וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Browzwear מגייסת 80 עובדים

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 15:58

המטרה: הובלת מהפיכת התלת מימד בעולם האופנה. הפלטפורמה שמפתחת החברה מאפשרת לחברות אופנה, מתכננים ויצרנים לתכנן אונליין קולקציות אופנה שלמות ללא צורך בייצור פיזי של דגמים ניסיוניים

חברת Browzwear מרחיבה את שורותיה ומגייסת 80 נשות ואנשי פיתוח תוכנה, מוצר ושיווק כדי להוביל את מהפכת התלת מימד בעולם תכנון ועיצוב האופנה. הפלטפורמה שמפתחת החברה מאפשרת לחברות אופנה, מתכננים ויצרנים לתכנן אונליין קולקציות אופנה שלמות ללא צורך ביצור פיזי של דגמים ניסיוניים. היא משרתת מעל 650 ארגונים וחברות אופנה מהמובילות בעולם ובהן נייקי, וולמארט, לולולמון, טומי הילפיגר, ראלף לורן, אדידס, פומה וקלווין קליין.

לי גל, מנהלת HRBP: "אנחנו מזמינים מועמדים מתאימים להיות חלק מפיתוח של מוצר פורץ דרך ומהפכני שמסייע לשמירה על איכות הסביבה. רוב הסיכויים שבזה הרגע אתם לובשים פריט לבוש שעוצב על התוכנה שלנו. ב-BROWZWEAR עובדים בהתאם לתורת הארגון החיובי, שלפיה לכל אדם יש סט תכונות וחוזקות הייחודיות לו. למעשה, שני אנשים באותו תפקיד יכולים לבוא לידי ביטוי באופן שונה ועדיין כל אחד מהם ירגיש שהתפקיד מתאים לו ושהוא ממצה בו את מלוא הפוטנציאל שלו. התקשורת היא פתוחה כשכל עובד יכול לפנות לכל אדם בחברה, כולל המנכ"ל וההנהלה הבכירה, לשאול שאלות ולהציע הצעות. אנו עושים מאמצים לגייס אוכלוסיה מגוונת לכלל התפקידים ויש לנו סביבת עבודה גמישה שניתנת להתאמה לפי צרכים אישיים, משפחתיים ומקום מגורים. בחברה היום יש 50% נשים במגוון תפקידים, כולל תפקידים ניהוליים בפיתוח ואנחנו תמיד מעדיפים לקדם עובדים מבפנים לפני שאנחנו פותחים משרות חדשות".

תהליך תכנון קולקציה חדשה בשיטות המסורתיות נמשך לעיתים עד שנה, כולל הטסה ושינוע ימי של דגמים במגוון צבעים, גדלים ועיצובים. הפיכת התהליך לדיגיטלי באמצעות פלטפורמת התלת מימד שמדמה באופן מלא את הדגם הפיזי, חוסכת זיהום סביבתי רב הן בתובלה והן ביצור סקיצות שרובן לא מגיעות לשימוש. החברה העמיקה בשנים האחרונות את הפעילות גם בתחומי האיקומרס ומאפשרת לחברות מובילות להציג ולמכור את הבגדים בהדמיה דיגיטלית היפר-ריאליסטית ישירות בחנויות אונליין במקום שימוש בצילום של בגדים אמיתיים.

חברת Browzwear הוקמה בשנת 1999 על ידי שלושה מייסדים ובהם אביחי פלד, המשמש מנכ"ל משותף ונועם נבו, סמנכ"ל טכנולוגיה. לפני עשור הצטרפה לבעלות על החברה שרון לים, המשמשת מנכ"לית משותפת. החברה, שגייסה לאחרונה 35 מיליון דולר, פועלת ממרכז פיתוח הצמוד לפארק הוד השרון וכן ממשרדים בסינגפור, הונג קונג, שנחאי, אמסטרדם ובארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully