וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 12:37

* * * * המתחיל במצווה * * * *

בשורה לאלפי פעילי תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' - הזמנת חולצות תנועה באתר חברת "דלתא ישראל" 100% מהרווח מועבר כתרומה ל'כנפיים של קרמבו'.

חברת "דלתא ישראל" כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח עם 'תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' - לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, התגייסה לסייע באתגרי התנועה שנמצאת בתנופת צמיחה, ומהיום אלפי פעיליה, ב-83 סניפיה ברחבי הארץ, יוכלו לרכוש את חולצות התנועה באתר החברה, באמצעות ממשק הזמנות נגיש וקל לתפעול.

השירות יינתן ברמה ארצית, ובמקום שהפעילים יירכשו את חולצות התנועה בסניפים עצמם בצורה מסורבלת ומקשה לוגיסטית על המערכת, ניתן יהיה להיכנס לאתר דלתא ולבצע שם את ההזמנה. לאחר ביצוע ההזמנה הפעילים יוכלו לבחור האם לאסוף אותה מחנויות דלתא הפרוסות ברחבי הארץ או ישירות לביתם.

לתנועת 'כנפיים של קרמבו' כ-8100 פעילים והיא פועלת בכל המגזרים ובכל הרבדים של האוכלוסייה בישראל. פעילים בה ביחד, בסובלנות וקבלה הדדית, אלפי פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים, דתיים וחילוניים, מוסלמים, בדואיים, יהודים, נוצרים ודרוזים.

'כנפיים של קרמבו' מקרבת לבבות, מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח. "ביחד יוצרים מקום ומשמעות לכל אדם".

חולצות תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' מעוצבות בהתאמה לאנשים עם ובלי צרכים מיוחדים, עם סקוטצ' במקום כפתורים, יינתנו להזמנה, לראשונה מאז הקמת התנועה, באמצעות שליח עד הבית, באתר https://www.delta.co.il/

מדי תנועת הנוער כנפיים של קרמבו באתר דלתא. דנה קרן,
מדי תנועת הנוער כנפיים של קרמבו באתר דלתא/דנה קרן

* * * * * טיפוח * * * * *

PEP TALK חדש מגלואו האב: באלם מעבה שפתיים

הבאלם המסייע בהענקת מראה שפתיים עבה ומלא יותר. מועשר בפפטידים, אשכולית ורודה ושמן קיק, מזין ומעשיר את השפתיים בלחות תוך הענקת מראה מלא ובשרני. התכשיר הינו טבעוני ואינו נוסה על בעלי חיים.

המחיר: 35 שקל, להשיג ברשת סופר-פארם בסניפים ובאתר.

גלואו האב - באלם מעבה שפתיים - מחיר 35 שקל.. יח"צ,
גלואו האב - באלם מעבה שפתיים - מחיר 35 שקל/יח"צ

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק:
סרום חדשני, ליפטאקטיב חומצה היאלורונית אפידרמיק פילר, בעל פורמולה עוצמתית בריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית טהורה, המסייעת בתיקון מראה הקמטים והקמטוטים והשבת הנפח לעור.

הפורמולה הייחודית של סרום ליפטאקטיב החדש, משלבת רכיבים פעילים: ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, המסייעת במילוי של 100% מהחומצה אשר העור מאבד מידי יום, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

התכשיר מותאם גם לעור רגיש, בפיקוח דרמטולוגי, היפואלרגני, ללא בושם, ללא סיליקון.

מחיר מומלץ לצרכן: 229 שקל ל-30 מ"ל. ניתן להשיג את מוצרי וישי בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ,
בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי משיק סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה אפידרמיק פילר. יח"צ,
מותג הדרמו קוסמטיקה וישי משיק סרום חומצה הילארונית בריכוז גבוה אפידרמיק פילר/יח"צ

טיפוח נכון של העור בעונת החורף: בימי החורף הקרים אנחנו מרגישות לעיתים קרובות שהעור מיובש, אצל רבים שכבות הביגוד הרבות והכיסוי המתמיד גורמים לעור רגיש לפתח תופעות של יובש, סדקים ואף פצעונים קטנים ולזה נוסף גוון העור החיוור.

איך שומרים על עור בריא, יפה, חלק וזוהר גם בחורף? איך נמנעים מסדקי יובש ותחושה יבשה ולא נעימה? ואיך ניתן להכין את העור לשיזוף ביתי ואפקטיבי?

ליראק פריז ממליצים על שימוש בפילינג גוף טיפולי עדין ולא אגרסיבי שלא פוגע בעור המכיל מיקרו גרגרים נעימים למגע שמוסיפים גם לחות. פילינג טיפולי טוב יעזור בהעלמת פצעונים קטנטנים, וימנע ויטפל בסדקי עור".

טיפוח העור בחורף צילום. יח"צ,
טיפוח העור בחורף, ליראק פריז/יח"צ

K18 Biomimetic Hairscience מותג השיער שמגיע מארצות הברית - נוחת בישראל

סגמנט חדש ראשון מסוגו בעולם ללא מתחרים בעולם וגם לא בישראל. טכנולוגיה המוכרת כפטנט רשום k18peptide ™ שהוכחה בניסויים קליניים שביכולתה לתקן את הנזק שנגרם לשיער תוך 4 דקות בלבד.

לאחר מחקר ופיתוח שנמשך כמעט עשור, פריצת הדרך המשמעותית של המותג היא החיבור בין המדע לשיער ובטכנולוגיה החדשה ביותר בעולם לתיקון שיער פגום. טכנולוגיית Bio Active Peptide פועלת בעומק השיער בשרשראות הקרטין על מנת לתקן את השברים והנזקים המצטברים ובמטרה להפוך את השיער לבריא יותר. הפטנט מאפשר טיפול דו שלבי המבוסס על Biomimetic כאשר המטרה היא השגת "משטח" שיער בריא יותר ומוגן יותר כהכנה לקראת תהליך כימי וכולל גם מסכה לטיפול ללא שטיפה.

המחיר: 349 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג במספרות ברחבי הארץ

50 מ״ל מחיר 359 שקל,  ניתן לרכוש במספרות נבחרות ברחבי הארץ. יח"צ,
50 מ״ל מחיר 349 שקל, ניתן לרכוש במספרות נבחרות ברחבי הארץ/יח"צ

* * * * * ניחוחות * * * * *

לקראת וולנטיין דיי הבשמים החדשים לגבר ולאישה מבית האופנה זדיג & וולטייר, - דיס איז וייבס אוף פרידום, נוצרו בהשראת התשוקה לחופש במהלך הסגר של שנת 2020. זוהי הזמנה לברוח לרגע מהמציאות, לנשום אוויר ולמלא את עצמך באנרגיה חיובית.

הניחוח לאישה בעל תווים פרחוניים של אדמונית משולבים בתווים אוריינטליים של יסמין וורד. נגיעה של אגס שיוצרת ניחוח זוהר יחד עם ערמונים היוצרים שנותנים אפקט של חמימות ורגש.

הניחוח לגבר בעל תווים של מנדרינה ולבנדר שיוצרים ניחוח רענן ונוצץ. תווים של אתרוג ועץ הלבונה משולבים עם פצ'ולי והל שנותנים אפקט מתובל וחמים.
שני הניחוחות הללו הם משב רוח רענן של חופש, מלטף ומצמרר.

מחיר לצרכן: זדיג& וולטר דיס איז הר וייבס אוף פרידום לאישה, 100 מ"ל - 319 שקל | זדיג & וולטר דיס איז הים וייבס אוף פרידום לגבר, 100 מ"ל - 279 שקל

z&v this is vibes of freedom 50 מ"ל מחיר גבר 279 שקל מחיר אישה 319 שקל. יח"צ חו"ל,
z&v this is vibes of freedom 50 מ"ל מחיר גבר 279 שקל מחיר אישה 319 שקל/יח"צ חו"ל

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק בושם חדש לאישה: VOCE VIVA INTENSA

ניחוח חדש לאישה, הקורא לנשים למצוא את הייעוד והתשוקה שלהן ולחיות את החלומות האמיתיים. שנה לאחר השקת הבושם, המסר הזה מועצם בגרסת אינטנס. הוא קורא לנשים למצוא את הייעוד שלהן, את התשוקה, ולחיות את החלומות האמיתיים שלהן. בושם שנוצר כדי שנשים יאמינו בעצמן, בכוח שלהן לדמיין עולם טוב יותר כדי להוות מקור השראה לאחרים ולסייע לכל אחד ואחת למצוא את דרכם; בושם עם קול בעל משמעות חדשה: אופטימיות, ביטחון ונחישות: Voce Viva Intensa.

ליידי גאגא, אייקון למיליונים ברחבי העולם, היא הקול של דור, של תנועה. לאחר שמצאה את ייעודה, היא חיה את מלוא עוצמתה היצירתית, מרגשת לבבות במילים שלה, מפנה את האנרגיה הייחודית שלה על מנת להגן על הכבוד לאינדיבידואליות וממשיכה להגביר את קולותיהם של כל האנשים שלא זוכים לכבוד הזה. באמצעות המילים שלה והאקטיביזם שלה, מזמינה ליידי גאגא את כולם למצוא את הייעוד שלהם, להשלים את החלומות שלהם, את התשוקות שלהם, בכדי להגשים את עצמם בסופו של דבר.

מחיר מומלץ לצרכן: 539 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE

voce viva intensa הבושם בחדש מבית וולנטינו 539 שקל ל-100 מ"ל. יח"צ,
voce viva intensa הבושם בחדש מבית וולנטינו 539 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI משיק את הבושם החדש לאישה MY WAY INTENSE
עוצמה ההופכת כל חוויה למשמעותית יותר.

MY WAY, שהושק בשנת 2020, הוא בושם המבטא חזון חדש של נשיות עמוקה וחופשיה ברוח עיצובית תוך התחייבות לקיימות. אופיו של הבושם מושפע מהאופן בו המפגשים והחוויות העשירות של החיים מעצבים ומגדירים את העצמי.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 מ"ל - 379 שקל | 50 מ"ל - 289 שקל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

my way intense הבושם החדש לאישה מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 379 שקל ל-90 מ"ל. יח"צ חו"ל,
my way intense הבושם החדש לאישה מבית ג'ורג'יו ארמני מחיר 379 שקל ל-90 מ"ל/יח"צ חו"ל

* * * * * לתינוק * * * * *

Bonding מנשא ביתי למנוחה והתפתחות הוא פיצוח חדש ובלעדי המאפשר תנאים אופטימליים ליצירת קשר עין וחיבור עמוק עם התינוק.

מחקרים ומאמרים מראים שהתפתחותו הרגשית, הקוגניטיבית ואפילו הפיזית של התינוק מושפעת באופן ישיר מכמות האינטראקציות המשותפות. כמו כן, הוכח במחקרים, שקשר עין ארוך ורציף מהווה את הבסיס הנחוץ ליצירת היקשרות עמוקה יותר ולעידוד למידה. קשר העין מעודד את פיתוח היכולת של התינוק לווסת רגשות ולהרגיע את עצמו.

מנשא Bonding הוא מוצר חדש ובלעדי בישראל, שתוכנן במיוחד כדי ליצור חוויה נעימה שתספק את התנאים האופטימליים ליצירת קשר עין, מגע מקרוב וחיבור עמוק עם התינוק.

מנשא Bonding בטיחותי לשימוש מגיל לידה ועד 10 ק"ג. ללבישה קלה, עם קשת אשר מונחת על הירכיים ורצועות צד מתכווננות המאפשרות לשנות תנוחה גם באמצע השימוש במוצר. את התינוק חוגרים ברתמת הבטיחות עם אבזמים נוחים לכוונון, כך שהרתמה תתאים בנוחות לתינוק וגם תוכל לגדול יחד איתו. הבדים ניתנים להסרה ולכביסה והמנשא קל לאחסון.

Bonding מכוון את התינוק כך שמרכז שדה הראיה שלו מופנה אל פני ההורה, כאשר לתינוק נוח והוא רגוע והוספת תמיכה לרגלי ההורה מונעת את התעייפותן ומאפשרת הרפיה ונינוחות בזמן שהידיים של ההורה והתינוק חופשיות ופנויות לאינטראקציות.

המחיר לצרכן: 350 שקל, משלוח חינם ניתן להשיג באתר: babybonding.com

מנשא Bonding, מחיר לצרכן: 350 שקל, משלוח חינם. יחסי ציבור,
מנשא Bonding, מחיר לצרכן: 350 שקל, משלוח חינם/יחסי ציבור

סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים עם טכנולוגיה חדשה ומשודרגת תחת המותג Life Baby's

שמונה שנים לאחר שנכנסה לקטגוריית החיתולים עם מותג פרטי, סופר-פארם משיקה סדרת חיתולים משודרגת עם תכונות חדשות ונראות חדשה.

הסדרה החדשה Life Baby's Dry Protect מציעה לראשונה טכנולוגיה של תעלות ספיגה בחיתול המאפשרת פיזור של הנוזלים בצורה אחידה עם שכבה המונעת נפיחות ורפיון של החיתול. החיתולים בסדרה החדשה מעניקים ספיגה מהירה ורבה יותר, לצד שמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות.

הסדרה המשודרגת מציעה מגוון חיתולים לשלבי התפתחות התינוק במידות: 2, 3, 4, 4+, 5 ו- 6. מחיר מארז חיתולים יעמוד על 21.90 שקל לכל המידות.

חיתולים לייף בייבי. יח"צ,
סדרת חיתולים עם טכנולוגיה חדשה ומשודרגת תחת המותג Life Baby's/יח"צ

* * * * משהו לאכול * * * * *

חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" משיקה סדרת חטיפי בריאות: BAR BARY BITES

ביסים קטנים של טבע במגוון טעמים, 100% רכיבים טבעיים, טבעוני, ללא גלוטן, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הסדרה כוללת חטיפי ביס ב-5 טעמים בהם תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס, תמר מג'הול עם לוז, קשיו ושברי פולי קקאו, תמר מג'הול עם קשיו שקדים ופיסטוק, תמר מג'הול עם אגוזי מלך ובננה ותמר מג'הול עם פקאן ולוז בטעם פירות יער.

החטיפים משווקים באריזות של 55 גרם בלבד, כשכל חטיף-ביס מכיל 11 קלוריות בלבד ליחידה.
BAR BARY BITES מכילים כ-65% פירות וכ-35% אגוזים וגרעינים. הסוכרים שבחטיף מקורם מהפירות והאגוזים בלבד.

לדברי צוות הפיתוח של "טבעית מוצרים מן הטבע", מדובר בחטיפים זמינים ונוחים, היכולים להתאים לנשנוש בריא בין ארוחות, לטיולים, לפני אימון ספורט, לנשים מניקות ועוד (לילדים מעל גיל 5).

מחיר מומלץ לצרכן: 7-9 שקל לאריזת 55 גרם. להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

בייטס תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס. המחיר: 7-0 שקל. מיכל סודאי,
בייטס תמר מג'הול עם שקדים וקוקוס בטעם אננס. המחיר: 7-9 שקל/מיכל סודאי

"סניקרס" משיק מוצר חדש וקבוע לסדרה.

בדיוק בזמן לקראת הוולנטיינס דיי הפינוק הזוגי המושלם - 'סניקרס קרימי חמאת בוטנים', בתוך אריזת החטיף הבודד מחכה הפתעה - שני ברים, שאפשר לחלוק עם בן/ת הזוג, או עם החברים הכי טובים.

סניקרס קרימי עשיר בשכבה קרמית של חמאת בוטנים מפנקת, קרמל, בוטנים קצוצים וכל הדברים הטובים האלו עטופים בשוקולד חלב עשיר הטעים והמוכר.

מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקל. ניתן להשיג במגוון רשתות המזון והפארם.

סניקרס קרימי, חטיף זוגי ב-4 שקל. יח"צ מרס,
סניקרס קרימי, חטיף זוגי ב-4 שקל/יח"צ מרס

מסעדת BBB משיקה את תפריט חורף 2022 בהשראת הטרנדים הקולינריים הישראלים

מסעדת BBB במודיעין משתרעת על שטח של כ-500 מטרים, וכוללת 300 מקומות ישיבה עם מרפסת מרהיבה וגדולה. הסניף מעוצב ברוח המותג BBB, עם דגש על אלמנטים חדשניים ומודרניים, האווירה צעירה, נעימה ומשפחתית ובשעות הערב מציעה המסעדה חווית בילוי ואירוח לילי ומוקפד, כמו גם תפריט מותאם לארוחות מאוחרות, ורשימת קוקטיילים, בירות ואלכוהול עשירה.

בין מנות הפתיחה ניתן למצוא בתפריט: פרנה בתנור לבנים - המוגש עם מטבלים, במחיר של 16 שקל, לחמעג'ון - לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק, ב- 49 שקל. סינייה - חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר מובחרים, פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה, ב - 49 שקל.

המסעדה מציעה גם שירותי TA ומשלוחים לכל רחבי העיר מודיעין ויישובי הסביבה.

לחמעג'ון BBB, מנה חדש בתפריט החורף, המחיר: 49 שקל. גל אבירם,
לחמעג'ון BBB, מנה חדש בתפריט החורף, המחיר: 49 שקל/גל אבירם

* * * * * בית וניקיון * * * * *

מקסימום ניקיון במינימום מאמץ - פיירי (FAIRY), מותג הכלים המוביל בישראל מציג: 'פיירי מקס פאוור', בקבוק עומד על הראש, עם פטנט חדשני

FAIRY, מותג הכלים המוביל בישראל, משיק בישראל את "פיירי מקס פאוור" בבקבוק "אחוז ולחץ" חדש, ללא פקק שצריך לפתוח או לסגור, המאפשר להוציא בקלות ובמהירות את כמות הסבון המדויקת מהטיפה הראשונה עד לאחרונה. המוצר החדש פותר את כל ההיבטים המתסכלים אותנו בזמן שטיפת הכלים, ומאפשר לנו פעולה מהירה ובמינימום מאמץ.

לא מדובר רק בבקבוק חדש לשימוש מהיר שאינו מתלכלך, 'פיירי מקס פאוור' מכיל נוסחה חדשה המצריכה פי 4 פחות קרצוף של שומן שנאפה והתקשה על התבנית, והוא פי ארבעה יותר אפקטיבי בהסרת שומן שנאפה והתקשה. הודות לביצועי הסרת השומנים, 'פיירי מקס פאוור' מספק ניקיון מבריק גם ללא השרייה במים קרים, כך שאפשר לגשת לרחיצת הכלים ללא המתנות מיותרות.

מחיר לבקבוק של פיירי מקס פאוור ברשת סופר-פארם 12.90 שקל (440 מ"ל). *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד. *ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

פיירי, בקבוק חדש עומד על הראש. יח"צ,
פיירי מקס פאוור - בקבק הפוך של סבון הכלים המוכר/יח"צ

החורף הזה - ללא אף אדום ומגורה - סנו משיקה מוצר חדש! "סנו soft לושן" - ממחטות אף בשלש שכבות איכותיות במיוחד, בתוספת לחות.

ממחטות האף התלת שכבתיות של "סנו סופט לושן" איכותיות ועשירות בלחות למגע מלטף, רך וקטיפתי במיוחד, ומסייעות במניעת אף אדום ומגורה.

הקופסה של "סנו סופט לושן" בעיצוב יוקרתי ומוזהב, מבטא את הרכות והיוקרה ומאפשר לה להשתלב כתכשיט בבית, במשרד וברכב. מתוך הקופסא נשלפות ממחטות האף הרכות והמלטפות אחת-אחת.

מחיר : 12.90 שקל (לפי אתר זאפ) ל-120 ממחטות באריזה. להשיג בכל רשתות השיווק

סנו סופט לושן ממחטות אף תלת שכבתיות איכותיות עם לחות. טל אזולאי,
סנו סופט לושן ממחטות אף תלת שכבתיות איכותיות עם לחות/טל אזולאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully