וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ההטבות הכי שוות שמצאנו ברשת למי שנאלץ להישאר בבית

בשיתוף בנק הפועלים

27.1.2022 / 15:00

טעימות ממחנה יהודה, ערכת אימון ביתית ואפילו מארז קוקטיילים: גם אתם רוצים לפנק מישהו שנשאר בבית עם מתנה שווה? כדאי שתקראו את הכתבה הזו

בחורה אישה צעירה נהנית בידוד עוגה לחיים. ShutterStock
בידוד? אנחנו הישראלים תמיד מוצאים דרכים לרגש/ShutterStock

חליתם, אתם מאומתים בבידוד או שפשוט קר לכם מדי; השנה גילינו שלהיות בבית יכול להיות דבר מבאס. אפילו מבאס מאוד. אתם לבד, עם עצמכם, לפעמים בלי המשפחה הקרובה או החברים. בלי אפשרות לצאת מהבית, לנשום קצת אוויר ולהזיז את הרגליים. רק אתם, הקירות, הטלוויזיה והמחשב. אלא שגם כאן מצאו ישראלים דרכים לרגש, ורבים מפנקים את חבריהם או בני משפחתם הקרובים עם מתנות מפנקות בזמן החולי או הבידוד - ממשלוחי אוכל, דרך משחקים ועד לסדנאות ביתיות. אז אם גם אתם מכירים מישהו שנמצא בבידוד ומתחשק לכם להנעים את זמנו - הגעתם למקום הנכון. קבלו את 5 ההטבות הכי משתלמות שמצאנו ברחבי הרשת למי שנתקע בבית. כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור ולהזמין.

שוק מחנה יהודה. ShutterStock
המטעמים של מחנה יהודה עד לפתח הבית/ShutterStock

המטעמים של מחנה יהודה וכרטיסייה לסינמטק

שוק מחנה יהודה בירושלים הוא ללא ספק אחד השווקים הכי תוססים בישראל. ברחבי השוק תוכלו למצוא שלל מטעמים משובחים, תבלינים, מזכרות ועוד, אבל האם ידעתם שלא צריך לנסוע עד לירושלים כדי למצוא את האוצרות החבויים של השוק? באפליקציית Poalim Wonder החדשה של בנק הפועלים - אפליקציית הטבות והפתעות שמיועדת ללקוחות הבנק - תוכלו למצוא מגוון רחב של הטבות משתלמות, אותן תוכלו לרכוש במחיר מיוחד בתמורה לנקודות שאתם גם כך צוברים בכל קנייה שאתם עושים באמצעות כרטיס האשראי של הבנק.

זה לא היה פשוט, אבל מבין רשימה ארוכה של פינוקים והטבות באפליקציית Poalim Wonder הצלחנו לבחור שניים - שכל אחד ישמח לקבל עד לפתח ביתו בתקופת הבידוד: "מארז מחנה יהודה עד הבית" הכולל חלבה בטעמים מיוחדים, מיקס פיצוחים, בקבוקי סיידר אלכוהולי, קפה טחון טרי, חליטה לתה ועוד וכרטיסיית 5 סרטים לסינמטק VOD לצפייה בסרטים מרתקים, ייחודיים ואיכותיים ישירות מהבית*.

אישה עושה סקוואט באימון ביתי. ShutterStock
להפוך את הדירה למיני חדר כושר/ShutterStock

מארז אימון ביתי

רבים מאלו שנכנסו לבידוד נאלצו לוותר על שגרת האימונים שלהם - לא ריצות או הליכות מחוץ לבית ובטח שלא ביקור בחדר הכושר. בדיוק לשם כך מספר חברות בשוק השיקו חבילות אימון ביתיות, שיהפכו כל דירה קטנה למיני מכון כושר. תוכלו לבחור עבור החבר או החברה המבודדים מבין שלל אפשרויות - ממארזי משקולות, דרך מארזי יוגה ועד למארזים משולבים הכוללים משקולות, מזרנים ומוצרים נוספים שיעזרו להם להרכיב תוכנית אימונים מלאה אצלם בסלון.

גבר בחור צובע מצייר בבית. ShutterStock
ערכות צביעה - ממש לא לילדים בלבד/ShutterStock

ערכות צביעה למבוגרים

כמה אפשר לצפות בטלוויזיה? מה, שוב להתחיל סדרה חדשה בנטפליקס או לראות שידורים חוזרים מאתמול? ערכות צביעה הן עוד פתרון מושלם להפגת השעמום - והן ממש לא מיועדות לילדים בלבד. כיום ברחבי הרשת ניתן למצוא עשרות, אם לא מאות של ערכות שמיועדות הן לילדים והן למבוגרים, בדוגמאות שונות ובשלל רמות קושי, כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו תוכלו לבחור ערכות פשוטות יותר שמיועדות לפעילות קצרה או ערכות מורכבות מאוד, שאותן אף אפשר לתלות על הקיר עם סיומן.

גבר מכין קוקטייל בבית ערכת קוקטיילים ביתית. ShutterStock
להפוך את הסלון הביתי לבר משקאות עשיר/ShutterStock

ערכות קוקטיילים מזמינות

היום, ובלי קשר לבידוד, כבר לא חייבים לצאת מהבית כדי להרגיש במסיבה או בבר - אפשר להפוך את הסלון הביתי לבר משקאות איכותי ומזמין. שיטוט קצר ברשת מעלה לא מעט חברות המציעות ערכות קוקטיילים עד הבית, שכוללות, מלבד אלכוהול כמובן, גם מוצרים נלווים וכן את חומרי הגלם, שיגרמו לכם להרגיש ברמנים ליום אחד. לדוגמה: ערכה הכוללת 5 סוגי אלכוהול, כוס, כפית מיוחדת לערבוב וגם קליפות הדר מיובשות, כוכבי אניס ועוד.

ישנן גם ערכות ספציפיות יותר; החבר הטוב שנמצא בבידוד חובב וויסקי? מצוין, הזמינו לו ערכה ממוקדת המבוססת על המשקה הפופולרי. החברה הטובה מעדיפה קוקטיילים קלילים יותר? גם כאן תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של אפשרויות.

* למחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים ל"פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית פועלים wonder.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully