וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: נייס עלתה ב-2.3% בעקבות הדו"חות הכספיים

אמיר טייג

12.2.2003 / 17:32

המעו"ף ירד בכ-0.4%; ריטליקס התחזקה בכ-1.3% בעקבות חוזה חדש; מגמה מעורבת נרשמה במניות קבוצת אי.די.בי



יום המסחר בבורסה בתל אביב התאפיין היום בתנודתיות סביב קו האפס כאשר המדדים המובילים נעו בין ירידות של 0.3% לעליות של 0.5%. לקראת תום יום המחסר הושפעה תל אביב מהירידות בשוקי אירופה וחוסר המגמה בשוקי ארה"ב. מדד המעו"ף סגר את יום המסחר בירידה של 0.39% לרמה של 298.8 נקודות, מדד תל אביב 100 ירד בכ-0.23% לרמה של 307.5 נקודות. מדד התל-טק 15 עלה בכ-0.71% לרמה של 163.8 נקודות. מחזור המסחר הסתכם בכ-93 מיליון שקל.

מניות שני הבנקים המשיכו היום לאבד גובה כאשר מניית בנק הפועלים ירדה בכ-1.5%, מניית בנק לאומי ירדה בכ-0.9%. לעומת זאת מניית בנק דיסקונט והמזרחי רשמו עליות של 0.1% ו-1.1%, בהתאמה.

מניית נייס , שאיבדה כ-0.7% מוקדם יותר, עברה במהלך היום לעלייה, וסגרה את יום המסחר בעלייה של 2.3% על רקע הדו"חות הכספיים שפירסמה החברה. נייס דיווחה על הפסד רבעוני של 33.3 מיליון דולר, שכלל מחיקות ענק בהיקף של 33 מיליון דולר. בשל כך, דיווחה החברה על הפסד שנתי של 34 מיליון דולר. בנטרול הכנסותיה של חברת TCS, שנרכשה על ידי נייס, ובנטרול ההוצאות החד פעמיות, רשמה נייס רווח שנתי של 800 אלף דולר ורווח תפעולי רבעוני של 1.3 מיליון דולר.

מניית כור ירדה בכ-1.2% נוכח התחזית של חברת אי.סי.איי כי ברבעון הראשון של השנה צפוי מחזור המכירות שלה לקטון בכ-10%. אי.סי.איי עמדה בציפיות האנליסטים בדווחה על הפסד של 7 מיליון דולר ברבעון הרביעי של השנה, אך חשוב מכך - לראשונה מזה זמן רב לא מדווחת החברה על מחיקות חד פעמיות בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים. אי.סי.איי רשמה הכנסות של 149 מיליון דולר ברבעון הרביעי, בדומה להכנסות ברבעון הקודם - 147 מיליון דולר.

מניית טאואר תיקנה במעט את הירידות החדות מהן סבלה לאחרונה ועלתה היום בכ-2.1%. המניה איבדה 25% מערכה מתחילת השבוע טרם העליות היום. אתמול התראיין מנכ"ל החברה, יואב ניסן-כהן, וציין כי להערכתו הירידה בערך המניה אינה הגיונית ואין לטאואר שום דבר חדש להודיע. במידה שמניית טאואר תמשיך את המגמה השלילית שאיפיינה אותה בימים האחרונים, צפויה מניית החברה האם - החברה לישראל - להיפגע גם כן.

מניות קבוצת אי.די.בי נסחרו במגמה מעורבת: מניית אי.די.בי אחזקות ירדה בכ-0.2%, מניית אי.די.בי פיתוח לא רשמה שינוי, מניית דיסקונט השקעות ירדה ב-1% ומניית כלל תעשיות יורדה בכ-0.3%.

מניית ריטליקס עלתה בכ-1.3% במחזור של 833 אלף שקל. החברה דיווחה היום על חוזה נוסף עליו חתמה, לפיו רשת המרכולים האמריקאית הנפורד (Hannaford) בחרה במערכת התוכנה שלה - Retalix StoreLine POS, לשם תפעול עמדות המכירה בכל 119 החנויות אותן היא מפעילה בצפון-מזרח ארה"ב. תחילת ההתקנות תתבצע באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully