וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה ישראלית בתחרות בינלאומית: FedEx חילקה מענקים לעסקים קטנים

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 12:03

ישראל השתתפה לראשונה בתחרות העסקים הקטנים של Fedex, וחברת "Mapro מהנדסים" הישראלית אף הפתיעה כשנבחרה לזוכה בקטגוריית בחירת הקהל. הזוכה המאושרת קיבלה מענק בגובה 40,000 שקל. חומר למחשבה: "מאפרו" מנוהלת בידי צוות של נשים

תחרות המענק לעסקים קטנים של FedEx, הוקמה בארה"ב בשנת 2012 וממשיכה להתרחב ברחבי העולם.אירופה הצטרפה לתחרות החל משנת 2016 עם שלוש מדינות, וגדלה לחמש מדינות עד 2019. כעת, לראשונה, התחרות הושקה בקרב 16 מדינות ברחבי אירופה כדי לספק הזדמנויות רבות יותר לבעלי עסקים קטנים ושאפתניים שרוצים לקחת את העסק שלהם קדימה.

במסגרת תחרות "המענק לעסקים קטנים" חילקה FedEx הבינלאומית, פרסים בשווי מצטבר של כמיליון שקל ל-19 בעלי עסקים קטנים מרחבי אירופה ולראשונה גם בהשתתפות ישראל שכבר בשנת הבכורה שלה בתחרות, חזרה עם ייצוג מכובד כאשר החברה הישראלית, "מאפרו מהנדסים", זכתה במקום הראשון בבחירת הקהל והוענק לה הפרס בשווי 40,000 שקל.

מרים צור, מנכ"לית פדקס ישראל: "זו השנה הראשונה בה ישראל לוקחת חלק בתחרות העסקים הקטנים של FedEx והתוצאות מדברות בעד עצמן. לצד הזוכה הישראלית בבחירת הקהל עלתה לגמר התחרות חברה ישראלית נוספת שהתמודדה על הפרס הראשי. FedEx תמשיך לסייע בהתפתחותם של עסקים קטנים כגדולים בתעשייה הישראלית והעולמית".

מרים צור מנכלית פדקס ישראל. יחסי ציבור,
מרים צור מנכ"לית פדקס ישראל/יחסי ציבור

הצד החזק? החברה הזוכה מנוהלת ע"י צוות נשי

נועה דובמן, מנכ"לית מאפרו מהנדסים, החברה הישראלית הזוכה: "זו הייתה זכות עבורנו להשתתף בתחרות הבינלאומית של FedEx ואנו נרגשים מבחירת הקהל בנו כזוכים המייצגים את ישראל. אני מברכת את יוזמת FedEx להעצים ולחזק את העסקים הקטנים וחשיבותם במשק הישראלי ובעולם כולו. מאפרו מהנדסים מסייעת ותומכת בתהליכי התכנון, הבניה וניהול המקרקעין והנכסים, לצורך שיפור איכות החיים בישראל ותמשיך להתפתח ולצמוח".

הזוכה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית של Fedex היא byACRE, חברת סטארט אפ מדנמרק שהוענק לה הפרס בגובה 195,000 שקל. בפרסי בחירת השופטים על סך 60,000 שקל, זכו החברות eKuore, MOYU ו- Apis Innovation.

כאמור, חברת Mapro מהנדסים הישראלית, שעוסקת במדידות וגיאו-אינפורמציה, השתתפה בתחרות וזכתה בפרס בחירת הקהל על סך 40,000 שקל. מאפרו מהנדסיפם הוקמה מתוך רצון לספק שירות איכותי ומקצועי המותאם במדויק לצרכי הלקוח. מהחברה נמסר כי מימוש החזון מושתת על קיומו של מוקד ידע עמוק ומקיף בתחומי המידע הגאודטי, הגאוגרפי, התכנוני וחוקי המקרקעין בישראל, מתוך הטמעת פתרונות טכנולוגיים הן בתהליכי העבודה והן בשיפור חוויית הלקוח.

חברת מאפרו מתמחה במידע גאוגרפי, ניהול המידע הגאוגרפי באמצעות כלים לשימוש יעיל וממוקד בנפחי מידע הולכים וגדלים לשיפור תהליכים מובנים של קבלת החלטות, רישום מקרקעין על ידי טיפול בתהליך הסדר מקרקעין המסתיים ברישום זכויות במשרד המשפטים ועוד.

החברה מנוהלת על ידי צוות נשי, בראשן המייסדת והמנכ"לית, נועה דובמן שמובילה את החברה מעולם מסורתי ושמרני לעולם עדכני, טכנולוגי וייחודי בישראל.

נועה דובמן מנכלית מאפרו מהנדסים.. מאפרו מהנדסים,
נועה דובמן מנכלית מאפרו מהנדסים/מאפרו מהנדסים

מנגישים ומתמודדים על מקום ראשון בגמר

כמו כן, הזוכה במקום הראשון בתחרות הינה חברת byACRE הממוקמת בקופנהגן, ומתכננת רולטורים (סוג של הליכונים) עבור אוכלוסיות הזקוקות לכך בשגרת היומיום שלהם במטרה לתת לרבים ברחבי העולם את הזכות להישאר פעילים וניידים ללא פשרות.

לגמר על המקום הראשון הגיעה גם החברה הישראלית Bettear שחוקרת ומפתחת טכנולוגיות בתחום ההנגשה הקולית לכבדי שמיעה, בעלי הפרעות קשב וריכוז, בעלי ירידה קוגניטיבית ועוד. החברה מייצרת רשת רחבה להנגשת תכנים קוליים במטרה ללוות ולסייע למשתמשים במגוון סיטואציות יומיומיות.

שלוש החברות שזכו בפרס בחירת השופטים בסך 60,000 שקל כל אחת הן:
eKuore מספרד, חברת מכשור רפואי חכם שפיתחה את היקף הסאונד הדיגיטלי הראשון בשוק האלחוטי שניתן לחבר לסמארטפון או לטאבלט כדי להקליט ולאחסן מידע במטרה להשיג אבחנות אמינות יותר.

MOYU מאמסטרדם, יוצרת מוצרי כתיבה ברי קיימא הניתנים למחיקה ולכתיבה מחדש. ו- Appis innovation מצ'כיה, כוורת תרמוסלולרית חדשנית שנוסדה באופן שישמיד את קרדית הוורואה, האויב הגדול ביותר של הדבורים, על מנת להביא פתרונות אקולוגיים וחסכוניים עבור כוורנים וליצור דבש בריא יותר ללקוחותיהם.

Фото: Getty Images. Zahav.ru
16 מדינות מרחבי העולם השתתפו בתחרות "מענק לעסקים קטנים" של FedEx/Zahav.ru

"המשתתפים ייצגו איכות, שאפתנות וחדשנות יוצאת דופן"

הלנה ג'אנסן, סגנית נשיא בכירה במחלקת כספים בפדקס אקספרס ואחת מפאנל השופטים: "בתקופה המאופיינת בחוסר וודאות שבה עסקים קטנים זקוקים ליותר תמיכה מאי פעם, אנו שמחים להעניק פרס ולהכיר בזוכים בתחרות השנה. זו הייתה בחירה קשה בהתחשב באיכות יוצאת הדופן של המתמודדים, אך הזוכים שלנו הראו שאפתנות וחדשנות יוצאי דופן, ואנחנו נרגשים לעזור להם לכתוב את הפרקים הבאים שלהם ב-2022 ואילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully