וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 13 ומפעל הפיס משיקים קורס עבור אנשים עם מוגבלויות

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 15:12

במסגרת הקורס, הראשון מסוגו, מצטיינת או מצטיין הקורס יגיש פינה ב"פותחים יום" ברשת 13. הגשת מועמדות במתחם "עובדים ללא הגבלה" באתר רשת 13. המנכ"ל אבי בן טל: "מבינים את האחריות שיש לנו כערוץ טלוויזיה וכמקום עבודה"

רשת 13 ומפעל הפיס משיקים בימים אלה קורס תקשורת וטלוויזיה המיועד לאנשים עם מוגבלויות, במסגרתו יקבלו המשתתפים כלים משמעותיים שיסייעו להם להשתלב בעולם התקשורת, בדגש על המדיום הטלוויזיוני. הקורס צפוי לצאת לדרך במהלך חודש פברואר הקרוב בבניין רשת 13, בהובלת אנשי התקשורת, הטלוויזיה, הדיגיטל והרשתות החברתיות מהמובילים והמוכרים בישראל.

הקורס יתקיים בהתאם לסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר ובמהלכו יקבלו המשתתפים את כל המידע והכלים הנדרשים שיסייעו להם להשתלב בעולם התקשורת והטלוויזיה - לפני המצלמה ומאחוריה. בין היתר: יחקרו המשתתפים את המגמות השונות והרגלי הצפייה המשתנים בעולם הטלוויזיה, יכירו את הפורמטים המובילים בשנים האחרונות, ייחשפו לתהליכי הפקה ופיתוח תוכן, ילמדו את מושגי הבסיס בתחום יחסי הציבור והרשתות החברתיות, ואף יתנסו בעבודה מעשית באולפני רשת.

בנוסף, מצטיינת או מצטיין הקורס יזכו להגיש פינה בתכנית "פותחים יום" המשודרת ברשת 13.

אבי בן טל. ינאי יחיאל,
אבי בן טל/ינאי יחיאל

מנכ"ל רשת 13, אבי בן טל: "אני גאה ונרגש לקראת שיתוף הפעולה בין רשת 13 ומפעל הפיס, במסגרתו יפתח מסלול לימודים להכשרה ייעודית למקצועות הטלוויזיה לאנשים עם מוגבלויות, שיאפשר העשרה מקצועית, ושילובם על המסך ומחוצה לו. אנו מבינים את האחריות שיש לנו כערוץ טלוויזיה וכמקום עבודה ופועלים להעלאות לסדר היום נושאים חברתיים רבים, כמו שילובם של אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה."

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: מפעל הפיס גאה להוביל את נושא שילובם של אנשים עם מוגבלויות בשוק התעסוקה הישראלי ומשקיע בכך מאמצים ומשאבים רבים. מדובר באחד מחמשת תחומי הליבה של הארגון בשנים האחרונות כאשר הקמת בית הספר לתקשורת יחד עם רשת 13 מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים לאומיים ומקומיים במגוון רחב של תחומי תעסוקה במשק וזאת מתוך הבנה ששילוב תעסוקתי יוביל לשילוב רחב יותר בקהילה ובחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully