וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיו ליצנים: תחפושת לפורים כבר הזמנתם?

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 12:34

חג פורים מתקרב ולמרות שנה מעוברת שדוחה בחודש את המועד, עולה הביקוש לתחפושות והמכירות מזנקות. רוצים להשוות מחירים או להזמין את התחפושת מאתרים בחו"ל, רצוי שתתעוררו כבר עכשיו. הנה כל מה שצריך לדעת על שוק התחפושות לקראת פורים

השנה, אולי יותר מבשנים קודמות, מורגשת ההתארגנות המוקדמת לקראת החג הכי שמח של השנה, בתקווה שננוכל לחגוג אותו בלי ריחוק חברתי, שהרי מי מאיתנו, ילדים ומבוגרים, לא התגעגע למסיבות הרחוב השמחות?

אמנם השנה העברית המעוברת הרחיקה מעט את פורים, אבל אולי דווקא העובדה שרבים הסיכויים שיתרחש רק לאחר תום הגשם והקור, הופכים אותו השנה למתוכנן במיוחד. לצד ההכנות המוקדמות, גם התחפושות, שחזרו להיות במרכז תשומת הלב הציבורית, הפכו לייקרות יותר, אלא אם כן מקדימים ומזמינים אותן מאתרים בינלאומיים שבחלקן ניתן למצוא תחפושות זולות יותר.

בכל הנוגע לתחפושת לפורים, ההמלצה הגורפת היא להקדים ולהזמין לפני שיגיע המועד בו כבר לא תצליחו להשיג את התחפושת שרציתם, כל שכן אם תרצו להזמין תחפושת מאתרים בחו"ל, כי אז יידרש מכם חישוב נכון של לוחות זמנים כדי שתקבלו את התחפושת בזמן לחגיגות, וככל שהיא מקורית יותר, כך תידרש מכם, ככל הנראה, יותר פרואקטיביות, תכנון מקדים ונכונות לפעולה.

מחופש לליצן. ShutterStock
פורים התשע"ב, מרץ 2022: סוף סוף נוכל לחגוג בלי ריחוק חברתי?/ShutterStock

עלייה של 200% ברכישת פריטים לפורים

"כמו בכל שנה בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה משמעותית בחיפוש וברכישה של תחפושות ואביזרים משלימים ככל שחג הפורים הולך ומתקרב", אומר אלון פסטר, ראש חטיבת הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay העולמית.

"הצרכן הישראלי הוא צרכן אונליין חכם שלמד עם השנים את היתרונות של הזמנה מוקדמת וסקר שוק, ואכן, צרכנים שמקדימים ורוכשים תחפושות חודש וחצי-חודשיים לפני החג עצמו על מנת להבטיח את הגעת המוצר עד לפורים, חוסכים עשרות אחוזים ממחיר התחפושות והמוצרים בישראל, בין היתר הודות למבצעים בחו"ל סביב ההאלווין שנחגג בעולם".

פסטר מוסיף כי: "בחודשים האחרונים נרשמה עלייה משמעותית של כ-200% ברכישת מוצרי לבוש ואביזרים מיוחדים. בנוסף, אנחנו ממשיכים לראות גידול בטרנד של תחפושות המקושרות לסדרות טלוויזיה, בדגש על משחקי הדיונון שבאופן טבעי מציעה מגוון רחב של אפשרויות לתחפושות פורים".

אביזרים לתחפושות באתר SHEIN. צילום מסך מתוך אתר SHEIN,
אביזרים לתחפושות באתר SHEIN/צילום מסך מתוך אתר SHEIN

על עיכובים ומבצעים

מורן קישנר גולדברג, סמנכ"לית שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי בדואר ישראל, מציעה שלא לחכות עם ההזמנה ולרכוש כבר עכשיו: "בשנים האחרונות ובעיקר מאז שהחיים שלנו עברו למשלוחים, התרגלנו שהחבילה מאמזון או אפילו מהאתרים הסינים כמו עלי אקספרס ו-SHEIN מגיעה בתוך שבוע-שבועיים מרגע שהשלמנו את ההזמנה".

"אבל", מדגישה קישנר גולדברג, "הגל החדש שהביא איתו האומיקרון, משבש תוכניות ויוצר עיכובים, ובשבועות האחרונים מדווחים בכל העולם על עומסים גדולים בתנועת הסחורות ובשרשרת האספקה כולה, בשל ביטול טיסות על רקע זיהוי מאומתים וריבוי בידודים בקרב הצוותים - לכן, כדאי להימנע מדחיינות ולהזמין תחפושת ואביזרים כבר עכשיו, לכל מקרה שלא יהיה".

"עוד יתרון להיערכות מוקדמת לחג, הוא בכך שאם תזמינו עכשיו, סביר להניח שלא רק שהדברים יגיעו בזמן, אלא שגם תספיקו ליהנות ממחירים משתלמים. אתרי הקניות הבינלאומיים עדיין מחזיקים במלאים שנותרו ממכירות החיסול של חג ההאלווין, לצד מבצעים שנמשכים לאורך השנה כולה", מחזקת קישנר גולדברג.

מורן קירשנר גולדברג סמנכל שיווק פיתוח עסקי וחדשנות דואר ישראל. רמי זרנגר,
מורן קירשנר גולדברג סמנכ"לית שיווק פיתוח עסקי וחדשנות דואר ישראל/רמי זרנגר

רוצים לקבל את המשלוח בזמן? אל תתבלבלו בכתובת

ב-eBay ממליצים: בידקו מה הציון והפידבקים שיש למוכר בפלטפורמה על מנת לוודא שאתם אכן רוכשים מוצר איכותי הזהה לתיאורו ותמונתו, ודאו כי המוכר מציע אופציות שילוח מהיר ומעקב אחר המשלוח על מנת שתוכלו לדעת היכן החבילה נמצאת ושהמוצר אכן יגיע עד התאריך בו אתם זקוקים לו. במידה שאתם לא בטוחים שהמוצר הוא אכן המוצר אותו אתם מחפשים, תמיד תוכלו לפנות למוכר מבעוד מועד ולשאול את כל השאלות הנדרשות שיעזרו לכם לקבל החלטה.

גם קירשנר גולדברג מציעה מינסיונה: "רכישת תחפושת, בעיקר אם מדובר בתלבושת איכותית מאתר מוכר, יכולה להיות יקרה גם כאשר היא נרכשת במחיר משתלם בחו"ל, לכן כדאי לשים לב לא רק למחיר ולבטיחות של המוצר, אלא גם למדיניות ההחזרות של האתר. באתרים רבים ניתן להחזיר בקלות במשלוח על חשבון האתר ולא על חשבון השולח, בגוביינא, כך שלא תיקלעו בסופו של דבר לסיטואציה לא נעימה בה החיסכון במחיר עלה לכם ביוקר".

לכל מי שנרתע מהחזרות, באתרים גדולים כמו אמזון ו-SHEIN תהליך ההחזרה, על פי רוב, כרוך בפעולה פשוטה של מילוי תופס מקוון, הדבקת תגית עם פרטי הנמען (האתר אליו מחזירים את המוצר), והפקדת החבילה בסניף הדואר או במרכז מסירה סמוך למקום מגוריכם.

"עוד נושא שחשוב לזכור, בעיקר ככל שעלות ההזמנה עולה, הוא עלויות נוספות שנובעות מתשלום מס. ברכישת פריטי ביגוד בסכום של עד 75 דולר (לא כלול עלויות שילוח), יש פטור ממע"מ. מעבר לסכום של 75$ תשלמו למכס בישראל תוספת של 17% מהשקל הראשון עבור שחרור החבילה. אתרים רבים מאחדים משלוחים במקרים של הזמנות סמוכות שבוצעו באותו היום, כך שלא משתלם להתחכם ולפצל את הקניה לשתי הזמנות שמבוצעות זו אחר זו".

ומה הטיפ הכי חשוב של למורן קירשנר-גולדברג? "להקפיד על מילוי פרטי כתובת למשלוח באופן מלא וללא טעויות בעת ביצוע ההזמנה באתר, כולל מיקוד וטלפון נייד לקבלת עדכונים לגבי סטטוס החבילה בהודעת טקסט. הרוב המוחלט של המקרים בהם יש עיכוב במסירת חבילות, נובע מכך שלא הוקלד מיקוד או מכך שההודעה על כך שהחבילה הגיעה, נמסרה בפתק לתיבה ולא בסמס, משום שהרוכש לא מסר טלפון נייד בעת ביצוע ההזמנה. ולרובנו יש נטייה לא לעקוב אחר הודעות ומכתבים בתיבה".

תחפושות לתינוקות, אמזון. צילום מסך מתוך אתר אמזון,
תחפושות לתינוקות, אמזון/צילום מסך מתוך אתר אמזון

עד פורים: כ-8 מיליון חבילות יגיעו לישראל

על פי נתוני דואר ישראל, עד ערב החג יגיעו לישראל קרוב ל-8 מיליון חבילות, וכבר בימים אלו מזהים במרכז הסחר המקוון במודיעין חבילות שמכילות צעצועים ואביזרים לפורים.

באשר לאיכות התחפושות, מוסיפה קישנר-גולדברג, "אנחנו רואים שבשנים האחרונות, המגמה היא לא בהכרח לבחור בזול ביותר, בעיקר בכל הנוגע לתחפושות ילדים, בעיקר בזכות מודעות גוברת לנושאי בטיחות, אשר ממקדת את הצרכנים באתרים מוכרים ובמוצרים בעלי תו תקן".

המלצה נוספת של קירשנר-גולדברג: "המידות הישראליות שונות מהמידות באירופה, בארה"ב או במזרח הרחוק, וכדאי תמיד להיעזר בלוח המרת מידות. בכל מקרה, רצוי להזמין תחפושות שהן מעט גדולות ושניתן להתאים ולתקן בבית או במתפרה מקצועית".

אנה ואלזה, ebay. מתוך אתר ebay,
אנה ואלזה, ebay: שוברי קופות של דיסני בפחות מ-50 שקל/מתוך אתר ebay

האתרים הפופולריים ביותר לרכישת תחפושות הם אותם האתרים שאנחנו מכירים כמובילי ההזמנות לאורך השנה כולה, ובראשם עלי אקספרס, אמזון ו-ebay, וכן אתר התחפושות HalloweenCustoms.com. בכל הנוגע לאקססוריז, מובילים האתרNEXT, והאתר שיין (SHEIN) שתופס תאוצה בזכות מחירים אטרקטיביים, מוצרים איכותיים ואפשרויות החזרה זמינות ונוחות.

על פי ebay, התחפושות הנמכרות (על פי חיפוש חופשי) הן: משחקי הדיונון, ספיידרמן, פוקימון. הבשורה שהיא שמצאנו גם את התחפושות המבוקשות במחירים הוגנים למדי, ביניהם: אנה ואלזה, מואנה, ספיידרמן ועוד במחירים הנעים בין 30-50 שקל.

תחפושות במחיר של עד 50 שקל: ebay. מתוך אתר ebay,
תחפושות ב-ebay לילדים: ספיידרמן ב-32 שקל/מתוך אתר ebay

לא רק לפטריוטים או אנטי-טכנולוגיים

לישראלים ישנה האופציה לרכוש גם בישראל תחפושות איכותיות וגם במקרה הזה היינו מייעצים להקדים ולא לחכות.

קולקציית התחפושות של 'שושי זוהר תחפושות שאוהבים', יצרנית תחפושות מובילה בארץ, מציעה מגוון תחפושות ביניהם הלהיטים של השנה האחרונה: סקיי היי פסטיגל עם הדמויות של הכוכבים אליאנה תדהר, קווין רובין, נועה קירל, סטטיק ובן אל, נועה קירל עם 16 תחפושות פופ-ניאון אופנתיות חדשות, תחפושות של הילד כוכב היוטיוב דילן דרור ובנות להקת פורמולה, דמויות מלחמת הכוכבים והמנדלוריאן, שוברי הקופות של MARVEL ספיידרמן, ונום והאלמנה השחורה, ולקטנטנים: קוקומלון, סוניק הקיפוד, ורובוטריקים.

התחפושות של שושי וזהר הן בעלות תו תקן ישראלי לפעוטות, ילדים, נוער ומבוגרים. בין התחפושות בקולקציה החדשה לפורים 2022:

שושי זוהר תחפושות - נועה קירל. יניר בן יוסף,
שושי זוהר תחפושות - נועה קירל/יניר בן יוסף

קלאסיקות של דיסני לצד גיבורי התנ"ך

מלחמת הכוכבים: השנה, קיבלה זוהר את הזיכיון של STAR WAR ויצרה קולקציה יוקרתית של תחפושות מושקעות ומפוארות הכוללות מסיכות ייחודיות עם 16 דגמים חדשים, ולקטנטנים מוצעת גם קולקציית קוקומלון - בדמותו של התינוק JJ, מותג הפעוטות הכי פופולרי ביוטיוב, שמשגע הורים וילדים בכל העולם, עם יותר מ־110 מיליארד צפיות.

גיבורי על: אקוומן מהסרט החדש 'אקוומן והממלכה האבודה', שהאזאם, וונדרוומן בכיכובה של גל גדות, לצד קולקציה חדשה של הקלאסיקות באטמן וחבריו רובין ופלאש, וסופרמן לבנים, בנות וגם להורים. בנוסף גם הג'וקר מציפורי הטרף והארלי קווין המהממת.

העולם הקסום של הילדות: תחפושות עפ"י סדרת הטלוויזיה My Little Pony, קולקציה חדשה של ריינבוקורן RAINBOCORNS ביצת ההפתעה החדשה שמשגעת את העולם ותחפושות חדשות של להיט בובות ההפתעה LOL השובבות הכוללות גם כובעים ותיקים תואמים וקולקציית 'ברבי פאשן' עם 14 דגמים חדשים כולל אביזרים, תכשיטים וכתרים תואמים וקולקציית יוניקורן (חד קרן).

מותגים אהובים לילדים: ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות של רובוטריקים, צבי הנינג'ה, פאוור ריינג'רס, כוח PJ, מפרץ ההרפתקאות, סמי הבנאי, מטוסי על, בוב ספוג ובוב הבנאי. ולצדם כוכבי הילדים הישראלים האהובים מיקי מוכתר ויובל המבולבל.

קלאסיקות ושוברי הקופות של דיסני גם הם ממשיכים, חברת שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות: כל נסיכות דיסני מהאגדות בשמלות נשף מפוארות במבחר מסחרר של דגמים: אלנה, רפונזל, שלגיה, אנה ואלזה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל במגוון עיצובים חדשים. ולפעוטות גם בת הים הקטנה, דונלד דאק, ליצנים וחיות.

עולם הדמדומים והמפחידים: תחפושות חדשות של הארלי קווין והג'וקר, מבחר ענק של כ- 40 דמויות מפחידות כולל מסיכות לבנים ולבנות: ג'וקרים, דינוזאורים, זומבי, שלדים רוקדים, חייזרים, מכשפות, ליצנים, עטלפים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות המצטרפים לשפע תחפושות של נינג'ות, אינדיאנים ופיראטים.

כוחות ההצלה והשיטור הישראלים: תחפושות של כל לוחמי צה"ל עם קסדות וכמובן אסטרונאוטים שרוצים להגיע לירח.

למגזר הדתי: הקלאסיקות של גיבורי התנ"ך והיהדות כמו ארבעת האימהות, אהרון, משה רבנו, הכהן הגדלות אהרון, אברהם אבינו, יוסף וכתונת הפסים, דוד המלך, משה רבנו, שלמה המלך ועוד.

"שושי זוהר תחפושות_שאוהבים" - פסטיגל סקיי היי. רן ברגמן,
"שושי זוהר תחפושות שאוהבים" - פסטיגל סקיי היי, טווח מחירים: 149--209/רן ברגמן

לא לוקחים סיכון? תשלמו יותר

היתרון בתחפושות שנמכרות כאן, בישראל הוא שאפשר למדוד, נתון שעשוי להיות קריטי עבור ילדים שמידותיהם משתנות במהירות וכמובן - שלא תסתכנו עם עיכובים אפשריים במשלוח מחו"ל. המחיר של שני יתרונות אלה, בוא במחיר... על תחפושות ישראליות נשלם לרוב יותר.

מחירי התחפושות של שושי זוהר לדוגמא: גיבורי על 49-189 שקל, נועה קירל 99-209 שקל, סקיי היי פסטיגל 129-209 שקל, נסיכות דיסני 49-159 שקל, נינג'ות 49-179 שקל, ברבי פאשן 49-189 שקל, וונדרוומן 129-189 שקל מלחמת הכוכבים 129-209 שקל, להקת הבנות פורמולה 169-199 שקל, מפחידים 49-189 שקל.

את תחפושות שושי זוהר ניתן להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום. עידן 2000, כפר השעשועים, הפנינג, בחנות המפעל 'צעצועי שגיב' ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully