וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסימי מחלץ לעזרת קיסריה: יעמיד הלוואה של כמיליון דולר

גולן פרידנפלד

12.2.2003 / 11:43

בנוסף, יעניר ערבויות בהיקף של כ-10 מיליון דולר; מטרת ההלוואה - לאפשר קבלת אשראי בנקאי; הפסדיה ב-2002 הסתכמו בכ-1.2 מיליון שקל והונה העצמי הסתכם בכ-1.1 מיליון שקל בלבד

אלברט ניסימי שרכש את השליטה בחברת קיסריה הבורסאית בחודש אוקטובר האחרון, נחלץ לעזרת החברה. על פי דיווחי החברה לבורסה היום, יעמיד נסימי הלוואה בהיקף של כמיליון דולר וערבויות בהיקף של 10 מיליון דולר, במטרה לסייע לחברה בקבלת אשראי בנקאי לביצוע פרויקטים. ההלוואה תישא בהפרשי ההצמדה בלבד.

בתוך כך, מפרסמת החברה את דו"חותיה השנתיים, מהם עולה הסיבה לערבויות ולהלוואות הנדרשות לה, לצורך המשך קיומה. הונה העצמי של החברה מסתכם בכ-1.1 מיליון שקל בלבד, מתוך מאזן המסתכם בכ-91.6 מיליון שקל. היקף האשראי לזמן קצר מהבנקים, מסתכם בסוף השנה בכ-10.7 מיליון שקל, לעומת נכסים שוטפים בהיקף של 280 אלף שקל בלבד.

הפסדיה של החברה בשנת 2002 הסתכמו ב-1.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו הפסדיה של החברה בכ-637 אלף שקל, לעומת רווח של 440 שקל ברבעון הקודם. החברה רשמה במהלך 2003 הכנסות בהיקף של 12.9 מיליון שקל, כתוצאה ממכירת יחידות דיור והכנסות נוספות בהיקף של 90 אלף שקל כתוצאה מהכנסות שכירות. מרבית הכנסות אלו נובעות מפרויקט "סביוני אביב" ברמת אביב.

בנוסף, מדוחת החברה כי בסוף דצמבר השנה היא חתמה על זיכרון דברים לרכישת יתרת הנכסים הלא מכורים בפרויקט "חוצות יפו" ברחוב ירושלים בתל אביב מדי חברת קריסטל לייק, תמורת 11 מיליון דולר. הנכסים הנרכשים כוללים 62 דירות בגדלים שונים, כ-200 מ"ר שטחים מסחריים, מרתף מסחרי וחניון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully