטנציאלים יוכלו למצוא אתכם ברשתות החברתיות, לקבל מידע על הפרויקטים שלכם ואף לעקוב אחריכם. לרשתות החברתיות יש השפעה עצומה על עולם ה-NFT וזה המקום שמומחים וסקרנים פונים אליו כדי לקבל מידע. חשוב שתמפו את קהל היעד שלכם ותדעו מה הן הרשתות החברתיות הרלוונטיות אליו. פלטפורמות כמו דיסוקרד וטוויטר הן המועדפות על קהילת הNFT ובהן תוכלו להגיע לאספנים ותיקים ומשוגעים לדבר. לעומת זאת, רשתות מבוססות אודיו כמו טוויטר ספייסס וקלאבהאוס מציעות הזדמניות לפגוש עוד יוצרים ואספנים ולהחליף מידע.

אל תזניחו גם פלטפורמות כלליות יותר כמו אינסטגרם או לינקדאין שבהן תוכלו לספר על הפרויקט שלכם לאנשים הרבים שעוד לא נכנסו לתחום אבל כבר מתחילים להתעניין בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
NFT. ShutterStock
תעשו את המהלכים הנכונים כדי להגיע לקהל רחב יותר/ShutterStock

שיתוף פעולה עם משפיענים

שיתוף פעולה עם משפיענים היא אחת משיטות השיווק היעילות ביותר בעידן הנוכחי. על ידי גיוס של יוצרי תוכן שכבר צברו קהל בפלטפורמות שונות, תוכלו לפנות ישירות לעוקבים שלהם ולהגיע לקהל רחב יותר. חפשו מובילי דיעה ביוטיוב, אינסטגרם או ערוצים אחרים שמתאימים לקדם את הפרויקט שלכם והעזרו בהם כדי לפנות למי שמחפשים אחרי יוזמות NFT חדשות להשקיע בהן.

מעורבות בפורומים

כמו כל תחום שיש בו הרבה מתעניינים שרוצים ללמוד ולהפוך במהירות לחלק מהסצינה, הדיון המקוון אודות ה-NFT מתנקז לפורמים של שאלות תשובות. אלה יכולים להיות אתרי שיחה כלליים כמו Reddit, או פורומים ספצפיים לנושאים הקשורים במטבעות קריפטו ובלוקצ'יין. כל מקום שאנשים באים אליו לשאול שאלות על NFT הוא פלטפורמה מצוינת להצגת הפרויקט שלכם.

טיפוח הקהילה שלכם

קניית יצירת NFT היא במידה רבה קניית כרטיס למועדון סגור. הקשר בין היוצר או היוצרים לבין בעלי היצירות ממש לא מסתיים ברגע הרכחשה. ככל שתשכילו לטפל את קהילת הרוכשים שלכם, להציע להם תוכן ייחודי, לאפשר להם גישה מוקדמת לרכישת יצירות או הטבות אחרות שיש בכוחם להציע להם, כך הפרויקט שלכם יהיה נחשק יותר.

לסיכום, חשוב להבין שככל שהעניין בNFT עולה כך עולה גם התחרות על לבם של משקיעים פוטנציאליים. אבל, כבכל מהלך שיווקי, אם תדעו לזהות את הפלטפורמות הרלוונטיות עבור קהל היעד שלכם, תוכלו להפוך את היצירות הדיגיטליות שלכם למוצר מבוקש. עולם ה-NFT הפך בשנה האחרונה לשוק פעיל שרבים מעוניינים להכנס עליו. כמו בקהילות וירטואליות נוספות, נוצרה כאן במהירות שפה ייחודית והומור פנימי שחייבים לשלוט בהם כדי להתמצא במרחב ולהישאר מעודכן. כדי להביא לפרויקט שלכם את תשומת לבם של רוכשים פוטנציאלים, תהיו חייבים להפוך לחלק בקהילות אלה ולבסס את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות הרלוונטיות אליו.

  • עוד באותו נושא:
  • NFT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully