וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הסופרמרקטים האמריקאית Hannaford תתקין את מערכת התוכנה של ריטליקס ב-119 סניפיה

אלי דניאל

12.2.2003 / 12:16

הרשת, מקבוצת דלהייז העולמית, תתקין את מערכת ה-StoreLine POS לסביבת לינוקס; ההתקנות יתחילו מיידית; מחר תפרסם דו"חותיה ל-2002



חברת ריטליקס , המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה כלל מערכתיים לתעשיית קמעונות המזון, הודיעה היום כי רשת המרכולים האמריקאית הנפורד (Hannaford) בחרה במערכת התוכנה שלה - Retalix StoreLine POS, לשם תפעול עמדות המכירה בכל 119 החנויות אותן היא מפעילה בצפון-מזרח ארה"ב. תחילת ההתקנות תתבצע באופן מיידי.



מערכת ה-StoreLine POS של ריטליקס מהווה פתרון תוכנה מתקדם, בלתי-תלוי בחומרה, שעונה על הצרכים התפעוליים של קמעונאי המזון. המערכת מציעה קלות שימוש, תמיכה בניהול עמדות תדלוק, אינטגרציית מערכות ותמיכה בפורמטים גלובליים. עד היום הותקנה מערכת ה-StoreLine POS באלפי חנויות בלמעלה מ-40 מדינות ברחבי העולם.



מבחינת החברה הישראלית, ההתקנה ברשת הנפורד מלווה בהישג טכנולוגי משמעותי, שכן התוכנה תופעל בחנויות הנפורד בארה"ב בסביבת מערכת ההפעלה לינוקס, בעוד שברשתות אחרות של קבוצת דלהייז העולמית (Delhaize Group) עליה נמנית הנפורד, מופעלת אותה גרסת תוכנה בסביבת מערכת ההפעלה Windows.



ג'ף ילטון, מנכ"ל ריטליקס ארה"ב, התייחס להסכם החדש ומסר כי, "ההסכם מדגיש את הערך הייחודי שאנו יכולים להציע ללקוחותינו". לדבריו, "המערכות שלנו ידועות בזכות קלות ההתקנה שלהן וממשק המשתמש האינטואיטיווי, שגורמים להפחתה ניכרת בזמן ההדרכה וההכשרה של המשתמשים. אנו נרגשים מההזדמנות לעבוד עם הנפורד, ובטוחים שפתרונות התוכנה המשולבים שלנו יספקו את הגמישות וניתוח הנתונים המתקדם הדרושים לקדם את עסקיה".



ריטליקס תפרסם מחר את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולסיכום שנת 2002. על פי התחזיות המוקדמות שסיפקה החברה צפויות ההכנסות הרבעוניות לעלות על 22 מיליון דולר, גידול של למעלה מ-40% בהשוואה להכנסות של כ-15.5 מיליון דולר, אותן רשמה החברה ברבעון הרביעי של שנת 2001. את שנת 2002 כולה, צפויה החברה לסיים עם הכנסות בהיקף של למעלה מ-75.9 מיליון דולר - עלייה של למעלה מ-28% בהשוואה להכנסות שנרשמו בשנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully