וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ששלך, שלך: מועדון הצרכנות "שלך" משיק אפליקציה חכמה

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 15:22

מועדון הצרכנות "שלך" פועל להוזלת יוקר המחיה ומשיק את אפליקציית 'שלך' אשר צפויה לעלות לאוויר בתחילת חודש פברואר ותהווה פתרון טכנולוגי שיאפשר לישראלים ליהנות מצרכנות נבונה ומגוון הטבות בלעדיות והנחות גבוהות במגוון רחב של עסקים מתחומי התרבות, הפנאי והצרכנות

מועדון הצרכנות "שלך" משיק אפליקציה חדשה וייחודית המשלבת טכנולוגיות חדשות ובינה חכמה, המחברת בין חברי המועדון במטרה להשיג בעבורם מחירים מוזלים ותאפשר לצרכן הישראלי להנות מהטבות במגוון תחומים החל מתיירות, פנאי, אופנה, קולינריה, תרבות ועוד. האפליקצייה החדשה תהייה זמינה להורדה ושימוש עבור חברי המועדון החל מתאריך 1.2.22.

בתקופה זו בה כל המחירים במשק עולים וישנה עליה ביוקר המחייה כמעט בכל תחומי החיים, מקבלת האפילקציה משמעות גדולה יותר והצרכן הישראלי שמח יותר מתמיד לקבל הטבות והנחות ולהתוויית דרך לצרכנות נבונה וחסכונית.

מטרת האפליקציה לסייע לצרכנים להפוך לחכמים יותר בכל הקשור לניהול הכסף שלהם. צרכנים חכמים יותר ידעו לדרוש ולקבל מחירים טובים יותר, במיוחד כשחוסר זמן הוא כבר לא תירוץ כי הכל בטלפון.

אילוסטרציה. ShutterStock
"מטרת האפליקציה לסייע לצרכנים להפוך לחכמים יותר בהתנהלות הכספית"/ShutterStock

"העוצמה מאפשרת להשיג הסדרים אטרקטיביים"

הילה קניסטר בר דויד, מנכ"לית מועדון "שלך": "מועדון הצרכנות 'שלך' הינו אחד ממועדני הרכישה המובילים בישראל עם יותר מ- 170,000 עמיתים ומעל חצי מליון בתי אב ואם בישראל. העוצמה שלנו מאפשרת להגיע להסדרים אטרקטיביים ולהוזיל את המחירים עבור הציבור".

"מועדון שלך פועל מתוך שליחות לשים את הצרכן במרכז וחרט על דגלו לראות את טובת הצרכן ולעשות כל שביכולתנו על מנת להוזיל מחירים ולאפשר לצרכן הישראלי חוויית קניה חדשנית, מקורית ובמחיר הטוב ביותר", הוסיפה קניסטר.

הילה קניסטר בר-דויד, מומחית לצרכנות ומנכ"לית מועדון צרכנות "שלך". יח"צ,
הילה קניסטר בר-דויד, מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך"/יח"צ

"לסגור את החודש בשלום זו מטרה כמעט אוטופית"

מירב מאיר, מנהלת פעילות המועדון מחברת דולצה ויטה המנהלת ומפתחת את האפליקציה: "מטרת העל של האפליקציה היא להקל על המשתמשים ולהנגיש להם את המועדון באמצעות הטלפון החכם שהוא יד ימינו של כל אדם במציאות בה "לסגור את החודש" בשלום היא מטרה כמעט אוטופית".

מאיר משתפת: "יצרנו עבור עמיתי מועדון שלך אפליקציה שמטרתה לעזור לצרכן לנווט בבטחה בג'ונגל הכלכלי. האפליקציה נגישה עם ממשק משתמש נוח וידידותי. במסגרת השדרוג נוספה גם האופציה לשמור הטבות אהובות במועדפים ולנהל את הכרטיסים הנטענים בצורה חכמה באמצעות ברקוד ללא צורך בכרטיס הפיזי".

מועדון "שלך" הינו חברה לתועלת הציבור (מלכ"ר) אשר הוקמה בשנת 2012 על ידי הסתדרות המעו"ף, מרכז השלטון המקומי שלוש הערים הגדולות ומרכז המועצות האזוריות. העמיתים עובדי הרשויות המקומיות בישראל, התאגידים העירונים וגופי הסמך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully