וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TMT גייסה 1.3 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר

צורי דאר

12.2.2003 / 12:31

לחברה חוזה בהיקף של 30 מיליון דולר עם בלונדר טונג האמריקאית; מוצרי TMT נמצאים כיום בכ-20 ניסויי בטא בקרב חברות בישראל ובעולם

חברת הסטארט אפ הישראלית טי.אם.טי קואקסיאל נטוורקס (TMT Coaxial Networks), המפתח פתרונות תקשורת נתונים בפס רחב לתשתית כבלים, השלימה לאחרונה גיוס של 1.3 מיליון דולר לפי שווי של כ-10 מיליון דולר אחרי הכסף. מיליון דולר גויסו מעוזי רוזנברג, בעל המניות העיקרי במטאלינק וקבוצת USR. יתרת הסכום גויסה ממשקיעים קיימים, בהם קבוצת פישמן.

מנכ"ל החברה, דוד כהן, אמר כי לחברה יש כיום צבר הזמנות בהיקף של 5 מיליון דולר. חלק ניכר מסכום זה - 4.2 מיליון דולר - נובע מחוזה ענק עם חברת בלונדר טונג (Blonder Tongue Laboratories) האמריקאית. חוזה זה, עליו הודיעה החברה בסוף 2001, מוערך בכ-30 מיליון דולר לחמש שנים. 800 אלף דולר מצבר ההזמנות מיוחסים להזמנה מחברת Macab השוודית. חוזה זה, ציין כהן, עשוי לצמוח במהלך השנה לשווי של 2.5 מיליון דולר.

עוד אמר כהן כי מוצרי החברה נמצאים כיום בכ-20 ניסויי בטא בקרב חברות בארץ ובעולם, בהן ערוצי זהב וחברת תקשורת ישראלית נוספת ששמה לא נחשף.

TMT, שהוקמה בתחילת 2001 על ידי כהן, מייצרת חיבורים חכמים לתקשורת כבלים, המאפשרים יצירת רשת ביתית זולה בפס רחב המבוססת על תשתית כבלי טלוויזיה (Coax) קיימת. החברה מעסיקה כיום 25 עובדים במרכז פיתוח בהר חוצבים, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully