וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:05

מינויים חדשים בהנהלת אבן קיסר, ראש מועצת רמת הנגב מונה לחבר במועצת גנים לאומיים, שמורות טבע ואתרים הלאומיים ועוד. המינויים והשינויים של השבוע

חברת אבן קיסר הודיעה בשבועות האחרונים על מספר מינויים ושינויים בהנהלת החברה. אליהם מצטרפת אידית מעין זהר, שמונתה לסמנכ"לית שיווק גלובאלי של החברה (CMO).

מעין זהר אשר שימשה Director of global marketing & Customer experience, מנהלת שיווק וחווית לקוח גלובאלי, הצטרפה לאבן קיסר בשנת 2012 ומאז הינה חלק מהצוות שמוביל לאורך השנים את האסטרטגיה השיווקית של החברה ואת פיתוח המותג בעולם.

למעין זהר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום השיווק ובניית מותגים וטרם הצטרפותה לאבן קיסר שימשה כמנהלת פרסום בחברות ישראליות מובילות ביניהן בנק הפועלים ובזק.

בנוסף, כחלק ממיקוד החברה בצמיחה מואצת, מונה יזהר גלעד ל-VP, Global Digital Ventures, סמנכ"ל מיזמים דיגיטליים. מאז כניסתו לחברה בשנת 2019 הוביל את הקמת הפלטפורמה החדשנית CS Connect המאפשרת לחנויות המטבחים להפיק ללקוחותיהם הצעת מחיר מפורטת וויזואלית באופן מיידי, ולנהל את הזמנת והתקנת המשטח בצורה פשוטה, קלה וידידותית.

במסגרת תפקידו הקודם כ-Digital Ventures Director פיתח יכולות וכלים חדשים המספקים לאבן קיסר יתרונות תחרותיים ומנועי צמיחה חשובים.

השניים יהיו חלק מצוות ההנהלה הגלובאלי של החברה.

אידית מעין זוהר. קובי מהגר,
אידית מעין זוהר/קובי מהגר
יזהר גלעד. יחצ,
יזהר גלעד/יחצ

שרת הפנים, איילת שקד, הודיעה על מינויו של ראש מועצת רמת הנגב, ערן דורון, לחבר במועצת גנים לאומיים, שמורות טבע ואתרים הלאומיים.

דורון, המכהן משנת 2017 כראש המועצה האיזורית רמת הנגב, ישמש כנציג השלטון האזורי במועצה של רשות הטבע והגנים. הוא בעל רקע עשיר של פעילות בתחום שימור הסביבה, הגנת הטבע ותיירות. ערן גדל בחוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע ובהמשך אף ניהל את בית ספר שדה-שדה בוקר. כמו כן, דורון, בוגר בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ובוגר תוכנית "עמיתי סביבה" של מרכז השל, מוסמך לתואר שני בלימודי גיאוגרפיה וסביבה ותואר ראשון בגאומורפולוגיה מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

לאחר קבלת מינוי לחבר מועצת המנהלים של רשות הטבע והגנים, אמר ערן דורון: "אשאף להביא לידי ביטוי בתפקידי כחבר מועצת הרשות, את ערכי הציונות הסביבתית עליהם התחנכתי וחינכתי במשך שנים רבות, שאני רואה בהם כמאזנים בין החשיבות לשמירה על הסביבה ומערכות תומכות החיים, לבין הצורך בהמשך פיתוחו המושכל של הנגב. אני מודה לשרת הפנים, איילת שקד על שנתנה בי את האמון וההזדמנות לקחת חלק בעשייה החשובה של גוף זה".

sheen-shitof

גם בגוף וגם בפנים

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן דורון. שי שמואלי,
ערן דורון/שי שמואלי

חברת Zadara, ספקית מובילה בתחום שירותי ענן קצה, הודיעה כי טוני קריית'ורן הצטרף להנהלת החברה כ-Chief Revenue Officer. קרייתו'רן הוא מנהל מנוסה עם ותק של יותר מ-25 שנים בתעשייה, ומצטרף ל-Zadara כדי להוביל את מערך המכירות ברחבי העולם, להניע את אימוץ תוכנית Federated Edge של החברה, להגדיל את ערוצי השותפויות שלה ולהרחיב את פתרונות ענן הקצה של Zadara לארגונים ומשתמשי קצה.

"זאדרא תציע בקרוב לוקיישנים של edge cloud ליד כל עיר גדולה בעולם ואנו עובדים במרץ כדי להאיץ את הזמינות ואימוץ של ענן הקצה עם רשת השותפים שלנו", אמר נלסון נחום, מנכ"ל ומייסד שותף של Zadara. "טוני מביא עמו ניסיון לא רק בבניית תוכניות וערוצי מכירות ברמה עולמית, אלא גם מנהיגות. כמנכ"ל לשעבר,הניסיון שלו בתעשייה וגישת 'הלקוח במקום הראשון' , הופכים אותו למתאים באופן טבעי לצוות".

"היברידיות, ריבוי עננים ומחשוב קצה הם החזית הבאה ו-Zadara מציעה פתרון ייחודי באמת", ציין קריית'ורן. "בעוד שרוב ספקי הענן מציעים כיום מרכזי נתונים גדולים, Zadara היא ספקית הענן הקצה האמיתית היחידה. Zadara מספקת תשתית מלאה של אחסון, מחשוב וקישוריות, והכל בשבריר מהעלות של ה-Hyperscalers. ההזדמנות להרחיב את בסיס הלקוחות של זאדרא כדי לבנות את ענן הקצה הגדול בעולם היא מרגשת מאוד. אני גאה להצטרף לצוות שהופך את חווית הענן השונה הזו למציאות".

בתפקידו כ-CRO ימנף קריית'ורן את מומחיותו בהובלת תוכניות וערוצי מכירות עבור חברות משבשות (Disruptive). עד לאחרונה, שימש קריית'ורן כמנכ"ל של ספקית פלטפורמות השרתים Bamboo Systems Group. תחת הנהגתו של קריית'ורן השלימה חברת , Bamboo מהלך מוצלח של מיתוג מחדש, הוסיפה מספר רב של לקוחות Fortune 500, והבטיחה מימון של למעלה מ-11 מיליון דולר בסבב גיוס מקדים לסדרה A. קריית'ורן גם מילא תפקידים בכירים בחברות Kompresse, Nexsan ו-NexGen Storage.

טוני קרייתורן. יחצ,
טוני קרייתורן/יחצ

טופ גרופ (Top Group), הודיעה על מינויו של עו"ד אורי לוין למשנה למנכ"ל TopGrc, המאחדת את כל פעילות ה- GRC בקבוצה. לוין, אשר יוביל את פעילות החברה בישראל, מביא עימו מעל 10 שנות ניסיון בניהול פרויקטים והקמת פתרונות בתחום ביקורת פנים, ניהול סיכונים וציות. לוין הינו סא"ל במיל' (סגן מפקד חטיבת צנחנים במילואים) ושימש עד לאחרונה כסמנכ"ל אופרציה בחברה.

המינוי התבצע כחלק מתהליך מיתוג מחדש של חברת KCS, שהתמזגה בטופ גרופ, המנהלת מעתה את כל פעילות ה- GRC בקבוצה. החברה אשר תפעל תחת השם TopGRC, עתירת ידע וניסיון בתחום ותאחד תחת קורת גג אחת את ה- Best Practise, של המומחים והפתרונות הטכנולוגיים הקיימים והחדשים. מעבר להרחבת הפעילות בשוק הישראלי, החברה מכוונת להציע פתרונות לשוק הבינלאומי.

TopGRC מציעה פתרונות מקיפים ומשלימים בתחום ה- GRC. בין היתר, החברה תפתח ותיישם את פתרון ה- GRC Generica - מערכת ממשל תשתיתית לפתרונות תאימות ברגולציה ובקרה וכן את AB4GRC - פלטפורמה מקיפה לניהול GRC הכוללת: ניהול סיכונים, ביקורת פנים, ציות,, SOX הגנת סייבר ועוד. לחברה לקוחות במגוון ענפים: ממשלה, בנקאות, פיננסים, גופי תעשייה ועוד.

סיימון צ'ולסקי, מנכ"ל TopGRC: "אני מברך על מינויו של עו"ד אורי לוין למשנה למנכ"ל. לאחר היכרות רבת שנים עמו, אין לי ספק שיתרום רבות ל- TopGRC, אשר המיזוג תרם להתעצמותה ומיצובה כגוף המוביל כיום בישראל בתחום מערכות הממשל, ניהול סיכונים ומערכות ציות לרגולציה. החברה מציעה פתרונות מקצה לקצה, כמו גם צוות מומחים לפיתוח ויישום, הטובים ביותר בתחום. היעד המרכזי של החברה בשנים הקרובות, הוא להפוך את המוצרים שלה למובילים והמתקדמים בעולם ולכבוש את השוק המקומי והבינלאומי בתחום ה - ,GRC שהולך להכפיל את עצמו עד שנת 2026. זאת על ידי בניית רשת שותפים בתחום ה- GRC ופתרונות לניהול אבטחת מידע, כולל שותפים מ- Big 4 שאנו רואים בהם נכס אסטראטגי".

עו"ד אורי לוין. יחצ,
עו"ד אורי לוין/יחצ

חברת התיירות "ספיריט הפקות עולם" מודיעה היום על שני מינויים בכירים. אלון שטרית מונה למשנה למנכ"ל וארז ארצי מונה לסמנכ"ל מסחר ורכש. שטרית וארצי הם אנשי תיירות מוכרים בענף עם ניסיון עתיר שנים והמינוי שלהם מהווה חלק משינוי אסטרטגי כולל שהחברה עוברת במטרה לפתוח שווקים ויעדים חדשים.

ארצי בן 52, נ+4, בוגר המכללה לתיירות בת"א בעל ניסיון של כ- 30 שנה בענף התיירות, נחשב למומחה תעופה מהידועים בארץ ובעבר שימש כמנהל וסמנכ"ל חברת קשרי -תעופה ,סיטונאית תיירות ותעופה מהגדולות בארץ. במסגרת תפקידו בספיריט ארז ארצי ירכז את כל תחום הרכש של החברה, הן מבחינה תעופתית ומלונאית ביעדים הקיימים וביעדים נוספים שיפותחו בהמשך וכן ינהל את צוות האופרציה.

שטרית בן 52 נ+3, בעל 21 שנות ניסיון בענף התיירות. בעברו שימש כסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בחברת תלמה נסיעות ותיירות בע"מ והוביל את העסקאות המשמעותיות של החברה. במסגרת תפקידו בספיריט אלון שטרית יהיה אחראי על הפיתוח העסקי, הרחבה ושיפור של התשתיות הפנים ארגוניות, והרחבת מגוון היעדים האקזוטיים שהחברה מציעה ללקוחותיה.

טלי יטיב מנכ"לית ובעלים ספיריט: "המינויים הללו מצטרפים לעוד שורה של גיוסי עובדים שביצענו בתקופה האחרונה ומסמנים את ההתרחבות של ספיריט ליעדים ותחומים חדשים. בשנה האחרונה אנחנו עושים פעולות שמטרתן להגדיל את החברה ואת השירותים שהיא מציעה, בתוך כך רכשנו את חברת "ואקאנס" שמתמחה בחופשות בוילות וטירות ברחבי העולם ועברנו למשרדים חדשים בפארק עופר. אני מאמינה שהגיוס של ארז ארצי ואלון שטרית שהם בעלי רקורד מרשים בעולם התיירות יסייע לנו להמשיך ולהביא מוצרים יצירתיים וחדשניים ללקוחות ספיריט".

ארז ארצי. בועז לביא,
ארז ארצי/בועז לביא
אלון שטרית. בועז לביא,
אלון שטרית/בועז לביא

עו"ד אמיר פלמרי מונה לשותף במשרד לוצאטו עורכי הדין מקבוצת לוצאטו, קבוצת הקניין הרוחני המובילה בישראל, וישמש כראש תחום סימני המסחר בחטיבה המשפטית של הקבוצה. אמיר פלמרי הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת סאסקס, אנגליה, ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בוסטון, והוא התמחה בתחומי התאגידים והמשפט המסחרי. עו"ד פלמרי עסק במגוון תפקידים בקבוצת לוצאטו לרבות תפקידים בכירים במחלקת סימני המסחר אותה כעת מנהל, פיתוח עסקי וניהול פורטפוליו קניין רוחני.

"אנו שמחים מאוד על קידומו של אמיר פלמרי, שהוא מהעובדים הבולטים והמצטיינים בקבוצה ובעל ניסיון רב בייעוץ ללקוחות בענייני קניין רוחני ובמיוחד בכל הקשור להגנה, אכיפה וניצול מיטבי של סימני מסחר. אמיר מנהל בכישרון רב פורטפוליו של לקוחות בין-לאומיים וישראליים בתחומי סימני מסחר, פטנטים ועיצובים ומסייע להם למקסם את ערך ה-IP שלהם", אמרה ד"ר אסתר לוצאטו, מנכ"לית קבוצת לוצאטו.

"צירופו של אמיר לשורת השותפים במשרד עורכי הדין בקבוצה היא ביטוי נוסף לצמיחה הנפלאה שהמשרד והאנשים בו חווים" ציינה עו"ד מיכל לוצאטו, השותפה המנהלת של משרד עורכי הדין.
משרד לוצאטו עורכי דין השייך לחטיבה המשפטית של קבוצת לוצאטו, הוקם לראשונה במילאנו שבאיטליה ב-1869, ועוסק בתחומי הקניין הרוחני והמשפט המסחרי. המשרד מוכר היטב בזירה המשפטית, בין היתר עקב ניהול הליכי ליטיגציה מוצלחים בתיקים שהפכו לאבני דרך והלכות בעולם הקניין הרוחני, ומספק שירותים משפטיים למגוון רחב של לקוחות ישראלים ובין-לאומיים בכל הגדלים, החל מחברות Fortune 500 ועד לחברות סטארט-אפ ויזמים, גופים ממשלתיים וציבוריים, מיזמים פרטיים, אמנים, יוצרים ועוד.

עו"ד אמיר פלמרי. מיכל לוצאטו,
עו"ד אמיר פלמרי/מיכל לוצאטו

חברת התוכנה Incredibuild, המפתחת טכנולוגיה מתקדמת להאצת תהליכי וזמני פיתוח באמצעות הרשת הארגונית והענן, מודיעה על מינויו של רגב יטיב לתפקיד CRO (סמנכ"ל פעילות עסקית עולמי) בחברה.

מינויו של יטיב מגיע על רקע הצמיחה המואצת של החברה בתקופה האחרונה וזאת בהמשך להשקעה על סך 140 מיליון דולר של קרן ההשקעות Insight Partners בחברה במרץ 2021, גדילה במספר העובדים בחברה במאות אחוזים וזאת לצד פתיחת משרדים נוספים בסין, יפן, אוקראינה וארה"ב וכן סיום שנת 2020 ושיא הקורונה עם צמיחה של 60% בהכנסותיה.

במסגרת תפקידו יוביל רגב את הפעילות העסקית הגלובלית של החברה במטרה להביא לצמיחה, גידול ההכנסות וההשקעות והובלת תהליכים תפעוליים משמעותיים, זאת כחלק מהאסטרטגיה להגברת הפעילות הגלובלית של החברה לאור העלייה בביקוש למוצרי ברחבי העולם.

חברת Incredibuild מרחיבה את הנוכחות שלה בשוק באמצעות הפתרונות המתקדמים שמפתחת עבור מפתחים, מנהלי פיתוח וטכנולוגיה ואנשי מפתח בחברות והצורך ההולך וגדל בכלים אלו.
Incredibuild מסייעת לחברות לשמור על היתרון התחרותי שלהן בזמנים בהם היציאה המהירה לשוק ואימוץ הענן הופכים לקריטיים. בימים אלו החברה פועלת להרחבת פלטפורמת האצת פיתוח התוכנה שלה עבור צוותי פיתוח במגזרים שונים, כמו פיננסים, גיימינג ושווקי ה-AR וה-VR הצומחים.

רגב מביא עמו לתפקיד למעלה מ-25 שנות ניסיון בהובלת התרחבות של חברות וסטארטאפים ב-FORTUNE 500 וכן ניסיון רב בניהול גלובלי אסטרטגי ובהגדלת הפעילות עבור חברות SaaS וחברות תוכנה ברחבי העולם. הוא שימש בעבר כסמנכ"ל התפעול וההכנסות (CRO & COO) בפלטפורמת האודיו-וידאו אגורה (Agora.io), שם ליווה את התהליך עוד מהשלבים המוקדמים שלהן ועד להנפקה ביוני 2020. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות בחברת בסיסי הנתונים רדיס לאבס (Redis Labs), כמנכ"ל ב-Magic Software Enterprise בארה"ב ו-EMEA, ותפקידים בכירים נוספים.

רגב מביא עימו ידע וניסיון רב שיאפשרו ל Incredibuild להאיץ את ההתרחבות הגלובלית ולהרחיב את הפעילות העסקית שלה בארה"ב , EMEA ו- APAC. כמו כן, החברה תיכנס למגזרים עסקיים חדשים, תפרוס צוותים גדולים יותר בעולם ותמקד את המוצר והתמיכה שלה כך שתוכל לספק פתרונות מותאמים ללקוחות בשווקים שונים.

רגב יטיב (רג'י) CRO בחברת Incredibuild: "Incredibuild מפתחת טכנולוגיה ייחודית שמספקת ערך מוסף עצום ללקוחותיה בכך שמאפשרת בנייה והשקה מהירה של יישומים ובוא בעת יצירת חיסכון משמעותי בעלויות פיתוח והשקה. אני נרגש להצטרף לצוות המאד מקצועי ב- Incredibuild שמתווה את הדור הבא של הפתרונות הטכנולוגיים למפתחים ולמובילים עסקיים, וביחד אנו מתכננים להמשיך בנחישות רבה ובקנה מידה גדול, להרחיב את היכולות שלנו ואת הפעילות העסקית שלנו, תוך הגדלה מואצת של תשתיות החברה כדי לעמוד בקצב הביקוש לטכנולוגיה שמפתחת".

לדברי תמי מזאל שחר מנכ"לית Incredibuild רגב מביא עימו את סל הכישורים והניסיון העשיר לקדם את Incredibuild ולהצעיד את החברה קדימה: "החברה ציינה הישגים משמעותיים בשנתיים האחרונות, ואנחנו נרגשים לקבל את רגב ולהתקדם לשלב הבא. חברות מחפשות ללא הרף משאבים חדשים כדי להאיץ חדשנות בתוכנה. עם המומחיות של רגב, אנו מצפים לאפשר לחברות לקדם את מטרותיהן ולהגיע להצלחה גדולה ומהירה יותר".

רגב יטיב. יחצ,
רגב יטיב/יחצ

חני בלכמן מונתה למנהלת תיקי לקוחות אנטרפרייז בחברת פורטק. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מכירות של פרויקטים, כולל ניהול תהליכי מכירה מורכבים, פיתוח עסקי של הזדמנויות קיימות וחדשות, איתור צרכי לקוחות ותקשורת שוטפת עימם, שימור לקוחות והעצמת נאמנות לקוח.

"עבדתי בעבר עם אופיר שניצר ומרגע שהגיע לפורטק כסמנכ"ל מכירות, הציע לי להצטרף אליו" אומרת בלכמן. "תמיד רציתי להתמקצע בתחום של אבטחת מידע וסייבר והחלטתי לממש את ההזדמנות. אני שמחה על הבחירה שעשיתי ומקווה להנות מהתחום החדש ולתרום לפורטק מניסיוני".

לבלכמן ניסיון של 10 שנים במכירות בעולם ה- IT והאלקטרוניקה. במהלכם עבדה ב- ABnet Communication מבית רד בינת, בחברת Neway ובאמטל מחשבים. בלכמן מחזיקה בתואר ראשון בניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

חני בלכמן. ירון וורנשטיינר,
חני בלכמן/ירון וורנשטיינר

פרופ' נורית גרץ, פרופסור מן המניין במחלקה לתרבות יצירה והפקה במכללה האקדמית ספיר זכתה בפרס משרד התרבות והספורט לסופרים עבריים ע"ש ראש הממשלה לשעבר לוי אשכול

ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר נבחר לכהן כחבר הנהלה באגודה הסוציולוגית הישראלית. הוא ישמש כנציג מטעם המכללות האקדמיות.

נורית גרץ. באדיבות המצולמת,
פרופ' נורית גרץ/באדיבות המצולמת
ד"ר מוטי גיגי. יחצ,
ד"ר מוטי גיגי/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully