וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-פארם מתרחבת בקטגוריית ה-Wellbeing עם המותג SUNDAY RAIN

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 11:58

בשנתיים האחרונות, כשהקורונה מאיימת על מצבנו הנפשי, גוברים הצורך והרצון לרגעים קטנים של שלווה ותחום ה-WELLBEING מתרחב ומציע יותר מוצרים להפגת מתחים. כיום, רשת סופר-פארם, שפועלת להרחיב את היצע המותגים המאפשרים חיבור בין גוף לנפש, משיקה את SUNDAY RAIN

רשת סופר-פארם זיהתה את הצורך הגובר למוצרים מהסוג המרגיע, התמקדה בשנה החולפת בתחום ה-WELLBEING, פעלה ועודנה פועלת, להרחיב את היצע המותגים המאפשרים רגעים של כאן ועכשיו, מיינדפולנס, הירגעות והפגת לחצי היום יום.

כעת, משיקה רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל, את המותג הבינלאומי SUNDAY RAIN, לשדרוג שגרת הטיפוח וסיום יום באווירה נעימה.

סופר-פארם מתרחבת בקטגוריית ה-Wellbeing. יח"צ,
לוונדר שולט: סופר-פארם משיקה את המוצג החדש שהגיע לישראל/יח"צ

המותג הפופולרי שמגיע לישראל, SUNDAY RAIN מוכר ואהוב על ידי רבים בארץ ועד כה ניתן היה להשיגו באתרים בינלאומיים בלבד.

האג'נדה של המותג SUNDAY RAIN היא יצירת איזון בין הגוף והנפש תוך שימוש בטקסטורות סנסוריאליות המפעילות את כל החושים ומסייעות לרוגע, פוקוס ושיפור מצב הרוח.

בנוסף, בהתאם לרוח התקופה, המותג שם דגש על חיבור עמוק בין כדור הארץ לבין בני האדם: שמירה על תהליך ייצור מודע לסביבה, תוך שימוש ב-80% חומרים ניתנים למחזור או לשימוש חוזר, פורמולות העומדות בסטנדרט CLEAN BEAUTY אירופאי, ומוצרים טבעוניים שאינם מנוסים על בעלי חיים.

סופר-פארם מתרחבת בקטגוריית ה-Wellbeing. יח"צ,
סופר-פארם מתרחבת בקטגוריית ה-Wellbeing ומציגה את SUNDAY RAIN/יח"צ

מנגישים ומייבאים טרנדים מובילים

שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים ברשת סופר -פארם: "המותג הטרנדי SUNDAY RAIN, מגיע סוף סוף לארץ והוא כולל מגוון סדרות של מוצרים מפנקים ומרגיעים שימכרו בכל סניפי הרשת, במחיר שווה לכל כיס. סופר-פארם פועלת מסביב לשעון להנגשת המוצרים הנחשקים עבור קהל לקוחותיה, לחדש ולהרחיב את ההיצע, תוך ייבוא טרנדים מובילים בינלאומיים לישראל".

סופר פארם מציגה את המותג הבינלאומי sunday rain. יח"צ,
סופר-פארם מתרחבת עם מוצרים חדשים בקטגוריית ה- wellbeing/יח"צ

ניחוח טרופי

קולקציית המוצרים של SUNDAY RAIN כוללת ארבע סדרות בניחוחות שונים:

SLEEP EASY: עמוד התווך של המותג. סדרה המבוססת על לבנדר וארז בניחוח חמים, אופטימי ומרגיע. בסדרה תרסיס אוירה לבית ולכרית, באלם לנקודות הדופק, תחליב אמבט ומלחי אמבט קריסטליים.

מנגו וקוקוס: ניחוח טרופי משלב מנגו פירותיי וקוקס קרמי ועשיר. בסדרה קצף אמבט, סקראב גוף, חמאת גוף ובאלם הזנה עשיר לטיפול נקודתי בעור יבש.

אסאי ברי: ניחוח מתקתק, עסיסי ופירותיי מעורר חושים ומסייע להרגעה ולשיפור מצב הרוח. בסדרה מלחי אמבט קריסטליים, קצף אמבט וסקראב גוף.

אבטיח: ניחוח מעורר וממריץ של אבטיח עסיסי ומתקתק בעל אפקט צינון וריענון. בסדרה קצף אמבט, קוביות סקראב ומלחי אמבט קריסטליים.

מגוון המוצרים: תחליב רחצה, מלח אמבט, באלם סטיק, ספריי ריח לבית, קצף אמבט, חמאת גוף מזינה, סקראב גוף, קוביות סקראב ועוד. טווח המחירים: 25-35 שקל למוצר. ניתן להשיג באתר סופר-פארם אונליין או בסניפי הרשת החל מתאריך 8.2.2022

לסדרת המוצרים באונליין ניתן להיכנס ללינק:
https://shop.super-pharm.co.il/%D7%A1%D7%90%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%9F/c/b_6282

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully