וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסורציום של בנקים אמריקאיים יעמיד לאקוויטי1 קווי אשראי ב-340 מיליון דולר

יורם גביזון

12.2.2003 / 9:35

מסגרת האשראי המתחדש נחוצה לאקוויטי 1 כדי להשלים את רכישת קרן ההשקעות בנדל"ן IRT ב-426 מיליון דולר במניות ובמזומן; העסקה כפופה לאישור אסיפת בעלי מניות IRT



חברת אקוויטי1 שהיא חברה בת של גזית גלוב (63%) תקבל מסגרת אשראי בסכום של 340 מיליון דולר מקונסורציום של בנקים אמריקאיים, לאחר שחתמה על הסכם עם וולס פרגו שיוביל את הקונסורציום בהשתתפות 14 בנקים נוספים.



מסגרת האשראי המתחדש, שאינה מובטחת בנכסים ספציפיים, נחוצה לאקוויטי1 כדי להשלים את רכישתה של קרן ההשקעות בנדל"ן IRT ב-426 מיליון דולר במניות ובמזומן. העסקה כפופה לאישור אסיפת בעלי מניותיה של IRT שתתכנס היום.



על פי הסכם המיזוג בין אקוויטי1 ל-IRT רשאים בעלי מניותיה של IRT לקבל עד 50% מהסכום במזומן.



מסגרת האשראי נקבעה ל-3 שנים עם אפשרות הארכה של שנה נוספת ועל פי תנאיה אקוויטי1 רשאית להגדיל את הסכום שתמשוך עד ל-400 מיליון דולר. אקוויטי1 תשלם ריבית ליבור בתוספת מרווח של 1.35%-0.65% בכפוף לדירוג של ההתחייבויות ארוכות הטווח והבלתי מובטחות של החברה.



סוכנויות הדירוג מודי'ס וסטנדרד אנד פורס דירגו בסוף השבוע שעבר בדירוג BBB- את יתרת הסדרה של איגרות החוב של IRT בסכום של 150 מיליון דולר. המרווח הראשוני שתשלם אקוויטי1 על האשראי שתמשוך נקבע ל-1.0%. לאחר המיזוג עם IRT, אקוויטי1 תנהל 181 מרכזים מסחריים מעוגני מרכולים בדרום ובמזרח ארה"ב בשטח כולל של 1.7 מיליון מ"ר, ובעלות 1.5 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully