וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שורדי" שוד הכספות מצאו בית חדש

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 17:15

28 בעלי כספות מהמתחם שנפרץ לפני כחודש בתל אביב העבירו את תכולות הכספות שלהם למתחמים של בריקסטון. חברות הביטוח הראל וכלל אישרו לבעלי פוליסת ביטוח הבית לכלול את הכספות בפוליסה

לפני כחודש נפרץ מתחם כספות ברחוב אחד העם בתל אביב. בשבועיים האחרונים 28 בעלי כספות מהמתחם "עברו דירה" למתחמי בריקסטון, לה שני מתחמים - בתל אביב, הכולל כ-2,800 כספות, ובירושלים, הכולל כ-2,500.

מתחמי הכספות הוקמו והוקם בשת"פ עם חברת "BALTHORNE", מהחברות הגדולות באנגליה בתחום הקמת ותפעול מתחמי כספות, שבבעלותה למעלה מ- 20,000 תאי כספות.

בבריקסטון מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים ביותר, במסגרתם כל העובדים עוברים סינון ובדיקה, כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות וקבועות. לכל לקוח תא אישי מאובטח, אשר הוא ורק הוא מחזיק את המפתח אליו, ורק באמצעות זיהוי ביומטרי והפנים שלו יקבל גישה אל התא.

חדר כספות של בריקסטון. יחצ,
אמצעים קפדניים. מתחם בריקסטון/יחצ

חברות הביטוח הראל הפניקס וכלל אישרו לבעלי פוליסת ביטוח לתכולת הבית לכלול את הכספות במתחם בריקסטון בפוליסת ביטוח הבית בתעריף פרמיה מוזל. עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון, אמר:" נוהל זה היה מאושר עד עתה לחדרי כספות בנקאיים, אולם היות והבנקים סוגרים את חדרי הכספות ברחבי העולם וגם בישראל, חברת הראל היא הראשונה שהבינה את המשמעות והתאימה את עצמה לעידן החדש בו חברות כספות פרטיות יהיו היחידות בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully