וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע כזה עוד לא היה: 1+1 מתנה בכל מחלקות רשת ה-Mashbir

בשיתוף Mashbir

30.1.2022 / 8:00

אתם מוכנים ל-48 שעות של חגיגת קניות מטורפת? חברי מועדון ה-Mashbir ומצטרפים חדשים נהנים ממבצע מטורף (בכל המחלקות!), רק עד סוף החודש. הפרטים בפנים

קרם לחות טיפוח קליניק. יח"צ,
מבצע כזה עוד לא היה/יח"צ
אסתי לאודר טיפוח קרמים לילה. יח"צ,
גם אסתי לאודר בפנים/יח"צ
המשביר לצרכן לא להשתמש. יח"צ,
1+1 בכל מחלקות הרשת/יח"צ

ליומיים בלבד, בין התאריכים ה-30.1.22 ועד 31.1.22, רשת ה-Mashbir יוצאת במבצע מטורף: 1+1 מתנה בכל מחלקות רשת ה-Mashbir: קוסמטיקה, ספורט, אופנה לנשים גברים וילדים, הלבשה תחתונה, אופנת "הום סטיילינג" לבית, אביזרים ועוד. וכן, זה כולל גם את המותגים הבינלאומיים הכי מובילים בעולם.

מי משתתף בחגיגה?

חברי מועדון ה-Mashbir ומצטרפים חדשים.

אילו מותגים משתתפים?

במחלקת הקוסמטיקה תוכלו לרכוש את מיטב הבשמים והתכשירים של המותגים המובילים ביותר, כמו אסתי לאודר, קליניק, לנקום, נרסיסו רודריגז, פאקו רבאן ועוד. במחלקת הספורט מחכה לכם קולקציית ספורט משובחת של החברות המובילות בתחום כמו אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ניו באלאנס, ועוד.

עוד לא סיימנו: גם מחלקות האופנה מצטרפות לחגיגה עם המותגים המובילים, כמו Levi's, קנת קול, מורגן, פונט רומא, ומותגי ההלבשה התחתונה האיכותיים של טריומף, דלתא ועוד.

"וזה לא הכול", אומרת סמנכ"ל השיווק של הרשת, סיגל כהן בן דוד. "במיוחד לקראת יום המשפחה - זה הזמן לשמח את כל המשפחה ואת האהובים עליכם כי מבצע כזה אסור לפספס. המבצע מאפשר לכם לערבב בין המחלקות. לרכוש פריט ספורטיבי ואיכותי ולשמח את אהובתכם במתנה של בושם יוקרתי במחלקת הקוסמטיקה או בכל מחלקה אחרת שתחפצו כולל מחלקות הילדים והצעצועים (למעט תכשיטים)".

מי שלא מגיע - מפסיד ובגדול.

בשיתוף Mashbir

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully