וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורית בנבנישתי, ראול סרוגו ורועי כהן נבחרו לסגני יו"ר נשיאות המגזר העסקי

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 12:30

יו"ר ארגון חברות משאבי אנוש אורית בנבנישתי, נשיא התאחדות הקבלנים ראול סרוגו ונשיא להב, לשכת ארגוני העצמאים, רועי כהן נבחרו לכהן כסגני יו"ר נשיאות המגזר העסקי. בנוסף, ראול סרוגו יכהן גם כמ"מ יו"ר נשיאות המגזר העסקי

יו"ר ארגון חברות משאבי אנוש אורית בנבנישתי, נשיא התאחדות הקבלנים ראול סרוגו ונשיא להב, לשכת ארגוני העצמאים, רועי כהן נבחרו לכהן כסגני יו"ר נשיאות המגזר העסקי. בנוסף, ראול סרוגו יכהן גם כמ"מ יו"ר נשיאות המגזר העסקי

במסגרת תפקידם החדש, יסייעו השלושה ליו"ר הנשיאות, דובי אמיתי, לייצג בכבוד את המגזר העסקי בפורומים של הידברות עם שרי ממשלה, חברי כנסת, ההסתדרות והציבור, בפורומים כלכליים ועסקיים מקומיים ובינלאומיים וכן בוועידות או מועצות עסקים עם מדינות שונות.

ראול סרוגו, אורית בנבבנישתי, דובי אמיתי ורועי כהן. יאיר ולר,
ראול סרוגו, אורית בנבבנישתי, דובי אמיתי ורועי כהן/יאיר ולר
  • אורית בנבנישתי היא יו"ר ארגון חברות משאבי אנוש בשולחן נשיאות המגזר העסקי. בעלת תואר ראשון ושני בסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון ושני במשפטים מהקריה האקדמית יפו, מנכ"לית ובעלים של קבוצת תיגבור. נמנית על נבחרת המנהלים שהובילה בשוק ההון בשנת 2021 לפי ביזפורטל, חברת הנהלה של העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו, נאמני שניידר העמותה לסכרת נעורים. בנבנישתי היא האישה היחידה בישראל שעומדת בראש חברת אבטחה, בתוקף היותה היו"ר של חברת 'רשף', חברת בת של 'תיגבור' .
  • ראול סרוגו הוא נשיא התאחדות הקבלנים בשולחן נשיאות המגזר העסקי. קבלן ותיק, דור שני בענף הבנייה ועומד כיום בראש חברת הבניה שהקים אביו, ראובן, ונקראת על שם האב. בוגר לימודי הנדסת תעשיה וניהול ולימודי MBA בבי"ס רקנטי באוניברסיטת ת"א. סרוגו פעיל 27 שנים בהתאחדות בוני הארץ ובין תפקידיו בארגון שימש כסגן נשיא ההתאחדות, כיו"ר האגף ליזמות ובנייה כיו"ר ארגון קבלני ראשון לציון. במסגרת תפקידיו הציבוריים שימש גם חבר לוועדה המייעצת הממנה שמאים מכריעים, וחבר במועצת הקבלנים (מועצת רשם הקבלנים) במשרד הבינוי והשיכון. החברה שבבעלותו הנה חברה פרטית משפחתית, הבונה בעיקר נדל"ן למגורים בהיקף של כ-400 דירות בשנה באזורי המרכז, השפלה והשרון. כמו כן, הוא פעיל בולט בהובלת ענף הכדוריד בישראל ומשמש יו"ר מועדון הכדוריד של מכבי ראשון לציון. ראול סרוגו מתגורר בראשון לציון, נשוי ואב לשלושה.
  • עו"ד רועי כהן הוא נשיא להב (לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל) בשולחן נשיאות המגזר העסקי. עו"ד כהן מכהן כנשיא להב מאוקטובר 2015 ומתחיל כעת את הקדנציה השלישית שלו בתפקיד. בעבר כיהן כהן כ-15 שנה כחבר מועצת העיר חולון ולסירוגין כסגן ראש עיריית חולון עד נובמבר 2018. בין יתר תפקידיו כיהן כמשנה לראש לשכת עורכי הדין וחבר הוועד המרכזי, מכהן כחבר מועצת המוסד לביטוח לאומי, כגזבר פורום סגני ראשי הרשויות בישראל, המנהל הכללי של ארגון נפגעי פעולות איבה ובעל משרד עו"ד עצמאי הפעיל שנים ארוכות בתחום האזרחי מסחרי. בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים מהמכללה האקדמית למשפטים ברמת גן, ותואר שני בהצטיינות במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. כהן נבחר לאחד ממאה האנשים המשפיעים לשנת 2016 על ידי העיתון הכלכלי The Marker ובשנים 2018-2021 נבחר לאחד ממאה האנשים המשפיעים של עיתון מעריב.

"המשק הישראלי ייצא נשכר"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי: "אורית, ראול ורועי פועלים רבות למען הציבור אותו הם מייצגים ולמען ציבור העסקים בכלל ואין ראויים מהם לתפקיד. אני משוכנע שהמשק הישראלי, כמו גם הנציגים במשרדי הממשלה, ייצאו נשכרים ממינויים אלה".

ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, מסר: "לנגד עיני עומדים הקבלנים הקטנים, בישראל ומאבקם היומיומי מול הקשיים הבירוקרטיים של המדינה והרשויות השונות. המגזר העיסקי חייב להילחם עבור כל העצמאיים בכלל, עם דגש לאילו שאין להם פתחון פה".

נשיאות המגזר העסקי הינה ארגון הגג היציג של העסקים בישראל, המאגדת 12 ארגוני מעסיקים וארגונים כלכליים, המהווים כ-600 אלף עסקים המעסיקים יחד כ-1.7 מיליון עובדים (מתוך כ 2.4 בכלל המשק). הארגון פועל לקדם את העסקים בישראל, לחזק את הכלכלה הישראלית ואת המשק הישראלי בטווח רחב של נושאים. בנוסף, נשיאות המגזר העסקי מובילה את מערכת יחסי העבודה המאורגנים במשק מול הסתדרות העובדים ומי שממנה את נציגי המעסיקים בכל הגופים הממשלתיים כגון מועצת הביטוח הלאומי.

בארגון חברים התאחדות המלונות, איגוד הבנקים, איגוד חברות הביטוח, איגוד בתי ההשקעות, התאחדות האיכרים, התאחדות המלאכה והתעשייה, התאחדות תעשייני היהלומים, התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ארגון חברות משאבי האנוש, להב-לשכת ארגוני העצמאים, ארגון חברות האבטחה, והתאחדות ענף הקולנוע.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully