וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IXI Mobile גייסה 6 מיליון דולר

צורי דאר

12.2.2003 / 12:01

השלימה גיוס של 21 מיליון דולר; לסבב השלישי הצטרפו זרוע ההשקעות בתקשורת של קבוצת ההון סיכון התאגידית אינטל קפיטל והבנק לפיתוח התעשייה של סין

חברת הסטארט אפ הישראלית IXI Mobile הודיעה היום על השלמת גיוס של 6 מיליון דולר נוספים במסגרת הסבב השלישי. אל הגיוס בהיקף 15 מיליון דולר הצטרפו הבנק לפיתוח התעשייה של סין (China Development Industrial Bank - CDIB) וזרוע ההשקעות בתקשורת של קבוצת ההון סיכון התאגידית אינטל קפיטל.

"בשל הדרישה העצומה למוצרים ושירותים ניידים, בעלות נמוכה, באזור אסיה, אנו רואים כי הפתרון מבוסס PMG של IXI והתוכנות התומכות הגיעו לשוק בזמן ובמקום הנכונים. CDIB מאמין כי פתרונות אלו טובים לאסיה בכלל ולסין בפרט", אמר טאווי סאן (Tawei Sun), סגן נשיא CDIB.

IXI Mobile מרעננה פיתחה מערכת תקשורת אישית הנקראת (Personal Mobile Gateway - PMG), המבוססת על טכנולוגיות של תקשורת סלולרית ותקשורת אלחוטית לטווח קצר - בלו-טות. מערכת ה-PMG - מרכזת קטנה בגודל של קופסת גפרורים המכילה מיקרו-נתב ומיקרו-שרת - מקושרת לאביזרי קצה ייעודיים, כמו טלפון סלולרי קטן, מסוף לקבלת דואר אלקטרוני ומסרים מיידיים, מצלמה דיגיטלית ועוד.

IXI עובדת בשיתוף פעולה עם מספר חברות ישראליות ובינלאומיות בפיתוח אביזרי קצה בעלי יכולת תקשורת ל-PMG. בין היתר היא מפתחת עם חברת ג'אברה האמריקאית אוזניות אלחוטיות המבוססות על תקן בלו-טות. שת"פ נוסף יש לחברה עם אמבלייז סמיקונדקטורס, לפיתוח פתרון המאפשר העברה מיידית של תכני מולטימדיה ממצלמת וידיאו אישית ישירות לרשת האינטרנט או למשתמשים אחרים.

IXI הוקמה באוגוסט 2000 על ידי עמית הלר, מנכ"ל החברה, גידי ברק, יו"ר החברה, וזיו הפרנס, המשמש כמנהל הטכנולוגיה הראשי (CTO). הלר וברק היו ממייסדי באטרפליי, שפיתחה טכנולוגיות תקשורת אלחוטית לטווחים קצרים ונמכרה ב-1999 לטקסס אינסטרומנטס.

בחלקו הראשון של הסבב שהושלם באוקטובר האחרון גייסה החברה 15 מיליון דולר מקרן ההון סיכון ג'מיני, דרייפר פישר ג'ורבסטון, קרן ההון סיכון האירופית TLCom וטקסס אינסטרומנטס.
החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדים בפאלו אלטו, קליפורניה ומרכז פיתוח ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully