וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Noogata מגייסת שני בכירים

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 12:17

יגויסו להעצמת הצוות הטכנולוגי במרכז המו"פ בתל אביב. ד"ר גיא צינמן התמנה לסמנכ"ל אסטרטגיית מוצר וחולית בכרך התמנתה למנהלת משאבי אנוש וגיוס. התוכניות לגייס ל-50 משרות חדשות במהלך שנת 2022 יתמכו בצמיחת מוצר חדש ובמו"פ

חברת הסטארט-אפ נוגטה (Noogata) מובילה עולמית בפתרונות בינה מלאכותית הניתנים לשימוש ללא כתיבת קוד ומסייעים לחברות להפוך נתונים לתובנות מוכוונות פעולה, הודיעה היום על מינוי ד"ר גיא צינמן לסמנכ"ל אסטרטגיית מוצר. צינמן יהיה אחראי על תרחישי השימוש בפתרונות ועל ספריות המודלים ומינויו מתבצע במסגרת מחויבותה של נוגטה להרחיב את מרכז המו"פ בישראל ולגייס 50 עובדים נוספים בשנת 2022.

אורן רבוי, CTO ומייסד משותף נוגטה: "במהלך השנים האחרונות חווינו מסע יוצא דופן ובשנת 2022 נתמקד בהאצת פיתוח המוצר כדי לשנות את האופן שבו עסקים יכולים להפיק תועלת מהנתונים שלהם. המינוי של גיא, התוכניות ארוכות הטווח שלנו למוצר וצוותי הפיתוח בישראל יאפשרו לנו להמשיך למנף את היכולות הראשונות במעלה שיש לנו לתועלת בסיס הלקוחות הבינלאומי שלנו".

ד"ר גיא צינמן. קרן גפני,
ד"ר גיא צינמן/קרן גפני

על מנת לתמוך בצמיחה, נוגטה מינתה גם את חולית בכרך למנהלת משאבי אנוש וגיוס טלנטים בישראל. היא תוביל את מאמצי החברה לגייס ב-12 החודשים הקרובים מומחים מהשורה הראשונה לצוותי המוצר והפיתוח.

מאז ההשקה במרץ 2021 פיתחה נוגטה והשיקה ספריות למסחר אלקטרוני וניתוח מיקום - שכל אחד מהם הוא אוסף של בלוקים מודולריים של AI - שניתן להשתמש בהם בנפרד או ביחד כדי להפיק תובנות מורחבות המשפרות את איכות ההחלטות של לקוחות בתחום מוצרי הצריכה. היקפי המסחר האלקטרוני ממשיכים לצמוח ומתפתח השימוש בדאטה כדי להבין את הלקוחות, המתחרים והנוף התחרותי ועל כן נוגטה מתכננת ומפתחת במהירות ספריות חדשות שיתמכו בביקוש הזה בשנת 2022.

חולית בכרך. מיכאל תומרקין,
חוילת בכרך/מיכאל תומרקין

גיא מצטרף לנוגטה מחברת SparkBeyond שבה עבד 8 שנים ושימש בתפקידו האחרון כמנהל הפתרונות. כחבר בצוות המייסדים של SparkBeyond הוא היה מעורב עמוקות בצמיחתה המשמעותית. לפני כן הוא הוביל מיזם משותף של מספר מוסדות בריאות בניצוחה של אוניברסיטת קרנגי מלון לבניית מערכת תומכת החלטות מבוססת קוד פתוח לשימוש רופאים.

חולית מצטרפת לנוגטה מחברת Melio שבו כיהנה כדירקטורית לגיוס טאלנטים. היא צברה ניסיון עשיר בגיוס כוח אדם בתעשיית ההיי-טק שמבטיח כי היא ערוכה לתמוך בנוגטה החותרת למשוך ולשמר את צוות המפתחים המובחר ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully