וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי ראב"ד מונה למנכ"ל LIME ישראל

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 12:51

ראב"ד, ממקימי LIME בישראל ומחלוצי תעשיית הקורקינטים המקומית והגלובלית, שימש סמנכ"ל החברה בארץ ב-3 השנים האחרונות ולקח חלק משמעותי בעיצוב מודל אסטרטגי לשוק צומח חדש

חברת LIME, חברת הקורקינטים השיתופיים הגדולה והמובילה בעולם, הודיעה על מינויו של איתי ראב"ד לתפקיד מנכ"ל LIME ישראל.

ראב"ד, ממקימי LIME בישראל ומחלוצי תעשיית הקורקינטים המקומית והגלובלית, שימש סמנכ"ל החברה בארץ ב-3 השנים האחרונות ולקח חלק משמעותי בעיצוב מודל אסטרטגי לשוק צומח חדש אשר שימש בסיס להשקת שווקים רבים אחרים בעולם. ראב"ד, 33, הינו בעל תואר ראשון במשפטים ותקשורת.

שוק הקורקינטים של LIME בישראל, נחשב מיום הקמתו לאחד מהשווקים הבולטים ביותר של LIME ברחבי העולם עם קרוב ל-12 מיליון רכיבות ומאות אלפי רוכבים. במהלך שנות הפעילות בארץ, שודרג צי הקורקינטים פעמיים, על מנת לספק לצרכן הישראלי את הכלים המתקדמים הבטיחותיים ביותר בעולם. לצד זאת, LIME מציגה יתרון טכנולוגי באמצעות הטמעה שוטפת של פיצ'רים מתוחכמים כגון אמצעי בינה מלאכותי בחניית הכלים, עידוד חבישת קסדה באמצעות AI ועוד.

איתי ראב"ד. דרור סיתהכל,
איתי ראב"ד/דרור סיתהכל

איתי ראב"ד אמר: "אני מודה להנהלת LIME העולמית על האמון וההזדמנות להוביל את החברה בישראל לשיאים חדשים. המעבר למיקרו-מוביליטי בשיאו ובהתאמה, אנו רואים ביקוש הולך וגובר לשירות שלנו. עד כה בוצעו ב-LIME ישראל קרוב ל--12 מיליון רכיבות שחסכו קרוב ל-8 מיליון ק"ג של Co2 וכמובן עשרות אלפי שעות של עמידה בפקקים. אני נכנס לתפקיד בימים מאתגרים אלו כאשר ישראל בכלל וערי המטרופולין בפרט נמצאות במשבר תחבורתי עמוק, זאת במקביל למשבר האקלים העולמי אשר מחייב אותנו להגביר קצב בצמצום ההשפעה התחבורתית. לכן, התחייבנו כחברה לצמצם את אחוז הפליטות ל--0% עד שנת 2030 וזאת בהתבסס על תכנית פרקטית ומדויקת המתייחסת לכלל ההיבטים הכרוכים בטעינה, ייצור ותפעול הפעילות. כעת, באחריות משותפת, על כולנו לעשות את שביכולתנו על מנת להגביר את השימוש בתחבורה אלטרנטיבית, ירוקה, שיתופית, חכמה ובטוחה ובכך לצמצם את פליטות הפחמן הנגרמות משימוש בתחבורה מזהמת".

חברת LIME, הפועלת בלמעלה מ-200 ערים ברחבי העולם, בהן פריז, ברלין, לונדון, לוס אנג'לס ועוד, הינה חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם, מובילה את המהפכה שמשנה את פני הערים ואת האופן בו אנו מתניידים כיום לדרך נקיה, מהירה וחכמה יותר. LIME הינה החברה היחידה בישראל המציעה כיסוי ביטוחי מלא באופן אוטומטי וללא עלות.

עד כה גייסה LIME כ--1.5 מיליארד דולר ולפני כחודשיים השלימה את הגיוס הגדול ביותר עד כה בתעשיית המיקרו-מוביליטי בסכום של 523 מיליון דולר. בין משקיעיה בולטים: ADGF, Fidelity, Uber, Google Ventures ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully