וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיף אנרגיה: סודקסו תיכנס לתחום הטעינה של רכב חשמלי

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 9:00

מאנרגיה שמקורה במזון, לאנרגיה חשמלית: החברה שמוכרת כיום בעיקר בשל הפעלת מערך ההסעדה של החברות והארגונים הגדולים במשק, מקימה זרוע ייעוץ וביצוע ללקוחות פרטיים ומוסדיים בתחום הרכב החשמלי

המכונית החשמלית והמהפכה שהיא הולכת לייצר בכבישים כבר מתחילה לצבור תאוצה. אנחנו רואים אותה עם עוד ועוד מכוניות חשמליות מסביבכם ועמדות הטעינה שצצות בחניונים, אולם לחברות שנמצאות בעולמות התפעול והתשתיות, יש כבר הבנה טובה מאוד שמי שיזדרזו להיכנס לעולם הזה יהיו המקבילה בת המאה הזו של חברות הדלק של המאה הקודמת.

אחת מהן, הראשונה שאינה מתחום האנרגיה או התחבורה והאחרונה להיכנס למגרש הזה עד כה היא סודקסו ישראל. החברה הינה הזרוע המקומית של התאגיד העולמי המפעילה בישראל שתי חטיבות, הסעדה ותפעול, כאשר לזו האחרונה תצטרף מחלקה ייעודית לפתרונות הטעינה לכלי רכב חשמליים ופלאג אין.

המחלקה תעסוק בייעוץ, התקנה ושירות לעמדות הטעינה לארגונים ולקוחות פרטיים כחלק ממנוע הצמיחה שלה לתחומים חדשים ונדבך נוסף לפעילות שלה בתחום אליו נכנסה באופן משמעותי יותר לפני 6 שנים עם רכישת חברת תדל.

"אנו רואים בכניסה לעולמות הייעוץ, התקנה ושירות של מערכות טעינה לרכבים חשמליים, מנוע צמיחה חשוב של החברה לשנים הקרובות" אומר אודי בן שימול מנכ"ל סודסקו On Site.

אודי בן שימול. דורון גולן,
אודי בן שימול מנכ"ל סודסקו On Site/דורון גולן

ברובד השטח, מדובר בכ-150 טכנאים ייעודיים שיעברו הכשרה לתחום, שיפעלו מ-6 סניפי שירות מרכזיים בפריסה ארצית. היעד השאפתני מאוד של החברה הוא הקמה של כ-3,000 עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. ולא מן הנמנע שרבות מהן יהיו כאלו שימוקמו במקומות העבודה, מה שיאפשר גם לעובדים שלא מחזיקים באפשרות להתקין עמדת טעינה פרטית בביתם את האפשרות לעבור לכלי רכב צמוד חשמלי.

דותן זוהר, מנהל חטיבת האחזקה של סודקסו: "סגמנט הרכבים החשמליים, שוטף את ישראל, כמו את יתר העולם, זו מגמה שרק תלך ותתחזק. התקנת עמדות טעינה, הוא תהליך מורכב שדורש ידע, הבנה וניסיון וכאן טמון היתרון של חטיבת האחזקה שלנו, שבמשך שנים ארוכות מתמחים ופועלת בתחומי אחזקת מערכות חשמל, אלקטרוניות ואלקטרו מכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully