וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בגלל הגיוסים? רשת 'קמפינסקי' דוחה את פתיחת המלון בישראל

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 13:46

קבוצת מלונות היוקרה 'קמפינסקי', הודיעה על דחיית פתיחת המלון הראשון שלה בישראל., זאת לאור המצב, שלא מאפשרת את הגעת מומחי ההכשרה של הרשת. בנוסף, ישנו עיכוב משמעותי בגיוס כח אדם. הנהלת הרשת החלה בקמפיין גיוס עובדים "בתנאי תעסוקה מפליגים שאין דומה להם"

קמפינסקי, קבוצת מלונות היוקרה הוותיקה ביותר באירופה, הודיעה על כוונתה לדחות את פתיחתו של המלון הראשון שלה בישראל לתאריך 15.3, שכן לאור מצב התחלואה שהביא איתו הגל החמישי, לא הגיעו לישראל מומחי ההכשרה של הרשת ולכך נוספת גם בעיית כח האדם.

בהתאם לכך ובמטרה לפתוח את המלון בזמן המיועד החדש, תחל בימים הקרובים הנהלת הרשת בקמפיין גיוס מאות עובדים למגוון תפקידים. גיא קלימן, מנכ"ל דיויד קמפינסקי תל אביב: "העובדים ייהנו מתנאי תעסוקה מפליגים שאין דומה להם כיום בענף המלונאות".

מלון דויד קמפינסקי תל אביב. אתר רשת קמפינסקי,
מלון דיויד קמפינסקי תל אביב/אתר רשת קמפינסקי

דיויד קמפינסקי תל אביב, המלון ה-80 של הרשת שהוגדר לא מכבר ע"י מנכ"ל הרשת כמלון הדגל של קמפינסקי בעשור הקרוב, תוכנן להיפתח בישראל בחודש פברואר השנה, אך בשל התפרצות זן האומיקרון והשלכותיו, הפתיחה כאמור נדחית ואף בוטלו או נדחו, מספר אירועים שהיו אמורים להתרחש בו החודש.

לדברי גיא קלימן, מנכ"ל דיויד קמפינסקי תל אביב, "ההחלטה התקבלה, בשיתוף הנהלת הרשת העולמית, לאחר שהבנו שלא נוכל להיות ערוכים ולעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו ומאפיינים את הסטנדרטים הגבוהים של קמפינסקי". עוד מציין קלימן "לאור המצב לא הגיעו לישראל מומחי ההכשרה וההדרכות וישנם עיכובים משמעותיים בגיוס ובהכשרה של כח האדם. איננו יכולים להתפשר על הפרמטרים האלה גם אם יש לכך השלכות כלכליות מהותיות".

גיא קלימן מנכ"ל מלון קמפינסקי. יחסי ציבור,
גיא קלימן, מנכ"ל מלון קמפינסקי/יחסי ציבור

"תנאי תעסוקה שאין דומה להם בענף המלונאות"

בתוך כך, כבר בימים הקרובים, תחל הנהלת קמפינסקי, רשת שמזוהה עם תודעת שרות ברמות הגבוהות ביותר בענף המלונאות העולמי, בקמפיין גיוס מאסיבי במסגרתו היא שואפת לגייס כשלוש מאות עובדים למגוון תפקידים.

קלימן: "כחלק מהשאיפה לגייס את האנשים המתאימים ביותר העונים לסטנדרטים שקבעה הרשת היינו חייבים לאמץ חשיבה מחוץ לקופסא הן בתהליך המיון, הן בתהליך ההכשרה והן בתנאי השכר והתנאים הסוציאליים. מי שיבחר בסופו של דבר ייהנה מתנאי תעסוקה מפליגים שאין דומה להם כיום בענף המלונאות".

כל מועמד יעבור תהליך מיון הכולל שלושה ראיונות עבודה בעברית ובאנגלית וישתתף ביום מיונים מרוכז עם מגוון סימולציות הכוללות סדנות דינמיקה קבוצתית, בהתאם לסטנדרטים שהוכתבו על ידי הרשת.

מועמדים שיעברו את שלב הראיונות והסימולציה ייכנסו במהלך פברואר להכשרה מקצועית שתימשך כחודש ימים, בסיומה יערך סינון והמתאימים ביותר יחלו בחפיפה צמודה לאורך שלושה ימים עם אנשי מקצוע מישראל ועם מומחים מהרשת העולמית שיגיעו במיוחד ללוות את התהליך.

יובל פומרנץ סמנכ"ל משאבי אנוש של דיויד קמפינסקי ת"א, "במהלך העשור האחרון כיהנתי כסמנכ"ל משאבי אנוש במספר מלונות יוקרה ואני יכול לומר מתוך ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום כי התהליך שמיושם במלון קמפינסקי החדש הוא יוצא דופן ומהווה תקדים בענף המלונאות בישראל. בסופו של דבר אני מאמין שנכשיר אנשי מקצוע שישדרגו את הענף ויעניקו למלון את הערך המוסף אליו הוא שואף, תודעת שירות גבוהה ומקצוענות.

מלון קמפינסקי תל אביב. יחסי ציבור,
מלון קמפינסקי תל אביב/יחסי ציבור

ביגוד יוקרתי בהתאמה אישית ותנאי שכר חסרי תקדים

המועמדים שיצלחו את התהליך המדובר ייהנו מחבילת תנאים יוצאי דופן ביחס לסטנדרטים המקובלים כיום בענף: תנאי שכר משופרים (השכר הנמוך ביותר יהיה גבוה בכ-30% משכר המינימום), קרן השתלמות, סבסוד מלא של ארוחות והסעות למלון מרעננה ועד נס ציונה (כשאין תחבורה ציבורית). לרשות עובדי המלון ארוחות בחדר אוכל מושקע, חוג פילאטיס פעם בשבוע, קבוצת ריצה ועוד ענפי ספורט.

כמו כן ייהנו העובדים מחליפה בשווי 500 דולר שתותאם להם באופן אישי ע"י בית העיצוב האיטלקי Maurel, אספקה של נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית וכניסה חופשית לחוגי פילאטיס ויוגה שיתקיימו במלון.

ברמה המקצועית העובדים ייהנו ממגוון רחב של הכשרות מקצועיות בתחום המלונאות בסבסוד מלא של המלון. בין ההכשרות שיועברו על ידי הנהלת המלון ונציגי הרשת העולמית: סדנת נימוסים והליכות, סדנת באטלרים, סדנת בריסטה, סדנת ברמנים, סדנת הגיית שפות והכשרה ייחודיות של מתן שרות לאנשים עם מוגבלויות/צרכים מיוחדים. גם המשפחות מדרגה ראשונה של העובדים יוכלו ליהנות שכן הם יקבלו עדיפות בהזמנת חופשות במלונות הרשת ברחבי העולם במחירים מסובסדים.

מלון דויד קמפינסקי תל אביב. צילום מתוך אתר המלון,
מלון דויד קמפינסקי תל אביב/צילום מתוך אתר המלון

250 חדרים, 56 סוויטות ופנטהאוז שהוא גולת הכותרת

מלון דויד קמפינסקי תל אביב, עתיד להיפתח ב- 15 למרץ 2022 ברחוב הירקון 51 בתל אביב, הוא מתנשא לגובה של 34 קומות, והוא יהיה המלון ה- 80 שפותחת רשת המלונות הוותיקה באירופה והראשון בישראל.

המלון יכלול 250 חדרים מרווחים ומעוצבים בקפידה, עם חלונות הזזה מהרצפה עד התקרה, שמציפים כל חדר וחדר באור עם תצפית ישירה לקו האופק של הים התיכון. מבין חדרי המלון 56 סוויטות וגולת הכותרת היא ה- David Penthouse, שהיא סוויטת טריפלקס-פנטהאוז, הגדולה ביותר בתל אביב.

בקומה ה-22 של המלון יעמוד לרשות אורחי הסוויטות טרקלין עסקים Horizon עם מרפסת רחבה ושרותי צ'ק אין וצ'ק אאוט נפרדים, שירותי קונסיירז' ותפריט מזון ומשקאות לאורך כל שעות היום. לאורחי 14 הסוויטות המובילות במלון תהיה גישה בלעדית ל"Rooftop"- טרקלין חיצוני בקומה ה-34 שיהיה פתוח במהלך האביב, הקיץ והסתיו. הטרקלין מתהדר בבריכת שחייה באורך 15 מטר, אזור מנוחה עם מיטות שיזוף ומסעדת בר שתכלול תפריט ובר ליום שלם.

החל מאפריל 2022 במהלך שעות הלילה יהפוך הרופטופ בקומה ה-34 לבר תוסס בשם "Cloud51", שישתלב בסצנת הלילה של תל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב. הבר יציע לאורחים ארוחות לילה וטאפסים לצד מגוון משקאות אלכוהוליים.

מלון דויד קמפינסקי תל אביב. אתר רשת קמפינסקי,
מלון דויד קמפינסקי תל אביב/אתר רשת קמפינסקי

כמה יעלה לילה "במלון העשור" של הרשת?

ניתן לבצע הזמנות חדרים לתאריכים החל מה-15 במרץ 2022 באתר המלון. נרשמים למועדון הנאמנות של הרשת (ללא תשלום) או מי שיבצע הזמנה מוקדמת ייהנה מ-10% הנחה על המחיר.

כך למשל, חדר Superior Room בין ה- 15-17 למרץ על בסיס לינה וארוחת בוקר יעמוד על 558$ ללילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully