וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת קאופמן משיקה את Napo מותג אונליין צעיר להלבשת הבית

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 19:09

מותג האונליין Napo, פונה לדור צעיר ומציע חוויה מתקדמת בתחום עולם השינה עם מגוון מזרנים מותאמים לצרכים שונים ובעיצוב אופנתי. הרשת המקוונת תציע גם מוצרים משלימים לשינה ולהלבשת הבית ביניהם גם: מצעים, בסיסי מיטה וכורסאות. ההשקעה במהלך מוערכת בכ-5 מיליון שקל

Napo היא המותג השלישי בקבוצת קאופמן המובילה בקטגוריית השינה ונחשבת למובילה ומשפיעה על התחום בישראל, באמתחתה מפעל מזרנים כחול לבן מהמובילים בישראל. לקבוצה מגוון רחב של מותגים ומענה למגוון רחב של קהלים, הן באונליין בחנויות הפזייות בפריסה ארצית. המזרנים של Napo מיוצרים בישראל במפעלי ד"ר גב.

קולקציית המזרנים של napo מציעה מבחר מזרנים להתאמה מדוייקת עבור הישנים על הצד, על הגב או על הבטן, לספורטאים, לאוהבים והרומנטיים ולאלו שרוצים ליהנות מכל העולמות:

One - המזרן לכולם, בעל שכבת ויסקו אלסטית המתאימה את עצמה לשינוי התנוחות ועוטף את מתאר הגוף. המזרן מגיע עם 2 אזורי נוחות, המאפש=רים לכל אחד ואחת למצוא את תנוחת השינה הנוחה לו. מיוצר ב-2 צבעים: צהוב שיקי ואפור לסולידיים.

Napo Spoons - המזרן המפנק לזוגות. מזרן המתאים במיוחד למי שאוהב לישון כפיות. הוא מגיע בדרגת קושי בינונית רכה עם מערכת קפיצים מבודדים לתמיכה מותאמת אישית, שכבת ויסקו אלסטי המתאים את עצמו למתאר הגוף ומחבק אותו ביציבות, 2 אזורי נוחות, וטכנולוגיית, COOLin TECHNOLOGY היוצרת אפקט קירור מרענן ההופכת את חווית השינה המשותפת להרבה יותר נעימה ורומנטית.

Napo Sport - המזרן המושלם לספורטאים. מגיע בדרגת קושי גבוהה, בעל מערכת קפיצים מבודדים, שכבת לטקס ג'ל טבעי ומצנן, 2 אזורי נוחות ו-COOLin TECHNOLOGY, טכנולוגיה המעניקה אפקט צינון מרענן, כזה שיגרום לכם לקום בבוקר כמו חדשים אחרי יום עם פעילות אינטנסיבית.

Napo pro - המאסטר של קולקציית המזרנים , מזרן עם מערכת קפיצים מבודדים, 7 אזורי נוחות, שכבת פינוק משולשת מויסקו אלסטי ו- SILVER TECHNOLOGY, טכנולוגיה המעניקה תחושת רעננות ומסייעת במניעת ריחות. מזרן המיועד לכל תנוחות השינה ולאלו שרוצים את הטוב ביותר.

רשת napo.. גבע טלמור,
Napo Sport - "המזרן ייעודי לספורטאים"/גבע טלמור

בנוסף, מציע המותג חבילה של פתרונות ומוצרים משלימים בעולם השינה והלבשת הבית ביניהם: מצעי ג'רזי, שמיכות, כריות שינה ורביצה, בסיסי מיטה, ספות וכורסאות מעוצבות. הכל זמין און ליין, להזמנה מהירה וקלה, ובמחירים משתלמים במיוחד.

הרשת תציע ללקוחות 100 ימי ניסיון על מזרני NAPO החדשים. בהחזר כספי מלא כך שאין מה להתלבט יותר. מחירי המזרנים: החל מ-2,290 שקל.

מזרון פרו. רשת napo.. גבע טלמור,
NAPO PRO - "המאסטר של קולקציית המזרנים"/גבע טלמור

"מציגים בשורה מוצרית לקהל חדש וצעיר"

רונן קאופמן, בעלים ומנכ"ל קבוצת קאופמן: "קבוצת קאופמן ממשיכה להוביל, לחדש ולפנות לקהלי יעד חדשים, זו הסיבה שהחלטנו להקים את Napo, רשת שתמכור את מוצריה רק באונליין ותפנה לקהל יעד שמחפש את הזמינות המיידית ואת הטרנדיות המשתנה".

"Napo יוצאת לדרך מתוך מטרה להרחיב את פעילות הקבוצה ולתת מענה מקצועי וניסיון רב שנים בתחום הריהוט ומזרנים לקהל הישראלי הרחב והפעם תתמקד בדור החדש והצעיר. בשנה האחרונה שקדנו על פיתוח אתר חדשני למותג שיכלול אמצעי פנייה ישירה ומתמדת לקהל הצעיר דרך אמצעי התקשורת שהוא ניזון מהם ישירות: רשתות חברתיות, מענה ישיר On-Line, אספקה מיידית ובשורה מוצרית. אנחנו מצפים ש Napo תתרום להמשך צמיחת הקבוצה בשנים הקרובות ולהגדלת קהלי היעד של הקבוצה.

napo מזרן spoon. ירון וינברג. רשת,
Napo Spoons - "מזרן מפנק לזוגות שאוהבים לישון כפיות"/ירון וינברג. רשת

72 שנים שהם מייצרים מזרנים

קבוצת קאופמן היא חברה בבעלות פרטית של משפחת קאופמן, דור שני של יצרני מזרנים מאז שנות ה-50 בישראל. הקבוצה מייצרת, מייבאת ומפיצה מובילה בתחומי הבריאות והנוחות, העיצוב וסגנון החיים.

המותגים המוכרים: NATUZZI ITALIA, ד"ר גב, DROM, ITALSOFA ו-HOUSE OF MARELY שוכנים יחד תחת קורת גג אחת, בבית קבוצת קאופמן. המרכזים הלוגיסטיים והמשרדים של הקבוצה שוכנים בפארק לב הארץ שבראש העין, ומועסקים בהם כ-300 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully