וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס האשראי שמחזיר לכם כסף על כל קנייה

בשיתוף cal

13.2.2022 / 9:38

שמענו על כרטיס אשראי חדש מבית cal, שמבטיח החזרים כספיים על כל הוצאה, שוברי קניות מפנקים, הטבות וגם מסגרת אשראי נוספת. מה שנשמע לנו בהתחלה כטוב מדי, התגלה כמוצר שעומד מאחורי כל מילה. כל הפרטים בפנים

זוג צעיר מאושר חוגג כרטיס אשראי מחשב. ShutterStock
כרטיס אשראי טוב הוא כזה שמעניק הטבות שוות/ShutterStock

כולנו כבר מבינים שלא רק שכרטיס אחד בארנק לא תמיד מספיק, אלא שאנחנו צריכים להיות יותר ביקורתיים כלפי כרטיסי האשראי שבהם אנו בוחרים לתת אמון. כרטיס אשראי טוב הוא כזה שמעניק הטבות שוות, תנאים נוחים, נגישות, הטבות בתשלום דמי כרטיס ואפילו החזרים כספיים.

ישראלים נוטים לעתים להיות בררנים והססנים, כשמספרים להם שהם יכולים לקבל החזר כספי על משהו. אבל אם חושבים על זה קצת יותר לעומק, מבינים שבשוק תחרותי אין סיבה להססנות - כולנו צריכים להרוויח ועל אחת כמה וכמה אם אנחנו משתמשים בכרטיס.

CalFix Back הוא הכרטיס שמתאים לכל מי שעושה הרבה קניות באשראי (גם בארץ וגם בחו"ל) ורוצה להרוויח מזה משהו. איך זה עובד? אתם קונים וצוברים החזר כספי על כל קנייה אותו אפשר לממש די בקלות על ידי מגוון שוברי BUYME.

כדי להבין עד כמה משתלם לנו לעבור ל-CalFix Back בדקנו את הכוכביות הקטנות, ומצאנו שצבירת ההחזרים הכספיים הינה ללא הגבלה, משמע, עוד דרך לחסוך קצת כסף שחוזר אליכם לקנייה או לפינוק הבאה. כמו כן, ההטבות מצטרפות ל-100 ש"ח מתנה שתקבלו אוטומטית בהצטרפות לשירות. ומה לגבי דמי שימוש? בשנה הראשונה אין כאלה.

לפרטים נוספים והזמנת הכרטיס>>

אילוסטרציה. ShutterStock
כמו קופת חיסכון אישית/ShutterStock

כמו קופת חיסכון אישית

אז איך מחשבים את צבירת הכסף בחזרה? די בקלות. הצבירה היא 1% בשנה הראשונה ו-0.75% מהשנה השנייה ואילך. עצמאיים וכל מי שמשלם חשבונות בהוראות קבע ובאשראי, את ההחזרים תקבלו גם בתשלום למשרדים ממשלתיים, שם אתם צוברים 0.5% בשנה הראשונה ו-0.38% בשנה השנייה ואילך (מדובר על משרדים כגון: ביטוח לאומי, חברת חשמל, חברת הדואר). כן, שמעתם נכון, אתם מקבלים החזר על כל קניה, גם כשמשלמים חשבון חשמל, וגם כשקונים בגדים לילדים.

רבים מבינינו בוודאי זוכרים את קופת החיסכון הקטנה מחרסינה או פלסטיק שהייתה מונחת על שולחן הכתיבה ושימשה לדמי כיס ומתנות מסבא וסבתא. בתום כל כמה חודשים היינו מרוקנים אותה וקונים לעצמנו משהו נחמד. גם כאן, את הסכום שנצבר אפשר לממש באתר ייעודי של כאל ו-BUYME כשהמימוש פשוט ביותר. כל מה שצריך לעשות הוא להזדהות ולבחור איזה סכום לממש ובאיזה שובר מתוך מגוון שוברים של BUYME אתם מעוניינים להשתמש.

כמובן שכמו בשאר הכרטיסים החכמים, לא צריך יותר קוד סודי (בקניות של עד 300 ש"ח) וגם כאן אפשר לצרף את הכרטיס לאפליקציית גוגל פיי במכשירי אנדרואיד או אל Apple Pay ב-IOS ולשלם בקלות בעזרת המכשיר הסלולרי.

גם הנפקת הכרטיס יכולה להתבצע בקלות ובאופן דיגיטלי, וסכום הצבירה העדכני יופיע באתר ואפליקציית כאל ויתעדכן מידי חודש בחודשו.

* הנפקת הכרטיס ומסגרת האשראי כפופה לאישור המנפיק. הצבירה וההחזר בכפוף לתקנון המועדון.
אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלולה לגרור בריבית פיגורים והוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בעמ

בשיתוף cal

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully