וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבוס? המותג HUGO BOSS יוצא בקמפיין מיתוג מחדש

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 15:27

מותג האופנה הותיק, מוביל מהלך נועז לעבר תפיסה עכשווית יותר של BOSS HUGO, כמותגי אופנה ולייף סטייל מוביל ויוצא עם שני קמפיינים גלובליים עטורי כוכבים בו זמנית עבור המותגים BOSS ו-HUGO שמקבלים כעת זהות מודרנית המתמקדת בקהל צעיר וגלובלי

המהלך חושף את ריענון המותג ההיסטורי, לאחר כמעט 50 שנה, HUGO BOSS מציגה לוגו חדש למותג הליבה שלה BOSS, יחד עם מיתוג מחודש לגמרי בכל נקודות ההשקה עם קהל הלקוחות.

המותג HUGO מציג גם הוא לראשונה מראה חדש, מאז תחילת שנות ה-90. שני הלוגואים החדשים כוללים גופן גרפי נועז יותר, המשדר מראה עכשווי וחוויה ויזואלית חזקה.

BOSS ו-HUGO מקבלים זהות מותג חדשה ומודרנית המתמקדת בקהל צעיר וגלובלי. עיצוב הקולקציה, החנויות וחוויית המותג בכל הערוצים יתמקדו באסתטיקה שובבה וקז'ואלית יותר תוך שמירה על נאמנות לקודי המותג.

קמפיין מיתוג מחדש למותג בוס. יח"צ חו"ל,
מיתוג מחדש למותג BOSS/יח"צ חו"ל

"עם ריענון המיתוג ושחרור הקמפיינים עטורי הכוכבים, אנו פותחים עידן חדש לחלוטין עבור BOSS ו-HUGO. המטרה שלנו היא לרגש קבוצות יעד חדשות וצעירות יותר ולהפוך אותן למעריצים של המותגים שלנו. שני הקמפיינים מהווים צעד חשוב בהגדלת הרלוונטיות של המותג ובהשגת היעד שלנו להפוך למותג עולמי מוביל בשנים הקרובות", אומר דניאל גרידר, מנכ"ל HUGO BOSS AG.

קאנדל קרדשיאן בקמפיין ל-BOSS. יח"צ חו"ל,
קנדל קרדשיאן בקמפיין מיתוג מחדש ל-BOSS/יח"צ חו"ל

קמפיין #BEYOUROWNBOSS

המותג BOSS חושף צוות כוכבים שנבחר בתור הפנים של קמפיין אביב/קיץ 2022 #BeYourOwnBOSS. קמפיין הסושיאל הראשון, שצולם על ידי צלם האופנה הנודע מיקאל ינסון, על סטים ברחבי העולם.

במקביל, BOSS מכריזה על שותפות אסטרטגית עם כוכב העל בטיק טוק Khaby Lam, הכוללת שתי קולקציות קפסולות בעיצוב משותף.

הקמפיין #BeYourOwnBOSS מציג את הדוגמניות המובילות קנדל ג'נר, היילי ביבר וג'ואן סמולס, הראפר האמריקאי המפורסם פיוצ'ר, כוכב TikTok הבינלאומי Khaby Lame, הזמר והשחקן הדרום קוריאני לי מין-הו, המתאגרף המקצועי הבריטי אנתוני ג'ושוע, אלוף הטניס האיטלקי מתאו ברטיני, והאצנית הגרמנייה אליקה שמידט.

מיתוג מחדש למותג boss. יח"צ חו"ל,
המותג BOSS חושף צוות כוכבים שנבחר בתור הפנים של קמפיין אביב/קיץ 2022/יח"צ חו"ל

בנוסף לקמפיין העולמי, יצרו קשת רחבה של תוכן סושיאל בצורת פודקאסטים, מאחורי הקלעים, סטוריז באינסטגרם ורילס. הקמפיין יופעל ברחבי העולם בכל נקודות המגע של הצרכנים.

"אנחנו נרגשים לחלוטין מהקאסט המדהים הזה עבור BOSS. הכישרונות והאישיות של הקמפיין מגלמים בצורה מושלמת את מה שבוס מייצג היום. התעמקות בהיבטים האישיים, הרגשיים והמתחשבים יותר של להיות בוס בעולם של היום עוזרת לנו להתחבר בדרך קונקרטית ומוחשית יותר לבני דור המילניום", מפרט דניאל גרידר.

מיתוג מחדש למותג HUGO. יח"צ חו"ל,
מיתוג מחדש למותג HUGO/יח"צ חו"ל

קמפיין #HOWDOYOUHUGO

קמפיין #HowDoYouHUGO, שצולם גם הוא על ידי צלם האופנה המוערך מיקאל ינסון, מציג את דוגמנית העל אדות אקך, הראפרים ביג מתיו, SAINt JHN והרקדנית האמריקאית מאדי זיגלר. כזוג בחיים האמיתיים, זו הפעם הראשונה שבה Akech ו-SAINt JHN מוצגים יחד בקמפיין.

בנוסף להקמפיין העולמי, הופקו שכבות תוכן סושיאל שונות הקשורות לעולמות הריקוד והמוזיקה בצורה של צילומים מאחורי הקלעים, ראיונות ואתגרי TikTok. פני המותג, ביג מתיו, בנה אתגר ריקוד לטיקטוק, #HowDoYouHUGO, אשר יתוקשר על ידי 60 יוצרי TikTok במטרה ליצור באז ומעורבות בפלטפורמות האלו.

"היום, יותר מתמיד, חשוב ללכת בדרך שלך, והעיקרון הזה הוא הבסיס של המותג HUGO הפונה לאנשים צעירים, לא שגרתיים ומתקדמים שחיים את החיים בתנאים שלהם", מוסיף גרידר.

הקולקציה תגיע בקרוב לחנויות בוס, הוגו ואתר פקטורי 54

מיתוג מחדש למותג HUGO. יח"צ חו"ל,
מיתוג מחדש למותג HUGO/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully