וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת אישור FDA: ההחלמה מהליכים כירורגיים תהיה מהירה יותר?

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 10:01

אלמדה ונצ'רס מודיעה על התקדמות משמעותית בחברת פורטפוליו: נוראמי מדיקל השלימה גיוס של 100% מהחולים בניסוי הקליני, המקרב אותה לקבלת אישור ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי

אלמדה ונצ'רס, שותפות מו"פ המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי וה-Bioconvergence, הודיעה כי חברת נוראמי מדיקל הישראלית - בה הובילה קונסורציום השקעה של 5.5 מיליון דולר, גייסה 100% מהחולים בניסוי הקליני שהיא עורכת במוצר הראשון שלה - הישג המקרב אותה משמעותית לקבלת אישור ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופאי. תקופת המעקב של הניסוי צפויה להסתיים עם השלמת 6 חודשי מעקב לכל החולים, כאשר תוצאותיו צפויים מספר חודשים לאחר מכן.

חברת נוראמי, שהוקמה על ידי נורה נסייר וד"ר אמיר בחר, ומנוהלת במשותף על ידי נורה נסייר וחנוך מרקשייד, מפתחת טכנולוגיה חדשנית לאיחוי רקמות רכות והאצת תהליך ההחלמה לאחר הליכים כירורגיים. הניסוי הקליני מתקיים כעת במודל עיוור ב-9 בתי חולים ב-5 מדינות, ונערך לצורך הכנה והגשת ARTIFASCIA® - המוצר הראשון של החברה, לקבלת אישורי רגולציה בארה"ב(FDA) ובאירופה (CE).

חנוך מרקשייד. יחצ,
חנוך מרקשייד, מנכ"ל נוראמי מדיקל/יחצ

הטכנולוגיה שפיתחה נוראמי לאיחוי ותיקון רקמות פגועות לאחר הליכים כירורגיים, מבוססת על חומרים סינתטיים וידידותיים, המעודדים ריפוי של הרקמה הפגועה ומתכלים בתוך הגוף, והיא משלבת יכולת לאטימה מלאה מפני חדירת מזהמים ומפני דליפת נוזלי הגוף.

המוצר הראשון של נוראמי הוא שתל סינתטי מוגן פטנטים לאיחוי ותיקון קרום המוח לאחר הליכים כירורגיים. המוצר מתכלה בתוך הגוף לאחר השתלתו ומאפשר צמיחה מחודשת של רקמת קרום המוח, תוך שהוא מגן על המוח מפני סכנת הזיהום והדליפה של נוזל המח, אשר עלול לקרות בהליכים כירורגיים המבוצעים כיום. ככל הידוע לחברה, השוק הפוטנציאלי למוצר הראשון של נוראמי מקיף כיום כ-600 אלף ניתוחים בשנה, מוערך בכ-1 מיליארד דולר בשנה, וצפוי לצמוח בקצב שנתי של 6% עד ל-1.4 מיליארד דולר בשנת 2024.

בנוסף, נוראמי מפתחת פתרונות ומוצרים לריפוי ותיקון רקמות רכות נוספות בגוף, מוצרים אלו נמצאים בשלבי פיתוח שונים, ויהוו חלק מכלל המוצרים שנוראמי תציג לשוק. שוק זה צפוי לצמוח לכ-25.6 מיליארד דולר עד שנת 2025.

אלמדה ונצ'רס השקיעה בנוראמי 2 מיליון דולר במסגרת סבב הגיוס האחרון, כאשר 1 מיליון דולר הושקעו במועד הסגירה הראשונה, ו-1 מיליון דולר נוספים עם השלמת אבן הדרך של גיוס 80% מהחולים באוקטובר 2021. נוראמי גייסה עד כה סכום כולל של כ - 11 מיליון דולר מרשות החדשנות וממשקיעים נוספים הכוללים את NGT3VC ומשקיעים מסין.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully