וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Swimm מכפיל את גודלו ומגייס 40 עובדים

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 8:58

סווים מציעה פתרון לאחת מהבעיות המוכרות והכואבות בתהליכי פיתוח, ומפתחת טכנולוגיה לסנכרון בין הידע של צוות הפיתוח לבין הקוד עצמו

חברת הסטארטאפ Swimm, המפתחת פלטפורמה לשיתוף ידע של צוותי פיתוח על גבי קוד מקור, מכפילה את גודלה ומגייסת כעת 40 עובדים בארץ ובארה"ב, בהם מפתחי full-stack, מנהלי מוצר, DevOps, אנשי שיווק ומכירות.

סווים מציעה פתרון לאחת מהבעיות המוכרות והכואבות בתהליכי פיתוח, ומפתחת טכנולוגיה לסנכרון בין הידע של צוות הפיתוח לבין הקוד עצמו. המוצר של סווים הופך לחלק מתהליך הפיתוח ומאפשר יצירה ותחזוקה של תיעוד תהליך הפיתוח המתעדכן כאשר הקוד משתנה. צוותים משתמשים בסווים לסייע בהכשרת הצוות, בקליטה של מפתחים ובתיעוד הידע וזאת בכל שפות התכנות. החברה השיקה לאחרונה גרסת בטא פתוחה במודל חינמי לכל צוות שרוצה להתחיל לתעד את הקוד בעזרתה. החברה הוקמה לפני כשנתיים על ידי ארבעה יזמים בעלי רקע עשיר בהכשרות טכנולוגיות וגייסה 27.6 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט בסבב A.

"הביקוש למוצר שלנו זינק בתקופת הקורונה, כשצוותי פיתוח נדרשו לשמור על רמת סנכרון גבוהה בתנאים של עבודה מרחוק," אומרת קרן הלפרין, VP People בסווים: "הגיוס הרחב נועד לאפשר לנו לעמוד בדרישות, לספק שירות מצוין ללקוחות שלנו ולהאיץ את ההתרחבות. אנחנו מונים כיום 35 עובדים, רובם בישראל והשאר בניו יורק ובברלין ובתוך מספר חודשים נכפיל את עצמנו. זו הזדמנות למי שאוהבים כלים למפתחים להצטרף לחברה בשלב משמעותי כזה. המשרדים החדשים שלנו ממוקמים ברחוב דניאל פריש, מרחק הליכה משרונה ועזריאלי וצמוד לאמצעי תחבורה ולקו הירוק של הרכבת הקלה. אנחנו עובדים במודל היברידי בבית ובמשרד, כשהצוותים עובדים ביחד כשלכל צוות חדר משלו עם חללים משותפים להתכנסות"/

אייל איטח, VP R&D בסווים: "המוצר שלנו פותר אתגר מרכזי שכל מנהל פיתוח חווה ביום יום - איך מייצרים תהליך יעיל יותר שמאפשר למפתחים להכיר קוד חדש בזמן קצר. בשיחות שאנחנו מקיימים עם לקוחות, עולה כי המוצר מייצר שיפור משמעותי בתהליך העברת הידע ומאפשר לצוותי הפיתוח לזוז מהר יותר. הגיוס האחרון נועד לעזור לנו להגדיל את קבוצת הפיתוח ולהרחיב את יכולות המוצר."

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully