וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית השקעות ישראלי למסחר במטבעות דיגיטליים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 10:28

בית ההשקעות ProxiBit פותח מסלולים להשקעה של ישראלים במטבעות דיגיטליים. ההשקעה תתבצע בשקלים ללא צורך בארנק דיגיטלי. כן הודיע ProxiBit על צירוף איציק בנבנישתי, לשעבר מנכ"ל קבוצת פרטנר ויונה פוגל, לשעבר מנכ"ל קבוצת פז, שיכהנו כחברים בכירים בוועדה המייעצת

בית ההשקעות הקריפטוגרפי ProxiBit, מקבוצת בית ההשקעות הוותיק פרוקסימה, משיק פעילות שתאפשר לעמיתים ניהול תיקים של מטבעות דיגיטליים בלבד.

במסגרת הפעילות החדשה, בית ההשקעות מציע 7 מסלולי השקעה בהתאם למטבעות השונים וכן אפשרות לנהל תיק השקעה במטבעות דיגיטליים המותאם אישית לדרישות הלקוח. בדומה לניהול תיקים "מסורתי" גם ניהול התיק במטבעות הקריפטו יעשה בסטנדרטים הנהוגים בבתי ההשקעות ותוך אפשרות לממש את התיק בכל עת.

על בעלי התפקידים ב- ProxiBit נמנים חיים ונציה ואורי רענן (מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה) שיכהנו כדירקטורים וכן איציק בנבנישתי, לשעבר מנכ"ל פרטנר ויונה פוגל, לשעבר מנכ"ל פז ומי שכיהן בשורה הארוכה של תפקידים בכירים בבנק לאומי וביניהם חבר הנהלת הבנק וראש החטיבה הבנקאית, אשר יכהנו כחברים בכירים בוועדה המייעצת של בית ההשקעות. את פעילות ProxiBit ינהל אלעד נומברג.

חיים ונציה. לואיז גרין,
חיים ונציה, מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה/לואיז גרין

בין ההיצע הקיים למערכת הבנקאית

השירותים המוצעים כיום בישראל בתחום השקעות במטבעות דיגיטליים מצומצמים ומאפשרים בעיקר קנייה ומכירה של מטבע תוך הסתמכות על הקמת ארנק דיגיטלי ע"י הלקוח. במקביל, המערכת הבנקאית מערימה קשיים על הלקוחות בקבלת כספים שמקורם במערכת פתוחה בה יש חשש גדול להלבנת הון. המשקיעים במטבעות קריפטו חייבים להצביע בפני המערכת הבנקאית על מקור הכספים וכי לא עברו בבורסות לא מפוקחות, המהוות גורם סיכון משמעותי להלבנת הון ומימון טרור.

אורי רענן. לואיז גרין,
אורי רענן, מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה/לואיז גרין

השקעות בשקלים, בשבעה מסלולים

ProxiBit, המצוייד ברשיון (היתר המשך עיסוק) של נותן שירותים פיננסיים (נש"פ) מטעם רשות שוק ההון, בא לפתור בעיות אלה.

בית ההשקעות מאפשר לנהל השקעות בקריפטו, בשקלים, בשבעה מסלולי השקעה שונים הכוללים בסה"כ למעלה מ-50 סוגי מטבעות דיגיטליים. המסלולים מבוססים, בין השאר, על שווי השוק של המטבעות ועל סקטורים שונים כגון הגיימינג וה-WEB 3.0. ההשקעה יכולה להתבצע עצמאית בכל מטבע שיבחר הלקוח, או באמצעות אלוקציה הנעשית ע"י האנליסטים של ProxiBit.

רכישת המטבעות נעשית ע"י בית ההשקעות במערכת סגורה כשכל ההשקעה מבוצעות בהעברות בנקאיות. בכך נמנע הצורך להתמודד עם החששות שבקניית מטבעות דיגיטליים, השמירה עליהם וההתנהלות מול הבנקים בכל הקשור לרגולציה בעניין החשד מפני הלבנת הון.

אלעד נומברג. לואיז גרין,
אלעד נומברג, ינהל את הפעילות ב- ProxiBit/לואיז גרין

מינימום 30 אלף שקל

ניהול התיק נעשה בהתאם לרגולציה המחמירה ובכלל זה לאחר הליכי הכרת הלקוח (KYC) ובירור הצרכים. המטבעות עצמם נשמרים בתקן אבטחה GK8 הנחשב לרמת האבטחה הגבוהה ביותר בשוק הקריפטו וכן בבורסת Kraken, המובילה בפיקוח הרגולטורי על המטבעות הדיגיטליים.

בדומה לניהול תיקים מסורתי, כל ההליך שקוף לחלוטין למשקיעים. בכל שלב ניתן יהיה לבצע שינויים במסלולים וכן לבצע הפקדה או משיכה מיידיים ובנזילות מלאה. בעת המימוש, בית ההשקעות יבצע עבור הלקוח את ההמרה לשקלים, את העברת היתרה לחשבון וידאג לניכוי המס.

סכום ההשקעה המינימלי לתיק מנוהל עומד על כ-30,000 שקל בלבד. דמי הניהול השנתיים ינועו בין 2.5%-3.5% ודמי ההפקדה והמשיכה ינועו בין 2.5%-4%, בהתאם לגובה התיק.

יונה פוגל. יוסי אלוני,
יונה פוגל: "תחום הקריפטו, שהחל בשוליים, הופך להילך חוקי ומקובל בעולם"/יוסי אלוני

יונה פוגל: "תחום הקריפטו, שהחל בשוליים, הופך להילך חוקי ומקובל בעולם. חברות רבות, ואפילו מדינות, מדברות על המטבעות הקריפטוגרפיים כמטבעות העתיד ומאפשרות מסחר והעברת תשלומים באמצעותם. גם הרגולטורים הבינו שמדובר במטבעות לכל דבר ומתחילים לאסדר את התחום. המהלך, הראשון מסוגו בישראל, שמוביל ,ProxiBit הוא צעד משמעותי קדימה בהתפתחות עולם הקריפטו ומיזוגו יחד עם עולם ההשקעות המסורתי והסטנדרטיים המחמירים הנהוגים בו".

איציק בנבנישתי. ישראל שם טוב,
איציק בנבנישתי: "אני מתרגש להיות חלק ממהלך חלוצי של הקמת בית השקעות קריפטו הראשון בישראל"/ישראל שם טוב

איציק בנבנישתי: "אני מתרגש להיות חלק ממהלך חלוצי של הקמת בית השקעות קריפטו הראשון בישראל. רבים שמעו על קריפטו אבל לא ממש יודעים איך להשקיע בזה.

עכשיו מגיע ProxiBit ועושה את הכל פשוט ויעיל. מדובר במהלך חדשני המאפשר למשקיעים פיננסים, בכל הגדלים, להיכנס להשקעות במטבעות הקריפטו. עד כה, משקיעים פוטנציאלים רבים שרצו להשקיע בתחום הצובר תאוצה בעולם נרתעו מלעשות זאת. בין השאר, בשל חוסר הידע וההבנה בתחום ובעיקר בשל החששות הנובעים מכל הקשור בהליכי הרכישה, האחזקה והמכירה של המטבעות.

בית ההשקעות מאפשר, לראשונה, ניהול תיקים מקומי במטבעות הקריפטו, בשקלים ובסטנדרטים הנהוגים בעולם ההשקעות "המסורתי". יחד עם זאת, מדובר בתחום תנודתי מאוד שאינו מתאים לכל אחד, ולכן ראוי שיעשה בליווי אנשי המקצוע".

ביטקויין מטבע וירטואלי. ShutterStock
לא רק ביטקוין. אפשרות השקעה במטבעות וירטואלים נוספים/ShutterStock

מסלולי ההשקעה המוצעים ב-ProxiBit:

Top 5
מסלול המורכב מחמשת המטבעות בעלי שווי השוק הגדול ביותר.
משקלו של כל מטבע נקבע על פי יחס שוויו מתוך סך חמשת המטבעות במסלול.
מסלול זה כולל מטבעות כגון: Bitcoin, Ethereum, Solana
תשואה מתחילת 2020 ו עד 27.01.2022: 510.61%

MID 6-10
מסלול המורכב מחמשת המטבעות הנמצאים במקומות ה- 6-10 על פי שווי השוק שלהם.
משקלו של כל מטבע נקבע על פי יחס שוויו מתוך סך חמשת המטבעות במסלול.
מסלול זה כולל מטבעות כגון: Terra, Polkadot, Avalanche
תשואה מתחילת 2020 ועד 27.01.2022: 960.21%

SME 11-20
מסלול המורכב מעשרת המטבעות הנמצאים במקומות ה- 11-20 על פי שווי השוק שלהם. משקלו של כל מטבע נקבע על פי יחס שוויו מתוך סך עשרת המטבעות במסלול.
מסלול זה כולל מטבעות כגון: Uniswap, Cosmos, Chainlink
תשואה מתחילת 2020 ו עד 27.01.2022: 463.62%

FLEXIBLE 5
מסלול גמיש המורכב מחמישה מטבעות הנבחרים על ידי צוות מומחי ProxiBit.

GAME 5
מסלול המורכב מחמשת המטבעות המובילים בתחום הגיימינג הנבחרים על ידי צוות מומחי ProxiBit כגון: Axie Infinity , Decentraland, The Sandbox

DeFi 5
מסלול המורכב מחמשת המטבעות המובילים בתחום ה- DeFi הנבחרים על ידי צוות מומחי ProxiBit כגון: Aave , Maker , Uniswap

Web 3.0
מסלול המורכב מחמשת המטבעות המובילים בתחום ה- Web 3.0 הנבחרים על ידי צוות מומחי ProxiBit כגון: Polkadot , Filecoin , The Graph

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully